معرفی بهترین برندهای ابزار برقی، ابزار اندازه گیری و ابزار دستی

معرفی بهترین برندهای ابزار برقی، ابزار اندازه گیری و ابزار دستی

راهنمای خرید بهترین برندهای ابزار برقی، ابزار اندازه گیری و ابزار دستی

اگر قصد خرید انواع ابزارآلات برقی، اندازه گیری و دستی را دارید بهتر است درباره برندهای موجود در بازار اطلاعات بیشتری داشته باشید. معرفی بهترین برندهای ابزار برقی، ابزار اندازه گیری و ابزار دستی موضوع این مقاله است. این برندها بهترین شرکت های ساخت انواع ابزار فوق هستند که می توانید از کیفیت آنها مطمئن باشید.
برای اینکه بتوانید ابزاری را انتخاب کنید که سالیان سال صادقانه به شما خدمت کند، ما چند تولید کننده بزرگ ابزار برقی، ابزار اندازه گیری و ابزار دستی در جهان را به شما معرفی می کنیم. رتبه بندی برندها بر اساس آخر به اول است.

هیتاچی

هیتاچی با مسئولیت محدود، مانند بلک اند دکر، فقط به تولید ابزارهای ساختمانی نمی پردازد. در واقع، این برند، مجموعه ای است که همه چیز از باتری و نمایشگر گرفته تا تجهیزات ساختمانی و اجزای هواپیما را می سازد. این شرکت سازنده ابزار برقی متابو را در سال 2015 خرید؛ اما آن را در سال 2017 به صندوق سرمایه گذاری KKR فروخت.
از آن زمان، این شرکت با تغییر نام بخش Hitachi Power Tools USA در ایالات متحده به Metabo HPT در حال تغییر نام تجاری بوده است. این برند انواع ابزار برقی، مته ها و سایر ابزارهایی را که از یک سازنده معتبر انتظار دارید ارائه می دهد.

WORX

ابزار WORX یکی از محبوب ترین برندهای ابزار برقی توسط شرکت ابزار Positec در سال 1994 در سوژو چین تاسیس شد. قبل از تأسیس برند Worx، پوزیتک ابزارهای برقی OEM را به برندها و شرکت های دیگر از جمله بلک اند دکر می فروخت؛ اما با رشد خود، پوزیتک تصمیم گرفت نام تجاری خود را راه اندازی کند تا به یک خرده فروش ابزار برقی مستقل تبدیل شود. تمام تولیدات آن در داخل کشور چین انجام می شود. این امر برند را به تولید محصولات شاخصی سوق داده است که مفهوم کیفیت چینی را به سطحی جدید و مثبت سوق می دهد.

ریوبی

ریوبی Ryobi طیف گسترده ای از ابزارها، از جمله انواع ابزارهای برقی و محصولات را برای بازار خودرو تولید می کند. دفتر مرکزی ریوبی در ژاپن است؛ اما تاسیسات تولیدی این شرکت در سراسر جهان قرار دارد. با توجه به قیمت مقرون به صرفه، محصولات Ryobi در درجه اول توسط DIYers استفاده می شود. بنابراین باید توجه داشت که ابزارهای ریوبی به اندازه ابزارهای تولید شده توسط برندهای حرفه ای بادوام و قابل اعتماد نیستند.
با این حال، این یک مارک بسیار خوب از ابزارهای ساختمانی است که کاربران نظرات بسیار مثبتی درباره آن دارد. همچنین اگر در محل کار یا کارگاهی پر گرد و غبار به ابزاری قدرتمند، ضد آب و ضد گرد و غبار نیاز دارید، بهتر است محصول Ryobi مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

آینهل

این یک برند آلمانی است که از نظر انتخاب، قیمت و کیفیت شباهت زیادی به ریوبی دارد و رتبه هفتم را در رتبه بندی بهترین و قابل اعتمادترین سازندگان خودروهای ساختمانی در سال 2020 به خود اختصاص داده است.
کاربران گزیده روسی توصیه می کنند ابزار آبی رنگ Einhell (Einhell Global) را برای کارهای خانگی و نیمه حرفه ای انتخاب کنند؛ زیرا رنگ زرد (Einhell Bavaria) از نظر طول عمر و ویژگی ها به محصولات ارزان و متوسط چینی اشاره دارد.

لیزرلاینر

برند لیزرلاینر Laserliner یکی از معروف ترین برندهای آلمانی بوده که در زمینه ساخت ابزار دقیق فعال است. این شرکت دارای واحدهای تجاری مستقل در بیش از 30 کشور جهان بوده و مسئولیت مدیریت زنجیره تامین را بر عهده دارد.

بلک اند دکر

بلک اند دکر یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندها در لیست برترین شرکت های ابزار ساختمانی است. در سال 2018، این شرکت 175 سالگی خود را جشن گرفت؛ در حالی که درآمد جهانی آن به کمتر از 14 میلیارد دلار کاهش یافت.
تاسیس این برند به سال 1843 باز می گردد، زمانی که فردریک استنلی کارگاه خود را در بریتانیای جدید برای تولید لولاهای در، پیچ و مهره و سایر سخت افزارها افتتاح کرد. در سال 1910، دانکن بلک و آلونزو دکر تجارت مشابهی را در بالتیمور مریلند راه اندازی کردند. صد سال بعد، این دو سازنده در گروهی ادغام شدند که امروزه وجود دارد. در حال حاضر این برند 50 ابزار را در هر ثانیه در سرتاسر جهان می فروشد که توسط خود شرکت تخمین زده شده است.
یک واقعیت جالب- آمریکایی ها نمونه هایی از خاک ماه را با کمک ابزار های بلک اند دکر استخراج کردند. علاوه بر این، مهندسان این شرکت پشت توسعه ابزارهای بسیاری بودند که بدون آنها کار سازندگان مدرن غیرقابل تصور بود.

دیوالت

یک برند آمریکایی است که طیف گسترده ای از ابزار های برقی و ابزار دستی با کیفیت و پیشرفته، لوازم جانبی تعمیر و تجهیزات باغ را ارائه می دهد. این برند در سال 1922 توسط Raymond DeWalt تاسیس شد. این مهندس ایده ساخت یک اره بازویی شعاعی را مطرح کرد که برای سال ها به الگویی برای کیفیت و دوام تبدیل شد.
این شرکت در سال 1960 توسط بلک اند دکر خریداری شد. این شرکت با تلاش برای به دست آوردن محبوبیت در بین حرفه ای ها که در ابتدا بلک اند دکر را یک برند آماتور می دیدند، یک تغییر نام تجاری بسیار موفق را آغاز کرد. این اتفاق در اوایل دهه 1990 رخ داد و DeWalt را به عنوان برند منتخب حرفه ای ها قرار داد.
امروزه دیوالت صدها ابزار برقی و بی سیم از جمله انواع دریل و اره، لیزر و … را تولید می کند. همچنین ماشین های چمن زنی، رادیو و فن های ویژه را می سازد. شرکت دیوالت در سال ۲۰۱۶ یک گوشی اندرویدی برای مهندسان و کارگران ساختمانی ساخت. این گوشی می تواند در دمای 20 تا منفی 60 درجه سانتیگراد کار کند و دارای مقاومت بسیار بالایی است.

بهترین مارک ابزارهای دستی و برقی

بهترین مارک ابزارهای دستی و برقی

AEG

مارک AGE یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی و ابزار برقی در جهان است که در سال 1883 در برلین آلمان تاسیس شد. Emil Rathenau شرکت AGE را تأسیس کرد و تجهیزات اولیه الکتریکی آن زمان از جمله لامپ ها، موتورها و ژنراتورها را تولید می کرد. این برند نقش مهمی در توسعه و ظهور بسیاری از فناوری های الکتریکی داشته است.
ابزار های شرکت آلمانی AEG به دلیل نسبت قیمت به کیفیت خوب مورد علاقه کاربران روسی هستند. در حال حاضر، برند AEG به طور فعال توسط گروه Electrolux استفاده می شود که لوازم خانگی و آشپزخانه با کیفیت بالا را در کارخانه هایی در لهستان، مجارستان و ایتالیا تولید می کند. همچنین یک شرکت مستقر در هنگ کنگ دارد. واقعیت جالب- این AEG بود که اولین سشوار برقی را ساخت و برای بار اول این کلمه را به کار برد.

متابو

ابزار های متابو به دلیل عملکرد عالی، استحکام و دوام در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرند. آنها در سطح بالاتری از محدوده قیمت قرار دارند و مارک های دیگر مانند DeWalt و Makita اغلب قیمت های بهتری را ارائه می دهند. صرف نظر از این موضوع، اگر شما عاشق محصولات این برند هستید و توانایی خرید آنها را دارید، دلیلی برای نخریدن وجود ندارد. لطفاً توجه داشته باشید که متابو و متابو HPT یکسان نیستند. محصولات متابو HPT متعلق به بخش های نیمه حرفه ای و آماتور هستند.

دی سی ای

برند دی سی ای در جولای 2001 تأسیس شد. این کارخانه یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین کارخانه های تولید ابزار برقی در چین بوده که از کیفیت محصول بسیار بالایی برخوردار است. این کمپانی مدیر انجمن سازندگان ابزار برقی چین و یکی از ارکان اصلی کارخانه های ابزار برقی در این کشور محسوب می شود.

ماکیتا

این برند ژاپنی در صنعت ابزار های برقی به یک نام آشنا تبدیل شده است. ماکیتا که در سال 1915 به عنوان یک شرکت تعمیر موتور الکتریکی تاسیس شد، از اواخر دهه 1950 به دلیل هموار کردن راه برای برخی ابزار های برقی و دستگاه های بی سیم شناخته شده است. ماکیتا در سال 1958 با معرفی دستگاه رنده برقی قابل حمل وارد صنعت ابزارآلات برقی شد. کمی بیش از یک دهه بعد، این شرکت اولین ابزار برقی بی سیم جهان را به نام دریل شارژی 6500D عرضه کرد.
امروزه ماکیتا طیف گسترده ای از ابزار های شارژی از جمله پیچ گوشتی، چکش و دریل را ارائه می دهد. ابزار ساخت و ساز ماکیتا را می توان در بیش از 40 کشور در سراسر جهان یافت. محصولات این شرکت در 10 سایت تولید در برزیل، چین، ژاپن، مکزیک، رومانی، انگلستان، آلمان و آمریکا تولید می شود.

رونیکس

رونیکس یکی از تولیدکنندگان پیشرو و محبوب در زمینه تولید ابزار مختلف بوده که طی سالیان متمادی با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته جایگاه خود را در بین سازندگان ابزار جهان تثبیت کند. این برند بیش از 500 تولید کننده در 11 کشور جهان دارد و نظارت فنی و کنترل دستگاه های خود را توسط کارشناسان خود انجام می دهد.

هیلتی

هیلتی بین اتریش و سوئیس در استان کوچک آلمانی زبان لیختن اشتاین قرار دارد. این برند یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ابزار برقی در جهان است. برای مدت طولانی بهترین ابزار هیلتی مته های سنگی الکتروپنوماتیک بوده است. در واقع این شرکت اولین بار در سال 1967 این ابزار را معرفی کرد.
امروزه نیز معروف ترین محصولات هیلتی چکش های چرخشی هستند که در جعبه های قرمز مارک دار عرضه می شوند. با این حال، مجموعه این شرکت شامل انواع ابزارهای برقی دیگر است که می تواند برای متخصصان ساخت و ساز مفید باشد.

فستول

این شرکت پیشگام در تولید اره های برقی قابل حمل است. مهندسان فستول اولین ابزار این چنینی را در سال 1927 ساختند. فیستول هم اکنون یکی از زیرمجموعه های هلدینگ TTS Tool Technical Systems است. در حال حاضر دفتر مرکزی آن در آلمان و در شهر Wendlingen am Neckar قرار دارد؛ اما در 26 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند.
کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده از محصولات فستول، این برند را به یکی از پیشروترین تولیدکنندگان ابزار های برقی نجاری در جهان تبدیل کرده است. همچنین دریل ها، آسیاب ها و سایر محصولات این برند در خدمات خودروسازی در سراسر دنیا کاربرد فراوانی دارند. ابزارهای Festool کاربردی هستند و فقط برای استفاده حرفه ای طراحی شده اند. بنابراین، ارزان نیستند.

میلواکی

EF Siebert در سال 1924 میلواکی را تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در مالکیت خود داشته است. آخرین مورد در سال 2005 اتفاق افتاد و صنایع تکترونیک (TTI) صاحب جدید این برند شد.
شهرت اولیه میلواکی با Hole Shooter، اولین مته سبک وزن و یک دست 4/1 اینچی جهان افزایش یافت. با این حال، امروزه این شرکت ده ها ابزار مختلف ساختمانی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.
علاوه بر ابزار های سیمی و گازی، میلواکی ابزار های بی سیم را بر روی سه پلت فرم ارائه می دهد؛ سیستم M12 (12V)، سیستم M18 (18V) و MX FUEL (72V). میلواکی برندی است که در بین سازندگان حرفه ای بسیار محبوب است؛ زیرا محصولات آنها بادوام هستند و برای سخت ترین شرایط مناسب هستند.

بوش

شرکت بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در استرونگارد آلمان تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین شرکت های ابزار سازی در جهان محسوب می شود. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی نیز شناخته شده است. بیش از 90 درصد از شرکت متعلق به یک موسسه خیریه است.
شرکت آلمانی بوش در صدر فهرست بزرگ ترین تولید کنندگان ابزار برقی جهان قرار دارد. در ابتدا، این شرکت Werkstätte für Feinmechanik und Elektrotechnik نام داشت که به عنوان «کارگاه مهندسی مکانیک و برق دقیق» ترجمه می شود. امروزه یکی از بزرگ ترین هلدینگ ها در آلمان است که فعالیت های آن به چهار بخش تقسیم می شود؛

  • فناوری های موبایل؛
  • فناوری های صنعتی؛
  • کالاهای مصرفی؛
  • انرژی و فناوری های ساخت و ساز.

خط ابزار قدرت بوش متعلق به بخش محصولات مصرفی گروه بوش است که تقریباً 23٪ از کل فروش را به خود اختصاص می دهد. بخش ابزارهای برقی شامل چکش های چرخشی، پیچ گوشتی شارژی، اره مویی، چمن زنی، برس برش و واشر تحت فشار است.

بهترین برند ابزار آلات صنعتی

بهترین برند ابزار آلات صنعتی

ارسال دیدگاه