بررسی مشخصات پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس

بررسی مشخصات پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس

پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس از جمله ابزارآلاتی به شمار می‌ رود که توسط این برند روانه بازار می‌ شود. این ابزار تخصصی گزینه‌ ای کامل برای صنعتگران و نصاب‌ ها است. اگر برای باز و بسته کردن پیج با سرعت و قدرت زیاد به دنبال خرید ابزارآلات کاربردی می‌ گردید، توصیه می‌ کنیم که کیت ۸۱۰۴ رونیکس را مورد بررسی قرار دهید. افرادی که نیاز دارند در محیط کار خود به تعداد زیاد جابجا شوند، می‌ توانند از قابلیت‌ های این کیت پیچ گوشتی چکشی استفاده نمایند. بدنه سبک وزن، توان بالا و طراحی خاص را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این محصول ارائه شده توسط رونیکس در نظر گرفت.

شرح جزئیات

پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس به واسطه اینکه از مزایای متعددی برخوردار است، می‌ تواند یک ابزار تخصصی برای صنعتگران به شمار رود. ویژگی‌ های این محصول ارائه شده توسط رونیکس را که بررسی می‌ کنیم متوجه می‌ شویم از یک موتور قدرتمند و گیربکس با ساختار مستحکم بهره می‌ برد. علاوه بر این از نظر طراحی و ساخت نیز می‌ توان یک ابزار تخصصی با ظاهری منحصر به فرد را مشاهده نمود.

نوع طراحی و کیفیت بدنه

نوع طراحی و کیفیت بدنه

طراحی پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس به مانند سایر ابزارآلاتی که توسط این برند روانه بازار می‌ شود دارای ظاهری خاص است. این محصول با طراحی ارگونومیک برای استفاده در شرایط مختلف گزینه‌ ای ایده‌ آل است. حجم کم و وزن سبک پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های دیگر طراحی و ساخت این محصول در نظر گرفت. رونیکس این پیچ گوشتی چکشی شارژی را با وزن 1.46 کیلوگرم طراحی کرده است. شرایطی که کمک می‌ کند در طول ساعات متمادی کاربران کنترل عالی بر روی ابزار داشته باشند. علاوه بر این با توجه به حجم کم و وزن سبک، استفاده از این ابزار بسیار آسان است.

مشخصات فنی

همانگونه که عنوان کردیم پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس از مشخصات فنی ایده‌ آلی بهره می‌ برد. یک موتور قدرتمند ۱۲ ولتی بر روی این محصول شاهد هستیم. حداکثر گشتاوری که این موتور قدرتمند می‌ تواند تولید کند ۱۲۰ نیوتن متر است. به همین علت بهترین عملکرد و بالاترین کارایی را از آن مشاهده خواهیم نمود. در کنار موتور توانمند می‌ توان به یک گیربکس با ساختار مستحکم نیز اشاره نمود. در عین حال این گیربکس بسیار سبک بوده و می‌ تواند در حالت آزاد سرعت چرخش صفر تا ۲۷۰۰ دور در دقیقه را ایجاد کند. شرایطی که بیان می‌ کند محصولی با توان ایده‌ آل در اختیار دارید.

رونیکس این محصول خود را مجهز به خلاص کن اتوماتیک کرده است. این ویژگی کمک می‌ کند تا در هنگام استفاده از ابزار به هیچ عنوان پیچ و قطعه کار دچار آسیب نشوند.

از دیگر مشخصات فنی پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس می‌ توان به بهره‌ گیری از ابزارگیر اشاره نمود. یک ابزارگیر شش گوش HEX بر روی این دستگاه قرار گرفته که عملکردی پیشرفته و عالی با ظرفیت ۱.۴ اینچ را ارائه خواهد داد. این شرایط کمک می‌ کند که برای تعویض سری‌ های پیچ گوشتی بتوان با سرعت و به آسانی اقدام نمود.

باتری و شارژر

باتری و شارژر

هنگام خرید پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس یک جفت باتری ۱۲ ولت نیز به شما داده می‌ شود. باتری‌ های ۲ آمپر ساعتی که به واسطه بهره‌ گیری از فناوری شارژ سریع پاسخگوی نیازهای کاربران هستند. این باتری‌ ها با طول عمر بالا و کارایی مناسب بر روی دستگاه قرار دارند. بد نیست بدانید که بر روی تمام محصولات سری ۸۱ رونیکس می‌ توانید این باتری‌ ها را قرار دهید. یک شارژر سریع نیز در کنار دستگاه به شما داده می‌ شود.

ویژگی‌ های پیچ گوشتی چکشی شارژی 12 ولت ۸۱۰۴ رونیکس

ویژگی‌ های پزشکی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس را که بررسی کنیم، متوجه می‌ شویم محصولی کامل روانه بازار می‌ شود. این محصول با موتور قدرتمند و با کارایی بالا می‌ تواند گشتاور مورد نیاز افراد را در زمینه‌ های مختلف ایجاد نماید. علاوه بر این بدنه کوچک، طراحی ارگونومیک و وزن کم نیز موجب شده‌ اند که بتوان به آسانی در ساعات طولانی از کارایی دستگاه بهره برد. با توجه به بررسی‌ های انجام گرفته می‌ توان ویژگی‌ های دیگر این محصول را موارد زیر عنوان کرد.

  • مجهز شدن به سیستم شارژ سریع
  • بهره‌ مندی از چراغ نشانگر جهت نشان دادن میزان شارژ باتری
  • مجهز شدن به یک چراغ LED جهت کار در محیط‌ های تاریک
  • مجهز شدن به سیستم تعویض سریع سری‌ های پیچ گوشتی
  • بهره‌ مندی از ابزارگیر پیشرفته
  • مجهز شدن به باتری لیتیوم ۲ آمپر ساعت با توان بالا و طول عمر زیاد

قیمت و خرید پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس

قیمت و خرید پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس

قیمت پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس نسبت به محصولات برندهای مشابه به مراتب بهتر است. با خرید پیچ گوشتی چکشی شارژی ۸۱۰۴ رونیکس باید به شما کیف ابزار bmc نیز داده شود. سعی کنید برای دریافت قیمت و خرید این محصول به نمایندگی‌ های مجاز فروش ابزارآلات رونیکس مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    حسین صالحی :
    7 ماه پیش

    ممنونم از اطلاعات کاملی که در اختیار می‌گذارید که باعث میشه اون چیزی که لازم داریم رو بخریم جنس همه وسایل عالی هست ازتون تشکر میکنم که وسایل درجه یک رو به مشتری میرسانید