بررسی مشخصات فست شارژر 22 ولت 4 آمپر ساعت 8993 رونیکس

blank

فست شارژر 22 ولت 4 آمپر ساعت 8993 رونیکس از جمله تجهیزاتی به شمار می‌ رود که توسط این برند برای شارژ کردن محصولات سری ۸۹ روانه بازار می شود. با توجه به اینکه معمولا از باتری های لیتیوم یون برای شارژدهی به ابزارهای شارژی استفاده می شود، این فست شارژر می تواند بهترین انتخاب برای آن ها به شمار رود. با اتصال این فست شارژر به منبع برق می‌ توانید جریان خروجی ۲۲ ولت را از جریان ورودی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت در اختیار داشته باشید. این انرژی به خوبی جهت شارژ کردن باتری ابزارآلات ارائه شده توسط برند رونیکس کافی خواهد بود. استفاده از این شارژر با ظرفیت ۴ آمپر ساعت کمک می کند که در سریعترین زمان بتوانید این محصولات را شارژ نمایید.

خرید فست شارژر ۲۲ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۳ رونیکس

نوع طراحی و بدنه فست شارژر ۲۲ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۳ رونیکس

طراحی فست شارژر 8993 رونیکس به شکلی است که می توانید در هر مکانی آن را همراه خود داشته و باتری محصولات سری ۸۹ از برند رونیکس را شارژ نمایید. رونیکس از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت این فست شارژر کمک گرفته است. این فست شارژر دارای چراغ LED بوده که به کاربر هنگام شارژ شدن کامل باتری اعلانات لازم را ارسال خواهد نمود. در کنار این موارد به واسطه بهره گیری از جدیدترین فناوری ها، هنگام شارژ شدن کامل باتری ویژگی ایمنی شارژر فعال شده و از ورود بیش از حد شارژ به باتری جلوگیری خواهد شد.

با توجه به استفاده از کابل ۱.۸ متری بر روی فست شارژر رونیکس 8993 به آسانی می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که این محصول با کیفیت بسیار بالایی در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد.

مشخصات فنی فست شارژر 8993 رونیکس

فست شارژر ۲۲ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۳ رونیکس با ولتاژ ورودی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت در اختیار خریداران قرار داده می شود. علاوه بر این شارژر ارائه شده توسط رونیکس قادر به ارائه ولتاژ خروجی ۲۲ ولت خواهد بود. این شارژر ۴ آمپر ساعتی در سریعترین زمان می‌ تواند باتری های ابزارآلات سری ۸۹ رونیکس را شارژ نماید. با توجه به اینکه باتری در تمام ابزارآلات شارژی نقش مهمی ایفا می کند، به هیچ عنوان از شارژرهای بی کیفیت جهت شارژ کردن آن ها استفاده نکنید.

ویژگی های فست شارژر 8993 رونیکس

  • بررسی ویژگی های فست شارژر 8993 رونیکس نشان می‌ دهد که این دستگاه می‌ تواند در کمترین زمان باتری تجهیزاتی که توسط رونیکس تولید می شوند را شارژ نماید. در کنار این مورد می توان موارد زیر را به عنوان سایر ویژگی های فست شارژر ۲۲ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۳ رونیکس بیان کرد.
  • قابلیت شارژ کردن تمام باتری های ابزار آلات سری ۸۹ رونیکس
  • بهره مندی از کابل بلند ۱.۸ متری جهت استفاده آسان
  • مجهز شدن به فناوری شارژ سریع
  • ارائه با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی محصول
  • مجهز شدن به نشانگر شارژ با چراغ های LED
  • استفاده از فناوری های مدرن و ویژگی های ایمنی جهت جلوگیری از ورود شارژ بیش از حد و همچنین ممانعت از گرم شدن باتری

فست شارژر 8993 رونیکس

قیمت و خرید فست شارژر ۲۲ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۳ رونیکس

برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت فست شارژر ۲۲ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۳ رونیکس می توانید از نمایندگی های مجاز نیاز خود را برطرف نمایید. اگر قصد خرید شارژر رونیکس مدل ۸۹۹۳ را دارید، سعی کنید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

ارسال دیدگاه