آشنایی با قرنیز پی وی سی و ویژگی های آن

آشنایی با قرنیز پی وی سی و ویژگی های آن

قرنیز پی وی سی از جمله مهم ترین متریال و برای دکوراسیون داخلی و طراحی آن شناخته می شود. در واقع برای زیبایی فضای خانه یکی از مهمترین موارد، استفاده از قرنیز با کیفیت و زیبا خواهد بود. امروزه انواع قرنیزهای پی وی سی را می توانید به صورت دوتیکه و توپر مورد استفاده قرار دهید. هر کدام از قرنیزهای توپر و دو تیکه با توجه به شرایط محیط مانند مراکز درمانی و خدماتی، شرکت ها و منازل باید انتخاب شوند. بررسی ویژگی ها و مزایای قرنیز pvc در مقایسه با سایر قرنیزها نشان می‌دهد که به واسطه مقاومت بسیار بالاتری که در برابر رطوبت دارند، می توانند در هر شرایط محیطی انتخابی مناسب تر باشند. به همین علت تقاضا برای خرید و نصب آنها امروزه افزایش داشته است.

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی چیست؟

قرنیز پی وی سی از جمله جدیدترین متریال برای زیباسازی و تکمیل دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود. در واقع این مدل قرنیز از مدرن ترین انواع موجود در بازار بوده که برای تولید آن از پلاستیک و متریال pvc کمک می‌گیرند. نوع طراحی و ساخت این مدل قرنیز به شکلی است که با بهره گیری از چند لایه پلاستیک مستحکم می توان خاصیت آب بندی را به آن اضافه کرد. در کنار این موارد امروزه با هدف پاسخگویی به نیازهای مشتریان انواع مختلفی از قرنیزهای پی وی سی را در رنگ و طرح های مختلف می توانید سفارش دهید.

ویژگی ها و مزایای قرنیز پی وی سی

بررسی ویژگی ها و مزایای قرنیز pvc نشان می‌ دهد که نصب آن ها در ساختمان می تواند بسیار کاربردی باشد. یکی از مهمترین مزایای قرنیز پی وی سی، وزن آنها است. تولید این مدل قرنیز به شکلی صورت می گیرد که کاملا سبک بوده و می‌تواند یک متریال کاربردی برای تغییر دکوراسیون شناخته شود. با وجود پایین بودن وزن قرنیز pvc، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه از دیگر ویژگی های این محصول شناخته می‌شود.

این پایان کار نیست و بررسی ویژگی ها و مزایای نصب قرنیز pvc نشان می دهد که کاربر می تواند به راحتی برای شستشوی آن ها اقدام نماید. نصب آسان و راحت قرنیز پی وی سی از دیگر ویژگی‌ هایی به شمار می‌رود که می توان با خرید آن ها به این مزیت دسترسی پیدا کرد.

گاهی اوقات در شرایط آب و هوایی و اقلیمی مختلف، استفاده از برخی متریال و مصالح برای ساختمان سازی کاربردی نیست. نوع ساخت قرنیز pvc به شکلی است که می‌ تواند در هر شرایط آب و هوایی هم چنین مناطقی که دارای آب و هوای شرجی هستند، انتخابی مناسب شناخته شود.

ابعاد قرنیز pvc

برای تولید قرنیز pvc امروزه علاوه بر اینکه طرح ها و رنگ های متنوعی مد نظر قرار می‌گیرد، به لحاظ ابعاد نیز گزینه‌ های مختلفی را در نظر خواهند گرفت. معمولا این محصول را در بازار می توانید با ارتفاع بین ۶ تا ۱۰۰ سانتیمتر مشاهده نمایید. بسته به نیاز خود قادر هستید که سفارش خرید قرنیز pvc را در هر ارتفاعی ارائه دهید. علاوه بر این با توجه به نیاز خود می توانید با انتخاب شاخه هایی در طول ۲۸۰ تا ۳۰۰ سانتی متر برای تکمیل ساختمان خود اقدام کنید. برای تولید قرنیز pvc ضخامت بسیار بالایی در نظر گرفته می شود. این مدل از قرنیز با ضخامت ۸ میلی متری و استحکام کافی که دارد به بهترین شکل می تواند در هر فضایی قابلیت اجرا داشته باشند.

قرنیز pvc

انواع قرنیز pvc

همانگونه که عنوان کردیم، در تولید قرنیز پی وی سی از دو مدل توپر و تو خالی استفاده می شود. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

قرنیز توپر

قرنیز pvc توپر از آن با نام قرنیز پلی استایرن نیز نام می برند، ظاهری درخشنده و براق دارد. نوع طراحی و ساخت این مدل قرنیز به شکلی است که پس از اجرا، ظاهری شبیه به ام‌ دی‌ اف به ساختمان شما هدیه می دهد. با توجه به استاندارد به کار رفته در تولید قرنیز pvc توپر، کاربر می‌تواند برای شستشوی آنها به راحتی عمل کند.

این پایان کار نیست و بررسی ویژگی ها و مزایای قرنیز پی وی سی توپر نشان می‌ دهد که با فرآیند برشکاری و همچنین در هنگام نصب هیچگونه آسیبی را به خود نخواهند دید. بسته به نیاز خود قادر هستید انواع قرنیز توپر را در هر طول و ارتفاعی سفارش دهید.

قرنیز توپر

قرنیز توخالی

نوع دیگر قرنیز pvc که با نام قرنیز کمبو نیز شناخته می شود، مدل های توخالی خواهند بود. بررسی ویژگی ها و مزایای این مدل قرنیز نشان می‌دهد که برای عبور کابل و سیم می تواند انتخابی مناسب باشد. شکل ظاهری این مدل قرنیز به داکت شباهت زیادی دارد. علاوه بر این فضای خالی که در قسمت پشتی آن ایجاد می شود، شما را یاری خواهد کرد که بتوانید انواع کابل و سیم را برای انتقال به بخش‌های دیگر ساختمان در آنجا قرار دهید. برای نصب قرنیز پی وی سی توخالی نیاز است که شاسی آن را در دو نوع 3 سانتی و ۹ سانتی متری ابتدا بر روی دیوار نصب کنید. سپس می توان از شاسی کمک گرفت و قسمت اصلی را بر روی شاسی قرار داد. با توجه به دو تیکه بودن این مدل قرنیز، از آن به نام قرنیز دو تیکه نیز یاد می کنند.

قیمت قرنیز پی وی سی

قیمت قرنیز pvc با توجه به شرایط مختلفی می تواند دچار تغییر شود. هنگامی که قصد خرید قرنیز پی وی سی را دارید، ابتدا باید محیط مورد نظر برای نصب را در نظر بگیرید. به عنوان مثال با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین نوع کاربری محیط نیاز است که سفارش خود را برای قرنیز توخالی و یا توپر ارائه دهید. با بررسی قیمت قرنیز پی وی سی توخالی و همچنین توپر متوجه می شویم که مدل توخالی یا دو تیکه آن قیمت بالاتری دارد. این مدل از قرنیز کاربردهای فراوانی در شرایط مختلف داشته و امروزه در مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین شرکت هایی که در آن ها کابل و سیم زیادی وجود دارد، گزینه ای مناسب تر خواهد بود.

فاکتورهای دیگری در اعلام قیمت انواع قرنیز پی وی سی تاثیرگذاری خود را نشان می دهند. ضخامت محصول از دیگر مواردی به شمار می‌ رود که در این زمینه تاثیرگذار است. امروزه برای خرید قرنیز pvc می توانید انواع مختلف محصول را در هر طرح و رنگی سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به سراغ مراکز معتبر فروش قرنیز pvc بروید.

ارسال دیدگاه