بررسی مشخصات فست شارژر دوقلوی 22 ولت 8994 رونیکس

blank

فست شارژر دوقلوی 22ولت 8994 رونیکس از جمله تجهیزات باکیفیت بوده که توسط این برند روانه بازار می‌ شود. با استفاده از این شارژر سریع می توانید تمام باتری های ۲۰ ولت از ابزارآلات سری ۸۹ رونیکس را به طور کامل در کمترین زمان ممکن شارژ نمایید. با توجه به نوع استانداردی که رونیکس برای تولید این شارژر سریع به کار گرفته شده است، بدون نگرانی جهت ورود شارژ بیش از حد به باتری قادر به استفاده از آن خواهید بود. رونیکس تلاش کرده است که برای ابزارآلات خود از باتری های با کیفیت و شارژرهای سریع استفاده نماید.

نوع طراحی شارژر سریع دوقلوی 8994 رونیکس

همانگونه که عنوان کردیم شارژر سریع دوقلوی رونیکس از با کیفیت ترین شارژرهای های موجود در بازار به شمار می رود. طراحی این شارژر سریع به گونه ای بوده که در هنگام استفاده، از گرم شدن باتری می تواند جلوگیری نماید. علاوه بر این با توجه به نوع ساخت این شارژر سریع هیچگونه شارژ بیش از حدی هنگام استفاده از آن به باتری وارد نمی شود. ولتاژ ورودی این باتری ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت بوده و با ولتاژ خروجی ۲۲ ولت و ۲.۲ آمپر ساعت قادر به تامین شارژ مورد نیاز باتری ها خواهد بود. رونیکس این محصول خود را با توجه به نیاز کاربران با دو درگاه روانه بازار کرده است. این دو درگاه شما را یاری می کنند تا بتوانید به صورت همزمان دو باتری مختلف را شارژ نمایید.

قیمت و خرید فست شارژر دوقلوی ۲۲ ولت ۸۹۹۴ رونیکس

بدنه شارژر سریع 8994 رونیکس

بدنه فست شارژر دوقلوی 22 ولت 8994 رونیکس بسیار مقاوم است. این شارژر سریع به شکلی طراحی شده که یک چراغ LED جهت نمایش میزان شارژ کامل باتری بر روی آن قرار دارد. استفاده از متریال با کیفیت به شما اطمینان می دهد که به هیچ عنوان در کوتاه مدت این شارژر سریع شما را دچار مشکل نخواهد کرد. رونیکس به خوبی با بهره گیری از قطعات استاندارد یک شارژر را تولید کرده است. یک کابل با طول ۱.۸ متر نیز بر روی شارژر قرار گرفته تا بتوان در موقعیت های متفاوت به آسانی از آن استفاده نمود. سعی کنید در هنگام خرید شارژر سریع دوقلوی ۲۲ ولت ۸۹۹۴ رونیکس نسبت به ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا اطمینان به دست آورید.

ویژگی های شارژر سریع دوقلوی 8994 رونیکس

فست شارژر دوقلوی 22 ولت 8994 رونیکس دارای ویژگی‌ های مختلفی است. این شارژر از نظر ایمنی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌ شود. مجهز شدن فناوری شارژ سریع نیز این امکان را می‌ دهد که در مدت زمان کوتاهی بتوانید باتری تمام ابزار آلات سری ۸۹ رونیکس را شارژ کنید. این شرایط در هنگام کار کردن با دستگاه ها بسیار کاربردی است. از دیگر مشخصات ویژگی‌ هایی شارژر سریع 8994 رونیکس می توان موارد زیر را نام برد.

  • بهره مندی از دو خروجی ۲ آمپر و ۴ آمپر ساعت
  • بهره‌ مندی از ولتاژ ۲۲ ولت
  • قابلیت استفاده جهت شارژ کردن تمام محصولات سری ۸۹ رونیکس و باتری های ۲۰ ولت
  • دارای چراغ ال ای دی جهت بررسی میزان شارژ باتری
  • بهره مندی از قابلیتی جهت قطع کردن جریان هنگام ورود جریان اضافی به باتری
  • دارای کابل ۱.۸ متری برای استفاده در هر شرایط

ویژگی های شارژر سریع دوقلوی ۸۹۹۴ رونیکس

قیمت و خرید شارژر سریع دوقلوی 22 ولت 8994 رونیکس

قیمت فست شارژر دوقلوی 22 ولت 8994 رونیکس را از فروشگاه های معتبر دریافت کنید. اگر به دنبال خرید شارژر سریع ۲۲ ولت ۸۹۹۴ رونیکس هستید، سعی کنید هنگام انتخاب نسبت به ضمانت کالا و سلامت آن اطمینان به دست آورید. علاوه بر این اگر قصد خرید اینترنتی فست شارژر ۲۲ ولت دوقلوی 8994 رونیکس را دارید، نسبت به اعتبار فروشنده مطمئن شوید.

ارسال دیدگاه