راهنمای خرید انواع جاشمعی برای دکوراسیون منزل

راهنمای خرید انواع جاشمعی برای دکوراسیون منزل

جاشمعی نقش مهمی در زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند. در واقع امروزه با هدف زیبا سازی منازل و ایجاد فضایی لوکس و منحصر به فرد می توان از ابزارهای مختلف کمک گرفت. استفاده از شمعدان و انواع شمع های طبیعی و رنگی شما را یاری خواهد کرد تا فضایی رمانتیک و عاشقانه بتوانید به وجود بیاورید. جالب است بدانید که این روزها فروش جاشمعی و شمعدان و همچنین لوستر طرفداران بسیاری به خود جذب کرده و از جمله کالاهای لوکس برای زیبا سازی دکوراسیون به شمار می روند. فراموش نکنید که علاوه بر ایجاد فضای زیبا و خاص با استفاده از انواع شمع در دکوراسیون داخلی می توانید انرژی مثبت را نیز ایجاد نمایید.

جاشمعی برای دکوراسیون منزل

در عین حال برای خرید انواع جاشمعی باید چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. با توجه به این که فروش شمعدان با ابعاد مختلف و با شکل های گوناگون صورت می گیرد، انتخاب خود را به درستی انجام دهید. هر کدام از محصولات موجود در بازار دارای ویژگی های خاصی هستند.

انواع جاشمعی و ویژگی های آنها

هنگامی که به دنبال خرید انواع جاشمعی می روید، با مدل های مختلفی از این ابزار زیبایی مواجه خواهید شد. با توجه به تنوع بالای این محصولات به راحتی قادر هستید متناسب با سلیقه ای دارید و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، انتخاب خود را انجام دهید. در عین حال می توان پرفروش ترین شمعدان های موجود در بازار را گزینه های زیر نامید.

انواع شمعدان

شمعدان چوبی

این مدل جاشمعی ها همانگونه که از نامشان پیداست، با استفاده از ام دی اف و چوب ساخته می شوند. نوع طراحی و ساخت شمعدان چوبی به گونه‌ ای است که از منبت کاری بر روی آن ها استفاده می کنند. علاوه بر این با توجه به سلیقه ای که دارید، می توانید از زیبایی‌ های خاص جاشمعی چوبی استفاده کرده و کنده کاری های اصیل را نیز بر روی آنها مشاهده نمایید. اگر در دکوراسیون داخلی منزل خود از انواع وسایل چوبی استفاده کرده اید، توصیه ما به شما خرید شمعدان چوبی خواهد بود. با این انتخاب می توانید یک هارمونی بی‌ نظیر ایجاد نمایید.

شمعدان فلزی

خرید شمعدان فلزی نیز این امکان را می‌ دهد که بتوانید برای ایجاد فضایی لوکس و منحصر به فرد از یک ابزار زیباسازی فوق العاده کمک بگیرید. استحکام بسیار بالای جاشمعی فلزی و دوام آنها این امکان را می‌ دهند که در هر فضایی بتوان از آنها استفاده نمود. اگر به دنبال ایجاد فضایی لوکس با کمک گرفتن از کالاهای تزیینی هستید، خرید شمعدان فلزی را توصیه می کنیم.

در میان انواع جاشمعی های موجود در بازار، مدل های فلزی محبوبیت بالایی داشته و از جمله کالاهای لوکس شناخته می شوند. اگر قصد خرید شمعدان فلزی را دارید با مدل‌ های برنزی، نقره ای و برنجی مواجه می شوید. در این میان قیمت بسیار زیاد جاشمعی طلایی و نقره ای موجب شده است که کمتر مورد استقبال قرار گیرند.

شمعدان کریستال

تنوع انواع جاشمعی موجود در بازار موجب می شود که بتوانید با خیالی راحت بسته به سلیقه ای که دارید، خرید خود را انجام دهید .خرید جاشمعی کریستال نیز از جمله مواردی به شمار می‌ رود که می‌ تواند برای زیبا سازی دکوراسیون مدنظر قرار گیرد. در ساخت این مدل از شمعدان، روی به بهره گیری از شیشه شفاف و با کیفیت می آورند. ظرافت خاص این دسته از شمعدان ها موجب شده است که بتوان فضایی خاص با استفاده از ابزاری منحصر به فرد ایجاد نمود. قیمت جاشمعی کریستال در مقایسه با مدل های برنزی کمتر بوده و قادر هستید با پرداخت هزینه های به مراتب پایین تر، روی به زیباسازی دکوراسیون منزل خود بیاورید.

راهنمای خرید جاشمعی برای دکوراسیون منزل

با توجه به اینکه امروزه فروش جاشمعی در بازار به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، در خرید خود باید نهایت دقت را به خرج دهید. از جمله نکات مهم برای خرید شمعدان، موارد زیر هستند.

توجه به ابعاد و مدل

یکی از مهمترین نکات برای خرید شمعدان، بررسی ابعاد و مدل محصول خواهد بود. ابتدا باید مکانی که قصد دارید از شمعدان در آنجا استفاده کنید را در نظر بگیرید. سپس با توجه به فضایی که در اختیار دارید، انواع شمعدان را با ابعاد مناسب بررسی نمایید. به عنوان مثال اگر قصد دارید بر روی میز غذاخوری از جاشمعی استفاده کنید، خرید گزینه ای با پایه بلند را به شما توصیه می کنیم. در عین حال برای قرار دادن شمعدان بر روی کنسول نیز باید این ویژگی را در نظر داشته باشید.

بررسی جنس جاشمعی

هنگام مراجعه به بازار برای خرید جاشمعی متوجه می شوید که محصولات مختلفی در این دسته با متریال گوناگون عرضه می شوند. اگر به دنبال خرید شمعدان هستید، با جنس های مختلف مانند برنز، کریستال، چوب و انواع فلزات مواجه خواهید شد. با توجه به ویژگی های هر کدام از این محصولات و بسته به سلیقه خود می توانید انتخابی مناسب داشته باشید. علاوه بر این سعی کنید سبک دکوراسیون داخلی منزل خود را در نظر گرفته و انتخابی کاربردی انجام دهید.

هماهنگی با دکوراسیون منزل

یکی دیگر از مهمترین موارد برای خرید شمعدان، بررسی سایر اجزای دکوراسیون داخلی خواهد بود. با توجه به اینکه از ابزارهای زیبا سازی مختلف برای ایجاد هارمونی و فضای خاص در دکوراسیون داخلی استفاده می شود باید هماهنگی کاملی بین این تجهیزات به وجود بیاورید. به عنوان مثال اگر از لوسترهای برنزی در منزل استفاده می کنید، توصیه ما به شما خرید شمعدان برنزی خواهد بود. با ایجاد یک هارمونی می‌ توانید حسی دلپذیر و منحصر به‌ فرد در محیط به وجود بیاورید.

توجه به ظرفیت شمعدان

انواع مختلفی از شمعدان ها با مدل های خاص در دسترس شما قرار می گیرند. یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید این ابزار، بررسی ظرفیت محصول مورد نظر است. به عنوان مثال برخی از شمعدان ها به گونه‌ ای طراحی می‌ شوند که دارای چند شاخه هستند. این قابلیت کمک می کند تا بتوانید بر روی آن ها تعداد زیادی شمع بگذارید. علاوه بر این با خرید جاشمعی چند شاخه قادر به روشن تر کردن فضا خواهید بود. توصیه ما به شما این است که از شمعدان های 3 تایی برای زیبایی دکوراسیون استفاده کنید.

قیمت جاشمعی

قیمت جاشمعی

عوامل مختلفی می توانند در قیمت شمعدان تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال جنس گزینه مورد نظر و مدل ساخت آن از فاکتورهای مهم برای اعلام قیمت این محصول خواهند بود. با توجه به اینکه برای خرید انواع شمعدان تنوع بالایی پیش روی شما قرار گرفته است، سعی کنید در کنار قیمت محصول، کیفیت ساخت را نیز در نظر بگیرید.

ارسال دیدگاه