هر آنچه در خصوص کاشی استیل باید بدانید

هر آنچه در خصوص کاشی استیل باید بدانید

کاشی استیل یا تایل استیل از جمله مدرن ترین محصولاتی به شمار می رود که امروزه برای تکمیل ساختمان ها و زیباسازی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع برای ساختمان سازی و همچنین تغییر دکوراسیون داخلی می توان از متریال مختلفی بهره برد. امروزه با پیشرفتی که در این زمینه به وجود آمده است، دیوارپوش های مدرن را می‌توانید در ابعاد مختلف و با متریال گوناگون انتخاب کنید. استفاده از فلز استیل موجب شده است که برای نصب کاشی بر روی دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان بتوان از راهکاری منحصر به فرد بهره برد. تایل استیل درجه یک می تواند برای زیبایی دکوراسیون ساختمان و همچنین استفاده از نور، کاربرد بالایی داشته باشد.

کاشی استیل

امروزه انواع کاشی استیل را در تنوع رنگی فوق العاده می توان برای ساختمان های مختلف با هر نوع کاربری انتخاب نمود. با بررسی ویژگی ها و مزایای این محصول متوجه می شویم که در آینده صحبت های زیادی برای گفتن دارد.

کاشی استیل چیست؟

همانگونه که عنوان کردیم کاشی استیل نوع جدیدی از کاشی ها به شمار می‌رود که می‌تواند برای محیط، نمایی فوق العاده و ظاهری شگفت انگیز به ارمغان بیاورد. امروزه انواع مختلفی از تایل های استیل را در طرح های مورد نظر می توانید انتخاب کنید. با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و ساختمانی که قصد دارید از کاشی در آن استفاده نمایید، میتوان برای سفارش خرید تایل استیل اقدام نمود. بسته به نوع طراحی و تولید تایل استیل، بیشتر آنها را در مکان هایی به کار می برند که در معرض دید قرار دارند. استفاده از کاشی استیل به حدی زیبایی و ظرافت را به همراه می آورد که می تواند هرکسی را مبهوت و محو خود نماید. امروزه برای نمای داخلی آشپزخانه و دکوراسیون قسمت های مختلف محیط می توان روی این نوع کاشی حساب ویژه‌ای باز کرد. فروش انواع کاشی استیل در ابعاد مشخص و طرح های مختلف امروزه در فروشگاه ها صورت می گیرد.

ویژگی های کاشی استیل

اگر بخواهیم به معرفی ویژگی های کاشی استیل بپردازیم، می توانیم چندین مورد را نام ببریم که نسبت به سایر متریال برای نصب در محیط های مختلف این گزینه را کاربردی تر می کند. بدون تردید یکی از مهمترین ویژگی های تایل استیل، ایجاد ظاهری شیک و جلوه‌ ای لوکس به مکان مورد نظر خواهد بود. استفاده از این محصول موجب می‌شود که درخشندگی بالایی را بتوانید در محیط داخلی ساختمان ها مشاهده نمایید. این پایان کار نیست و با بررسی ویژگی های تایل استیل متوجه می‌شویم که محصولی ضد زنگ و با مقاومت فوق العاده می توان در ساختمان نصب نمود. با توجه به بهره‌ گیری از متریال استیل برای تولید این نوع کاشی، به راحتی می توان برای نظافت و تمیزکاری آن اقدام نمود. نوع طراحی و تولید کاشی استیل به شکلی است که برای نصب آنها هیچگونه ظریف کاری و زیر کاری نیاز نخواهید داشت. به راحتی هر فرد می تواند برای نصب و چسباندن این کاشی اقدام نماید.

مواردی که عنوان کردیم تنها بخشی از ویژگی های کاشی استیل به شمار می روند. در این میان برخی دیگر از ویژگی های تایل استیل گزینه های زیر هستند.

انتخاب و خرید رنگ های مختلف و مدل های گوناگون

نصب بسیار آسان و سریع مقاومت بالا در برابر ضربه

وام بی‌نظیر در برابر رطوبت

مقاومت در برابر آتش سوزی و حرارت

حفظ رنگ در مدت زمان طولانی

وزن بسیار کمتر در مقایسه با کاشی های معمولی

قابلیت چاپ عکس لوگو و برند مورد نظر بر روی کاشی

مراقبت بسیار آسان

گزینه ای ايده آل به منظور نصب در بخش های مختلف خانه مانند آشپزخانه و نظافت راحت

تنوع قیمت بالا

این موارد تنها بخشی از ویژگی های کاشی استیل هستند. در کنار گزینه هایی که عنوان کردیم بد نیست بدانید که نصب تایل استیل به شما کمک می کند که از لحاظ روانشناسی بتوانید توهم وسعت فضا را برای افراد به وجود بیاورید. علاوه بر تمام این موارد باید بدانید که کاشی های استیل قابل بازیافت هستند. به همین دلیل پس از نصب می توان با جدا کردن، مجددا برای تولید محصولات آنها را در اختیار مجموعه های فعال در این حوزه قرار داد.

روش نصب تایل استیل

نصب کاشی استیل در مقایسه با سایر متریال بسیار آسان تر است. یک فرد متخصص در این حوزه می تواند پس از انجام محاسبات مورد نظر به راحتی برای شروع به کار اقدام نماید. ابتدا برای نصب کاشی استیل نیاز است که روکش آنها را جدا کرده تا بتوان نوع چیدمان، سطح آن ها را مشاهده کرد.

تایل استیل

همانگونه که عنوان کردیم برای نصب این نوع کاشی نیاز به هیچگونه زیرکاری خاصی نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید پاکسازی فضای مورد نظر و دیواره ها خواهد بود.

هر اندازه دیواری که قصد دارید بر روی آن تایل استیل را نصب کنید تمیزتر باشد، نتیجه کار شما بهتر خواهد بود. این کاشی‌ها را می‌توان بر روی محیط های تخت و صاف نصب نمود.

در گام بعدی با توجه به کیفیت بسیار بالای چسب های کاشی بهتر است که زیر کار را مقداری خیس و مرطوب نمایید.

برای برش دادن کاشی های استیل از یک تیغ کاتر می توان استفاده کرد.

فراموش نکنید که برای تمیز نگه داشتن و نظافت این نوع کاشی می توانید از دستمال نانو کمک گرفته و در حین فرآیند نصب به صورت پیوسته آنها را تمیز کنید.

سعی بر آن می شود که به واسطه ماهیت فلز استیل در حین نصب از خش پذیری آنها مراقبت شود.

موارد استفاده از کاشی استیل

کاشی های فلزی به واسطه درخشش خاصی که دارند، می توانند برای محیط های تاریک و کوچک بهترین انتخاب باشند. این نوع کاشی به خوبی می تواند برای روشن کردن فضا و همچنین بزرگ تر نمایش دادن آن قابلیت های خود را نشان دهد. به همین علت امروزه از کاشی های فلزی در آشپزخانه و حمام بهره می برند. با توجه به مراقبت آسان و تمیز شدن راحت تایل های استیل، بهره گیری از آن در آشپزخانه کاربردی ترین گزینه خواهد بود.

روش های شستشوی تایل استیل و کاشی های فلزی

برای شستشو و تمیز کردن تایل های استیل به راحتی میتوانید عمل نمایید. با کمک گرفتن از یک دستمال میکروفایبر و دستمال نانو میتوان برای تمیز کردن این نوع کاشی عمل نمود. بهتر است که دستمال میکروفایبر را در آب گرم ابتدا مقداری خیس کرده و به آرامی آن را بر روی کاشی های فلزی بکشید.

کاشی فلزی

در کنار این مورد ترکیب جوش شیرین و آب نیز برای تمیز کردن این نوع کاشی می‌تواند کاربردی باشد.

با هدف براق کردن کاشی های فلزی می توان از ترکیب آب و سرکه نیز کمک گرفت.

ارسال دیدگاه