بررسی مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 8614K رونیکس

بررسی مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 8614K رونیکس

کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 8614k رونیکس از جمله ابزارآلات قدرتمند ارائه شده توسط این برند است. رونیکس این محصول خود را با کلاچ ۲۱ حالته و موتور قدرتمند روانه بازار می‌ کند. شرایطی که نشان می‌ دهد علاوه بر افزایش توان دستگاه، دقت فرآیند کار نیز به میزان قابل توجهی بالاتر می‌ رود. این دریل شارژی به واسطه طراحی ارگونومیک و زیبایی که دارد به هیچ عنوان در حین استفاده کاربران را دچار خستگی نخواهد کرد. با توجه به نوع طراحی و ساخت این دریل شارژی و به واسطه بدنه سبک وزنی که دارد در هر شرایطی می‌ توان از آن استفاده کرد. کاربران حرفه‌ ای و خانگی قادر هستند در مکان‌ های مختلف از این دریل شارژی استفاده کنند.

شرح جزئیات

کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 8614k رونیکس یک محصول ضد آب با موتور قدرتمند است. این دریل پیچ گوشتی ابزار شارژی قدرتمندی بوده که رونیکس آن را برای استفاده در خانه و کارگاه‌ ها روانه بازار می کند. به واسطه طراحی خاصی که این دریل پیچ گوشتی دارد، امکان استفاده از آن در محیط‌ های تنگ و محصور نیز وجود دارد. رونیکس این دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی را با امکانات قابل قبول روانه بازار می‌ کند. یک دریل پیچ گوشتی که امکان سوراخ کاری چکشی، پیچ کاری و سوراخ کاری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نوع طراحی و کیفیت بدنه

نوع طراحی و کیفیت بدنه

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس به مانند تمام ابزارآلات این برند دارای طراحی مناسب است. رونیکس این محصول خود را با بدنه ضد ضربه روانه بازار می‌ کند. یک طراحی ارگونومیک برای این دریل گوشتی در نظر گرفته شده که استفاده از آن را به راحت‌ ترین شکل ممکن فراهم خواهد نمود. جالب است بدانید با وجود توان بالای این دریل پیچ گوشتی وزن آن تنها ۱.۱۶ کیلوگرم بوده و با توجه به حجم کم و وزن سبک در هر شرایطی می‌ توانید از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌ های طراحی و ساخت دریل شارژی 8614k رونیکس می‌ توان به بهره‌ گیری از دسته تمام پلاستیکی اشاره کرد. این دسته علاوه بر اینکه کاربری را آسان‌ تر می‌ کند، در برابر ضربات احتمالی و سقوط نیز مقاومت بالایی از خود بروز می‌ دهد.

تمام این شرایط نشان می‌ دهند که دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس برای کار در محیط‌ های تنگ و محصور بهترین گزینه است.

مشخصات فنی

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی شارژی 8614k رونیکس را که مرور می‌ کنیم، متوجه می‌ شویم که یک محصول کامل دیگر در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد. به واسطه استفاده از موتور قدرتمند و ضد آب، کاربران می‌ توانند در مکان‌ های مرطوب نیز از دریل استفاده کنند. این موتور با ولتاژ ۱۴.۴ ولت قادر است که تا ۳۰ نیوتن متر گشتاور را تولید نماید. شرایطی که نشان می‌ دهد در طول عملیات سوراخکاری چکشی، پیچکاری و سوراخ کاری بهترین عملکرد را از دستگاه دریافت خواهید نمود.

این پایان کار نیست و دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی ارائه شده توسط رونیکس مجهز به یک گیربکس مدرن است. گیربکسی که قادر است که در محدوده صفر تا ۴۰۰ دور در دقیقه در حالت آزاد سرعت چرخش را به وجود بیاورد. این میزان برای استفاده در شرایط مختلف متفاوت است. با توجه به نوع فعالیت و مواد، چرخش ایجاد شده دارای سرعت 0 تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه خواهد بود.

علاوه بر تمام این موارد با هدف پیچکاری کارآمد و دقیق، یک کلاچ ۲۱ حالته بر روی کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس قرار گرفته است. این قابلیت کمک می‌ کند تا عمر سه نظام نیز افزایش یابد. از مشخصات دیگر این دریل پیچ گوشتی می‌ توان به بهره‌ مندی از سه نظام اتوماتیک بسیار مقاوم و تمام استیل اشاره نمود. امکان سوراخکاری بر روی چوب با عمق ۲۵ میلیمتر و همچنین بر روی بتن با عمق ۱۳ میلیمتر وجود دارد. هنگام استفاده بر روی فلزات این میزان به ۱۰ میلیمتر خواهد رسید.

باتری و شارژ دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس

رونیکس بر روی این کیت یک جفت باتری لیتیوم یون قرار داده است. این باتری ۱۴.۴ و 1.5 آمپر ساعتی، کارایی بالایی دارد. بهره‌ مندی از فناوری شارژ سریع نیز کمک می‌ کند تا کاربر بتواند در سریع‌ ترین زمان به باتری با شارژ کامل دسترسی داشته باشد. یکی از ویژگی‌ های دیگر محصولات رونیکس، امکان استفاده از این باتری بر روی تمام ابزارآلات سری ۸۶ به شمار می‌ رود. با توجه به نوع ساخت این باتری، طول عمر بالایی از آن مشاهده می‌ کنید.

ویژگی‌ های کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس

ویژگی‌ های کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس

بررسی ویژگی‌ های کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس نشان می‌ دهد که یک محصول کامل در دسترس کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این دریل می‌ توانید سه کارایی سوراخکاری چکشی، پیچ کاری و سوراخ کاری را انجام دهید. یک موتور پرقدرت ضد آب نیز بر روی دریل قرار گرفته که به کاربر امکان استفاده از دستگاه در مکان‌ های مرطوب را نیز خواهد داد. از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به طراحی ارگونومیک و وزن بسیار کم اشاره نمود. با این حال به هیچ عنوان قدرت دریل کم نشده است. سایر ویژگی‌ های این دریل گوشی را می‌ توان موارد زیر عنوان کرد.

  • بهره‌ مندی از کلاچ ۲۱ حالته
  • بهره‌ گیری از سه نظام اتوماتیک تمام استیل با طول عمر بالا
  • حداکثر گشتاور ۳۰ نیوتن متر که عملکردی متمایز و قدرتی بالا ایجاد می‌ کند
  • مجهز شدن به گیربکس دو حالته
  • بهره‌ گیری از چراغ LED جهت استفاده از دریل در محیط‌ های تاریک
  • بهره‌ مندی از سیستم شارژ سریع
  • نشانگر میزان شارژ باتری
  • بدنه ضد ضربه و مقاوم
  • دسته تمام پلاستیکی که در برابر سقوط از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری می‌ کند

قیمت و خرید کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس

قیمت کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس را از فروشگاه‌ های مجاز و نمایندگی‌ های فروش محصولات این برند به دست آورید. به هنگام خرید دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8614k رونیکس، یک کیف BMC و یک جفت باتری نیز به شما داده می‌ شود. علاوه بر این ۱۰۰ عدد مته نیز به همراه کیت 8614k در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    حسن عظیمی :
    8 ماه پیش

    از توضیحات بسیار عالی شما ممنونم و مطمئن هستم که این محصول کار آیی فوق العاده ای داره و یه سرو گردن از ابزارهای مشابه بالاتر هست،

    • 8 ماه پیش

      خواهش می کنیم. خوشحالیم که مطالب مورد پسند شما قرار گرفته

  2. blank
    الهام :
    8 ماه پیش

    این پیچ گوشتی برقی خیلی خوب هست و انجام کار باهاش راحت و به سرعت کارها رو باهاش میشه انجام داد. چندین ساله استفاده میکنیم.

  3. blank
    الهام :
    8 ماه پیش

    ابزاری بسیار کاربردی و عالی. ممنون از محصولات خوب و باکیفیتتون.

  4. blank
    مقدم :
    8 ماه پیش

    با سلام
    مشخصات و توانایی های فنی این پیچ گوشتی شارژی 8614k رو که معرفی فرمودید مطالعه کردم خوب بود
    برای تکمیل ابزارآلات منزل نیاز داریم
    بررسی بیشتری انجام میدم
    موفق باشید

    • blank
      الی :
      7 ماه پیش

      من یه پیچ گوشتی شارژی خریدم و واقعا ارش راضی هستم قدرت بالایی داره و نیازی به فشار زیادی نیست
      دست دردم خیلی کمتر شده

  5. blank
    مقدم :
    8 ماه پیش

    با سلام
    مشخصات و توانایی های فنی این پیچ گوشتی شارژی 8614k رو که معرفی فرمودید مطالعه کردم خوب بود
    برای تکمیل ابزارآلات منزل نیاز داریم
    بررسی بیشتری انجام میدم
    موفق باشید

    • 8 ماه پیش

      با سلام
      خوشحالیم که مقاله مورد پسندتون قرار گرفته
      اگر قصد خرید داشتید در خدمتتون هستیم.

  6. blank
    شاهرخ :
    8 ماه پیش

    بسیار عالی و کارآمد

  7. blank
    ریحانه :
    8 ماه پیش

    برای بررسی و انتخاب دریل به سایت مراجعه کردم..اطلاعات بسیار کامل و دقیقی دریافت کردم.تشکر از سایت خوبتون

  8. blank
    David :
    8 ماه پیش

    بسیار عالی و کاربردی بود توضیحات

  9. blank
    مجید :
    8 ماه پیش

    سلام ۵ سال هست که این پیچ گوشتی و دریل شارژی و دارم ، بسیارعالی و کار راه انداز .
    هر کاری دارم ) نجاری ، نقاشی ، آهنگری و …..) این ابزار همیشه با من هست

  10. blank
    سید مهدی :
    8 ماه پیش

    من خودم وارد کننده هستم این رونیکس چینی درجه ۲ هست و به قیمت بالا به مردم میفروشن چون انحصار یک عده هستن من ۶ برابر ارزون تر از این از چین میتونم وارد کنم برید سراغ برند دینگی درجه ۱ چینی هست با کیفیت بالا

  11. blank
    ارسلان :
    8 ماه پیش

    من کابینت ساز هستم و این دیریل پیچ گوشتی برقی رو تهیه کردم بسیار ابزار کاربردی و مفیدی هست هم در رابطه با شغلم و هم در بسیاری از کارهای خونه کاربرد داره
    سپاسگزارم

  12. blank
    شاهروخ :
    8 ماه پیش

    کل ابزار رونیکس بی کیفت هستند
    من خیلی از ابزارشو خریدم اما پشیمانم که هم وقت وهم پولوم دور ریختم باعث تاسف هست اینقدر بی کیفیت هست

  13. blank
    Mdyi4 :
    8 ماه پیش

    سلام خسته نباشید من این دریل پیچ گوشتی رو گرفتم واقعا از لحاظ قیمت عالی
    کیفیت و کاراییش هم خیلی مناسب و خوبهد
    مرسی از شما

  14. blank
    سعید افشاری :
    8 ماه پیش

    سلام.از پیچ گوشتی و دریلتون استفاده کردم.عالیع.عالی.
    خدا ازتون راضی باشه.کسی باورش نمیشه تولید ایران باشه

  15. blank
    yas :
    8 ماه پیش

    محصول بینظیری هستش.ممنونم از سایت خوبتون

  16. blank
    احسان :
    8 ماه پیش

    رونیکس یکی از بهتریناست. ممنون از آوردن این محصول