بررسی مشخصات اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس

بررسی مشخصات اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس

اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس از جمله محصولات پرکاربردی بوده که توسط این برند در سری ۸۱ روانه بازار می‌ شود. این اره را می‌ توان از جمله محصولات All In One در نظر گرفت. استفاده از اره شارژی رونیکس به شما این امکان را می‌ دهد که بر روی سطوح چوبی بتوانید به صورت صاف یا منحنی شکل، برش را ایجاد کنید. علاوه بر این کیفیت ساخت کیت اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس به شکلی است که به راحتی می‌ توان بر روی سطوح فلزی و مصالح ساختمانی نیز برشکاری را ایجاد کرد. در این اره شارژی به واسطه حرکت رفت و برگشتی تیغه، برش‌ ها انجام می‌ گیرد. در حالت کلی می‌ توان بیان کرد که طراحی این دستگاه شباهت زیادی به اره عمودبر داشته و تنها تفاوتی که با این نوع اره دارد به روش در دست گرفتن و زاویه برش برمی‌گردد.

نوع طراحی اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس

طراحی و ساخت اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس به شکلی صورت گرفته است که در هر فضایی می‌ توان به راحتی روی به استفاده از آن آورد. این ابزار کوچک اما قدرتمند شما را یاری می‌ کند که بر روی تخته‌ های چوبی و انواع لوله‌ های PVC برش‌ های معمول را انجام دهید. کیفیت ساخت اره شارژی رونیکس 8103K به شکلی است که تا مدت‌ ها نیاز به استفاده از دستگاه‌ های دیگر برای برشکاری بر روی سطوح مختلف نخواهید داشت.

طراحی اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس به شکلی صورت گرفته است که با وزن سبک به راحتی می‌ توان برای انجام فعالیت‌ های حرفه‌ ای آن را جابجا نمود. این اره ۲.۴۲ کیلوگرم وزن داشته و به واسطه طراحی ارگونومیکی که دارد کاملا جمع و جور و خوش دست است. به واسطه طراحی منحصر به فرد اره افقی بر رونیکس، به هیچ عنوان در استفاده‌ های طولانی مدت احساس خستگی نمی‌ کنید. رونیکس این محصول خود را با بدنه‌ ای مستحکم و با دوام روانه بازار می‌کند.

با توجه به نوع طراحی و ساخت اره افقی بر شارژی رونیکس 8103K به هنگام کار با آن متوجه می‌ شوید که لرزش هیچگونه خللی به عملکرد شما وارد نخواهد کرد.

مشخصات فنی اره شارژی 8103K رونیکس

مشخصات فنی اره شارژی 8103K رونیکس

بررسی مشخصات فنی اره رونیکس مدل 8103K نشان می‌ دهد که این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند شده است. موتوری که برای این اره افقی بر در نظر گرفته شده است با ولتاژ ۱۲ ولت و از نوع DC توان عالی به اجرا خواهد گذاشت. نوع طراحی این اره به شکلی است که در محدوده صفر تا ۲700 قادر است که حرکت کند. این سرعت برای حالت آزاد است. علاوه بر این گیربکس قرار گرفته شده بر روی این اره شارژی بسیار قدرتمند بوده و با دوام بالا پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. رونیکس از یک باتری ۱۲ ولت لیتیوم یون با بهره‌ گیری از فناوری شارژ سریع، کارایی و طول عمر بالا بر روی این محصول خود استفاده کرده است.

استفاده از ابزارگیر اتوماتیک

یکی از قابلیت‌ های ویژه اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس، استفاده از ابزارگیر اتوماتیک بر روی آن خواهد بود. این قابلیت کمک می‌ کند که برای تعویض آسان تیغه و بالا بردن ایمنی دستگاه بتوان از قابلیت‌ های آن کمک گرفت. پس از آنکه تیغه برشی بر روی دستگاه نصب شد، می‌ توان تا عمق ۲۰ میلیمتری به راحتی بر روی چوب، پلاستیک و فلز برشکاری را انجام داد. علاوه بر این به لطف بهره‌ گیری از ابزارگیر اتوماتیک در قسمت بالایی آن می‌ توان برای انجام کارهای شاخه زنی و باغبانی از یک پایه استفاده نمود. این پایه را در قسمت بالای بدنه با فشردن کلید به راحتی می‌ توان نصب کرد. امکان اتصال و جدا کردن پایه بر روی ابزارگیر اتوماتیک به راحتی فراهم شده است.

ویژگی‌ های اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس

بررسی ویژگی‌ های ساخت قاره افقی بر شارژی 8103K رونیکس نشان می‌ دهد که یک موتور DC با سرعت بی‌ نظیر و کارایی بالا بر روی آن قرار گرفته است. علاوه بر این طراحی بدنه این اره از محصولات رونیکس بسیار کارآمد بوده و به واسطه وزن کمی که دارد در فعالیت‌ های مختلف به هیچ عنوان دچار لرزش نخواهد شد. از دیگر ویژگی‌ های اره شارژی افقی بر رونیکس مدل 8103K می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • طراحی ارگونومیک و خوش دست که در ساعات طولانی از خستگی کاربر جلوگیری می‌ کند.
  • بهره‌ گیری از قابلیت برشکاری بر روی سطوح مختلف در صنایع گوناگون
  • قابلیت تنظیم سرعت بر روی سوئیچ
  • بهره‌ مندی از فناوری فست شارژ با هدف افزایش کارایی
  • مجهز شدن به پایه با قابلیت شاخه زنی

قیمت و خرید اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس

قیمت و خرید اره افقی بر شارژی 8103K رونیکس

اره افقی بر ارائه شده توسط رونیکس از جمله تولیدات تخصصی این برند بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. این اره با قابلیت برشکاری سطوح مختلف مانند پلاستیک، فلز و چوب تا عمق ۲۰ میلی‌ متر کیفیت بالای خود را نشان می‌ دهد. این اره را می‌ توانید به همراه کیف BMC، شارژر باتری و تیغه خریداری نمایید. سعی کنید قیمت اره افقی بر شارژی رونیکس مدل 8103K را از فروشگاه‌ های معتبر و نمایندگی‌ های فروش به دست آورید. علاوه بر این برای خرید اره افقی بر شارژی رونیکس مدل 8103K از نمایندگی‌ های مجاز نیاز خود را برطرف کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. 11 ماه پیش

    عالی بود مطالب توضیحتون خیلی کامله .مرسی