بررسی مشخصات ست ترکیبی دریل شارژی رونیکس مدل RS-8013

بررسی مشخصات ست ترکیبی دریل شارژی رونیکس مدل RS-8013

دریل شارژی RH-8013 رونیکس یکی از ابزارآلات ارائه شده توسط این برند بوده که برای افراد اهل فن انتخابی کاربردی است. اگر به دنبال یک دریل شارژی جهت انجام کارهای فنی در منزل هستید، خرید مجموعه پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل RH-8013 را به شما توصیه می‌کنیم. یک ست ترکیبی از دریل و متعلقات مورد نیاز که شما را یاری می‌کند تا بتوانید کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهید. رونیکس تلاش کرده که ابزارآلات کامل و پرکاربرد را در کیت‌های ترکیبی روانه بازار کند. این محصول نیز مجهز به موتور قدرتمند بوده و با بهره‌مندی از متعلقات مختلف و انواع سری ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد

شرح جزئیات

شرح جزئیات

ست ترکیبی دریل شارژی رونیکس مدل RS-8013 یکی از ابزارآلات قدرتمند ارائه شده توسط این برند بوده که می‌تواند برای انجام کارهای فنی خانگی و کارگاهی مورد استفاده قرار گیرد. این دریل شارژی دارای متعلقات کاربردی بوده که بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف می‌کند. یک موتور قدرتمند و باتری با ظرفیت بالا بر روی دریل شارژی RH-8013 رونیکس قرار گرفته است.

 

طراحی و کیفیت بدنه

طراحی و ساخت ست ترکیبی دریل شارژی رونیکس مدل RS-8013 به گونه ای صورت گرفته است که کاربر در طولانی مدت هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان احساس خستگی نمی‌کند. با وجود بهره‌مندی از کیفیت و استحکام بالا، این دریل تنها وزن 1 کیلوگرمی داشته و می‌تواند گزینه عالی برای استفاده طولانی مدت به شمار رود. یک طراحی ارگونومیک برای این دریل پیچ گوشتی در نظر گرفته شده است. استفاده از دسته ضد لغزش نیز شما را یاری می‌کند که در هنگام بهره‌گیری از آن به هیچ عنوان دچار تعریق در ناحیه دست نشوید. یک چراغ LED بر روی بدنه این محصول قرار گرفته که در محیط‌های تاریک و کم نور به شما کمک می‌کند تا سطح محیط کار را بتوانید به خوبی مشاهده نمایید.

مشخصات فنی دریل شارژی RH-8013 رونیکس

مشخصات فنی دریل شارژی RH-8013 رونیکس

بررسی مشخصات فنی ست ترکیبی دریل شارژی رونیکس مدل RS-8013 نشان می‌دهد که این ابزار کاربردی با موتور قدرتمند روانه بازار می‌شود. یک موتور با ولتاژ ۱۲ ولت و با حداکثر گشتاور تولیدی ۲۱ نیوتن متر می‌توانیم بر روی این دریل شارژی مشاهده نماییم. به لطف بهره‌گیری از گیربکس دو سرعته با کیفیت بسیار عالی، سرعت دستگاه در حالت آزاد در محدوده صفر تا ۴۰۰ دور در دقیقه است. علاوه بر این در محدوده دیگر سرعت این دریل شارژی بین صفر تا ۱۳۵۰ دور در دقیقه می‌تواند تنظیم شود. کاربر می‌تواند با استفاده از تنظیمات کلاچ ۲۱ حالت تغییر گشتاور را بسته به نیازی که دارد انجام دهد. این کار سبب می‌شود که پیچ کاری را دقیق‌تر و کارآمدتر بتوان انجام داد. شرایطی که سبب جلوگیری از آسیب رساندن به سطح کار خواهد شد. سه نظام اتوماتیک ۱۰ میلیمتری بر روی این ست ترکیبی قرار گرفته که به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد. حداکثر ظرفیت سوراخکاری با استفاده از مجموعه پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل RH-8013 بر روی چوب به ۲۰ میلی‌متر می‌رسد. این مقدار ظرفیت سوراخکاری هنگام استفاده بر روی فلزات ۱۰ میلی‌متر است. کاربر می‌تواند از کلید دیمر قرار گرفته شده بر روی دریل استفاده کرده و بسته به نوع فعالیت یعنی پیچکاری و سوراخ کاری به تنظیم سرعت آن در دو حالت تند و کند بپردازد. یادآور می‌شویم یک باتری ۱۲ ولت با کارایی و دوام بالا بر روی این دستگاه قرار گرفته که با بهره‌مندی از سیستم شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

ویژگی‌ های دریل شارژی RH-8013 رونیکس

ویژگی‌ های دریل شارژی RH-8013 رونیکس

بهره‌مندی از موتور توانمند با کارایی بالا

دارای طراحی جمع و جور و ارگونومیک و وزن تنها یک کیلوگرمی

مجهز به سه نظام اتوماتیک جهت انجام طیف گسترده‌ای از کارها

مجهز به کلاس ۲۱ حالت که کارایی سه نظام را افزایش می‌دهد

مجهز به چراغ LED برای کار در محیط‌های تاریک و کم نور

دارای بدنه ضد ضربه

مجهز سیستم فست شارژ

 

قیمت و خرید ست ترکیبی دریل شارژی رونیکس مدل RS-8013

قیمت مجموعه پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل RH-8013 با وجود کیفیت و کارایی بالایی که دارد، بسیار مناسب است. اگر قصد خرید دریل شارژی RH-8013 رونیکس را دارید، می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید.

ارسال دیدگاه