بررسی مشخصات فست شارژر 22 ولت ۲.۲ آمپر ساعت 8992 رونیکس

blank

فست شارژر 22 ولت ۲.۲ آمپر ساعت 8992 رونیکس از جمله تجهیزات ارائه شده توسط این برند بوده که مطابق با جدیدترین تکنولوژی های دنیا روانه بازار می‌ شود. با استفاده از این شارژر می توانید در حداقل زمان ممکن فرآیند شارژ باتری دستگاه ها و ابزار آلات رونیکس را انجام دهید. همانگونه که می دانید رونیکس انواع ابزار آلات را با بالاترین کیفیت روانه بازار می‌ کند. دوام ایده آل محصولات رونیکس نیز به شما کمک می کند تا بتوانید برای راه اندازی امور خود از قابلیت های آن ها کمک بگیرید. انواع شارژر سریع نیز توسط رونیکس برای شارژ کردن باتری این ابزار آلات در دسترس شما قرار گرفته اند. قیمت فست شارژر ۲۲ ولت ۲.۲ آمپرساعت ۸۹۹۲ رونیکس نیز بسیار مناسب است.

خرید فست شارژر 22 ولت ۲.۲ آمپر ساعت ۸۹۹۲ رونیکس

طراحی و بدنه فست شارژر 22 ولت ۲.۲ آمپر ساعت ۸۹۹۲ رونیکس

فست شارژر 8992 رونیکس با طراحی ایده آل در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. این برند یک نشانگر شارژ شدن باتری بر روی شارژر خود قرار داده است. چراغ های LED به شما نمایان می کنند که تا چه مقدار باتری ابزارآلات رونیکس دارای شارژ است. علاوه بر این با توجه به نوع طراحی و ساخت فست شارژر 8992 رونیکس از جدیدترین ویژگی های ایمنی نیز بر روی آن ها استفاده شده است. این قابلیت کمک می کند که از ورود شارژ بیش از حد به باتری جلوگیری شود. رونیکس شارژر خود را با کابل ۱.۸ متری روانه بازار می‌ کند. به همین علت کاربران به راحتی می توانند از شارژر در هر شرایطی استفاده نمایند. در کنار تمام این موارد باید بدانید که رونیکس فست شارژر ۲۲ ولت 2.2 آمپر ساعت 8992 را با بهترین مواد اولیه ساخته است.

مشخصات فنی فست شارژر 8992 رونیکس

فست شارژر رونیکس 8992 از مشخصات فنی مناسبی برخوردار شده است. رونیکس این محصول خود را با ولتاژ ورودی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این ولتاژ خروجی این فست شارژر، ۲۲ ولت است. استفاده از فناوری های جدید کمک می کند که یک فست شارژر کامل در اختیار داشته باشید. این شارژر 2.2 آمپر ساعتی با تمام باتری های ۲۰ ولتی که توسط برند رونیکس بر روی ابزار آلات قرار گرفته اند سازگاری خود را نشان خواهد داد. کاربران به واسطه بهره مندی از فناوری شارژ سریع می توانند به صورت کامل در کمترین زمان ممکن باتری ابزار آلات برند رونیکس را شارژ نمایند.

ویژگی های فست شارژر 2.2 آمپر ساعت ۸۹۹۲

  • بهره‌ مندی از کابل ۱.۸ متری برای استفاده در هر شرایط
  • مجهز شدن به جدیدترین ویژگی های ایمنی به جهت جلوگیری از گرم شدن باتری و ورود جریان بیش از حد به آن
  • بهره مندی از نشانگر شارژ با چراغ های LED
  • مجهز شدن به سیستم شارژ سریع
  • سازگاری با تمام باتری های ۲۰ ولت محصولات رونیکس

ویژگی های فست شارژر 2.2 آمپر ساعت ۸۹۹۲

قیمت و خرید فست شارژر 22 ولت ۲.۲ آمپر ساعت ۸۹۹۲ رونیکس

قیمت شارژر رونیکس مدل 8992 با توجه به کاربرد فراوانی که برای شارژ کردن باتری انواع ابزار آلات سری ۸۹ از این برند را دارد، مناسب است. چنانچه به دنبال خرید شارژر ارائه شده توسط رونیکس هستید، سعی کنید از فروشگاه های مجاز خرید خود را انجام دهید. این محصول در جعبه رونیکس به خریداران عرضه می شود.

ارسال دیدگاه