بررسی مشخصات پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو 8530 رونیکس

بررسی مشخصات پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو 8530 رونیکس

پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو 8530 یکی از ابزارآلات ارائه شده توسط برند رونیکس به شمار می‌ رود. با توجه به اینکه استفاده از پیچ گوشتی شارژی در کاربری‌ های صنعتی و خانگی می‌ توان علاوه بر افزایش چشمگیر سرعت برای بالا بردن دقت پیچ کاری نیز می تواند موثر باشد، خرید این محصول را توصیه می‌ کنیم. رونیکس این محصول خود را با طراحی منحصر به فرد و با قابلیت تا شوندگی در بازار عرضه می‌ کند. به همین علت کاربر می‌ تواند از این پیچ گوشتی شارژی در دو حالت تفنگی و مستقیم استفاده نماید. در کنار این موارد برای بالا بردن طول عمر دستگاه و همچنین بهینه‌ سازی عملکرد پیچ گوشتی، رونیکس یک باتری ۱.۵ آمپر ساعت و ۳.۶ ولت را به کار گرفته است. از جمله ویژگی‌ های پیچ گوشتی ۸۵۳۰ رونیکس می‌ توان به بدنه ارگونومیک و وزن پایین آن اشاره کرد.

شرح جزئیات

پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو ۸۵30 رونیکس با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد، این امکان را می‌ دهد که کاربر در دو حالت تفنگی و مستقیم بتواند از آن استفاده نماید. علاوه بر این یک محصول با باتری توانمند و بدون نیاز به پریز برق و سیم در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است. با خرید این پیچ گوشتی شارژی به راحتی می‌ توانید در محل کار جابجا شوید. به همین علت کاربر تحرک بیشتری می‌ تواند داشته باشد. تفاوتی ندارد در چه مکانی قصد استفاده از این پیچ گوشتی را داشته باشید. وزن سبک و طراحی خاص این محصول شما را یاری می‌ کند تا در هر شرایطی بتوانید از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی تاشو 8530 نشان می‌ دهد که یک محصول با موتور قدرتمند روانه بازار شده است. موتور ۳.۶ ولت قرار گرفته شده بر روی این محصول از رونیکس می‌ تواند گشتاور ۵ نیوتن متر را تولید کند. با هدف افزایش کارایی در گشتاورهای مختلف و باز و بسته کردن پیچ، این موتور توانمند می‌ تواند کاربرد خود را نشان دهد. علاوه بر این یک گیربکس با توان ایجاد سرعت ۲۱۰ دور در دقیقه در حالت آزاد بر روی دستگاه مشاهده می‌ شود.

این پایان کار نیست و از دیگر مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی تاشو 8530 رونیکس می‌ توان به بهره‌ مندی از کلاچ قابل تنظیم آن اشاره نمود. این کلاچ به شما کمک می‌ کند تا ۱۶ حالت مختلف را بتوانید برای افزایش دقت پیچ کاری و سوراخ کاری انتخاب نمایید. علاوه بر این با توجه به نوع طراحی محصول و استانداردی که برای کلاچ آن در نظر گرفته شده است، کمترین آسیب به سطح کار وارد می‌ شود.

یک ابزارگیر اتوماتیک و پیشرفته ۱.۴ اینچی نیز بر روی این پیچ گوشتی قرار دارد. برای تعویض سریع و آسان سری های پیچ گوشتی می‌ توان از این ابزارگیر کمک گرفت.

رونیکس این محصول خود را با ۳۹ قطعه سری پیچ گوشتی روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این بکس قرار گرفته شده بر روی پیچ گوشتی شارژی از جنس مواد S2 بوده که با طیف متنوع کاربری می‌ تواند انتخابی ایده‌ آل برای خریدار باشد.

باتری پیچ گوشتی شارژی 8530 رونیکس

باتری پیچ گوشتی شارژی 8530 رونیکس

باتری پیچ گوشتی شارژی تاشو 8530 رونیکس از نوع لیتیوم یون است. این باتری ۳.۶ ولتی با کارایی بالا و طول عمر مناسب می‌ تواند پاسخگوی نیازهای مصرف کننده باشد. باتری ۱.۵ آمپر ساعتی قرار گرفته شده بر روی دستگاه عملکرد بهینه‌ ای نیز خواهد داشت. از جمله ویژگی‌ های دیگر این دستگاه در زمینه باتری می‌ توان به بهره‌ مندی از فناوری شارژ سریع اشاره نمود.

نوع طراحی و کیفیت ساخت

به مانند تمام ابزارآلات ارائه شده توسط رونیکس، پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو ۸۵۳۰ نیز دارای طراحی منحصر به فردی است. طراحی آرگونومیک و وزن سبک را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این محصول عنوان کرد جالب است. بد نیست بدانید که این پیچ گوشتی شارژی تنها ۴۲۰ گرم وزن دارد. شرایطی که کمک می‌ کند کاربر بتواند در محیط‌ های کاری مختلف از دستگاه استفاده نماید. علاوه بر این با توجه به طراحی خاص این محصول، در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید کرد.

ویژگی‌ های پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو 8530 رونیکس

بررسی ویژگی‌ های پیچ گوشتی شارژی تاشو 8530 رونیکس نشان می‌ دهد که محصولی کامل در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد. بدون تردید موتور قدرتمند با عملکرد بالا را می‌ توان یک ویژگی خاص از این محصول دانست. این موتور امکان باز و بسته کردن پیچ‌ های مختلف را به کاربر می‌ دهد سرعت این محصول بالغ بر ۲۱۰ دور در دقیقه است. گشتاور تولید شده نیز توسط دستگاه ۵ نیوتن متر خواهد بود. از دیگر ویژگی‌ های پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو ۸۵۳۰ رونیکس می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  مجهز به باتری ۱.۵ آمپر ساعت ۳.۶ ولت
  • بهره‌ مندی از فناوری شارژ سریع
  • مجهز به ابزارگیر پیشرفته با عملکرد فوق العاده
  • بهره‌ مندی از کلاچ با دقت بالا که می‌ تواند از ورود آسیب به سطح کار جلوگیری نماید
  • بهره‌ مندی از چراغ LED جهت استفاده از دستگاه در محیط‌ های تاریک و کم نور
  • مجهز شدن به چراغ نشانگر میزان شارژ باتری
  • بهره‌ مندی از سیستم تعویض سریع و آسان سری های مختلف
  • استفاده از ۳۹ قطعه سری پیچ گوشتی در جعبه محصول
  • دارای قابلیت استفاده در دو حالت تفنگی و مستقیم

قیمت و خرید پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو 8530 رونیکس

قیمت و خرید پیچ گوشتی شارژی لیتیوم تاشو 8530 رونیکس

قیمت پیچ گوشتی لیتیوم تاشو 8530 رونیکس با وجود مشخصات فنی عالی و عملکرد بی‌نظیری که دارد، بسیار مناسب است. اگر قصد خرید پیچ گوشتی تاشو 8530 رونیکس را دارید، سعی کنید از فروشگاه‌ های معتبر خرید خود را انجام دهید. این محصول در کیف bmc و با ۳۹ قطعه سری در اختیار شما قرار داده می‌ شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    ابراهیم :
    10 ماه پیش

    چیزی از قیمت ننوشتی …

    • 10 ماه پیش

      سلام وقت بخیر
      می توانید از طریق شماره های تماس با ما
      یا از طریق گفتگو آنلاین با ما درارتباط باشید.