بررسی مشخصات حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921

بررسی مشخصات حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921

حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 از جمله ابزارهای باغبانی بوده که توسط این برند به بازار عرضه می‌ شود. افرادی که علاقه‌ مند به باغبانی هستند، می‌ توانند از این ابزار کاربردی و حرفه ای کمک بگیرند. حاشیه زن شارژی ارائه شده توسط برند رونیکس برای مرتب کردن باغچه و باغ، شکل‌ دهی به چمن و همچنین هرس کردن علف های هرز به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با توجه به استاندارد به کار رفته برای ساخت این دستگاه می توانید از موتور DC پرقدرت آن بهره مند شده و با بازدهی بالا یک حاشیه زن بی نظیر را خریداری نمایید. طراحی ارگونومیک این دستگاه نیز مزید بر علت شده تا بتوان از یک ابزار کاربر پسند و خوش دست استفاده نمود.

حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921

مشخصات حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921

بررسی مشخصات حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 نشان می‌ دهد که به مانند سایر ابزارآلات این برند از دستگاه بی نظیر بهره خواهید برد. این دستگاه به موتور دی سی پرقدرت ۲۰ ولت مجهز شده و قادر است سرعت بی‌ نظیری برابر با ۸۵۰۰ دور در دقیقه را به وجود بیاورد. شرایطی که نشان می‌ دهد میزان قدرت آن برای هرس کردن پرچین و مرتب کردن چمن و بوده بسیار مناسب است.

از دیگر مشخصات حاشیه زن شارژی ۸۹۲۱ رونیکس می توان به بهره‌ مندی از سر چرخشی با قابلیت تنظیم اشاره‌ نمود. کاربر می‌ تواند با عرض برش ۳۰۰ میلی متری این تیغه را متناسب با نیازی که دارد تنظیم نماید. شرایطی که کمک می کند تا بتوانید به راحتی برای برش گوشه ها و لبه ها نیز از آن کمک بگیرید. زاویه برش این دستگاه نیز قابل تنظیم بوده و می توانید آن را بین صفر تا ۹۰ درجه بگذارید.

از دیگر مشخصات حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 می توان به یک باتری فست شارژ از نوع لیتیوم یون ۲۰ ولت اشاره نمود. از هر کدام از دستگاه های سری ۸۹ رونیکس استفاده می کنید، می توانید این باتری را بر روی آن قرار دهید.

طراحی و بدنه

رونیکس برای ساخت حاشیه زن شارژی ۸۹۲۱ به مانند سایر ابزارآلات از یک طراحی مدرن استفاده کرده است. با توجه به وزن ۱.۹۵ کیلوگرمی به راحتی می توانید برای جابجایی و حمل و نقل آن اقدام کنید. این طراحی به شکلی صورت گرفته است که یک لوله تلسکوپی آلومینیومی بر روی آن قرار دارد. این لوله تلسکوپی به شکل ارگونومیک قابلیت تنظیم داشته و بر اساس قد و وضعیت کاربر می توان آن را تنظیم نمود.

طراحی و بدنهطول لوله آلومینیومی قرار گرفته شده ۲۳۰ میلی متر است. علاوه بر این به مانند سایر ابزارآلات ارائه شده توسط رونیکس، دسته این محصول نیز به واسطه بهره گیری از پوشش ضد تعریق پلاستیکی شما را کمک می کند که در استفاده بلند مدت به هیچ عنوان با تعریق در کف دست مواجه نشوید. یک دسته جانبی D شکل نیز بر روی حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 قرار گرفته است. این دسته جانبی از انحراف و لرزش جلوگیری کرده و شما را کمک خواهد کرد که در هر موقعیتی بتوانید در زوایای مختلف از دستگاه استفاده کنید.

ویژگی های حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921

  • با بررسی ویژگی های حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 می توان متوجه شد که یک دستگاه کامل در اختیار خواهید داشت. یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت ۲ آمپر ساعت بر روی این دستگاه قرار دارد. علاوه بر این برای تنظیم زاویه برش نیز می توانید متناسب با وضعیت خود آن را بر روی صفر تا ۹۰ درجه بگذارید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان موارد زیر را نام برد.
  • عملکرد شارژی و بی سیم و امکان استفاده در هر مکان
  • بهره گیری از دسته ارگونومیک با روکش پلاستیکی جهت سهولت در انجام کار
  • استفاده از دسته کمکی و قابلیت تنظیم دقیق دستگاه
  • بهره‌ مندی از عرض برش ۳۰۰ میلی متری
  • طراحی استاندارد و امکان برش گوشه ها و لبه ها

علاوه بر این رو نیز با هدف جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست این دستگاه را با باتری قدرتمند روانه بازار می‌ کند. با توجه به اینکه مدل‌ های بنزینی با ایجاد دود می توانند موجبات آسیب‌ رسانی به محیط زیست و ایجاد آلودگی را فراهم کنند، خرید این دستگاه را به شما توصیه می کنیم.

قیمت حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921قیمت و خرید حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921

قیمت حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 با وجود ویژگی هایی که دارد و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار مناسب است. این دستگاه با طراحی بی نظیر و دسته ارگونومیک به خوبی می تواند شما را یاری کند تا برای هرس کردن گیاهان در خیابان و پارک از قابلیت‌ های آن کمک بگیرید. اگر به دنبال خرید حاشیه زن شارژی رونیکس مدل 8921 هستید، سعی کنید با مراجعه به نمایندگی های مجاز نیاز خود را برطرف نمایید.

ارسال دیدگاه