بررسی مشخصات پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس

بررسی مشخصات پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس

پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس یکی از ابزار آلات کاربردی ارائه شده توسط این برند شناخته می‌ شود. اگر در مشاغل مختلف مانند درب و پنجره سازی، مبلمان سازی، کابینت سازی و همچنین نصب و تعمیرات به دنبال یک پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن پیچ‌ های قدیمی هستید، خرید این ابزار شارژی از رونیکس را به شما توصیه می‌ کنیم. رونیکس توانسته است یک محصول بی‌ نظیر را با حذف کابل برق در اختیار کاربران بگذارد. با توجه به اینکه برای استفاده از پیچ گوشتی ۸۵۰۰ رونیکس نیاز به استفاده از جریان برق مستقیم وجود ندارد، کاربران آن را در هر شرایطی می‌ توانند مورد استفاده قرار دهند. قیمت پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس نیز بسیار مناسب است.

شرح جزئیات

بررسی نوع طراحی و ساخت پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس نشان می‌ دهد که یک ابزار کامل برای پیچ‌ کاری‌ های ظریف و دقیق شناخته می‌ شود. رونیکس این محصول خود را با سرعت فوق العاده روانه بازار می‌ کند. استفاده از باتری برای عملکرد دستگاه سبب شده است که کاربر در هر شرایط محیطی بتواند قابلیت‌ های آن بهره ببرد. تفاوتی ندارد برای انجام پروژه‌ های خانگی به دنبال خرید پیچ گوشتی باشید یا قصد دارید برای کارهای حرفه‌ ای از یک پیچ گوشتی استفاده کنید. این ابزار شارژی رونیکس با توجه به طراحی بی‌ نظیر و ظاهری منحصر به فرد که دارد برای تمام کاربران می‌ تواند گزینه‌ ای مناسب باشد.

بررسی مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس نشان می‌ دهد که از یک محصول توانمند بهره خواهید برد. این پیچ گوشتی شارژی از یک موتور توانمند با گشتاور 3 نیوتن متر بهره‌ مند شده و می‌ تواند انرژی لازم را از باتری ۱.۵ آمپر ساعت به دست آورد. رونیکس این محصول خود را با یک ابزارگیر حرفه‌ ای روانه بازار می‌ کند. این ابزارگیر ۱.۴ اینچی برای اینکه بتوانید سرعت تعویض مته را کاهش دهید، بسیار مناسب عمل می‌ کند. علاوه بر این خاصیت مغناطیسی ابزارگیر قرار گرفته شده بر روی این پیچ گوشتی شارژی به شما این امکان را می‌ دهد که از گیرایی قوی آن بتوانید بهره‌ مند شوید.

از دیگر مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس می‌ توان به بهره‌ گیری از باتری ۳.۶ ولتی لیتیومی اشاره نمود. این باتری با ظرفیت ۱.۵ آمپر ساعت توان کافی را برای راه اندازی دستگاه خواهد داشت. علاوه بر این برد الکترونیکی مقاوم کننده نیز بر روی دستگاه قرار گرفته است که شارژدهی را بهتر کرده و عملکرد باتری را بهینه‌ سازی خواهد نمود.

نوع طراحی و کیفیت بدنه

طراحی و ساخت پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس مانند سایر ابزارآلات ارائه شده توسط این برند صورت گرفته است. رونیکس بدنه ای مقاوم با طراحی آرگونومیک را انتخاب کرده و یکی از پرفروش‌ ترین محصولات شارژی خود را با اندازه‌ ای جمع و جور روانه بازار می‌ کند. جالب است بدانید که با وجود توان بالای این پیچ گوشتی شارژی، تنها ۶۰۰ گرم وزن داشته و جابجایی آن به راحتی امکان‌ پذیر است. در کنار تمام این موارد باید بدانید که رونیکس بدنه این محصول خود را مجهز به یک پوشش پلاستیکی مقاوم کرده تا در برابر ضربات بتواند از دستگاه مقاومت نماید. یک چراغ LED بر روی دستگاه قرار دارد. این چراغ برای فعالیت در محیط‌ های کم نور و تاریک به خوبی شما را کمک خواهد نمود.

ویژگی‌ های پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس

بررسی ویژگی‌ های فیزیکی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس نشان می‌ دهد که یک محصول بی‌ نظیر در اختیار خواهید داشت. رونیکس این محصول خود را با موتور توانمند جهت باز و بسته کردن پیچ‌ ها روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این جهت کنترل آسان و همچنین کاهش خستگی کاربر، طراحی این محصول به بهترین شکل صورت گرفته است. به همراه مواردی که عنوان کردیم باید بدانید که سرعت ۲۰۰ دور در دقیقه توسط موتور این پیچ گوشتی به وجود آمده و با گشتاور ۳ نیوتن بر متر کارآمدی حداکثری را خواهد داشت.

از جمله ویژگی‌ های دیگر پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس می‌ توان به بهره‌ مندی از فناوری شارژ سریع جهت شارژ کردن باتری دستگاه اشاره نمود. مواردی که عنوان کردیم تنها بخشی از ویژگی‌ های این پیچ گوشتی شارژی هستند. گزینه‌ های زیر را نیز می‌ توانید در کنار این موارد قرار دهید.

  • مجهز به سیستم ابزارگیر آهنربایی با گیرایی قدرتمند
  • دارای سه نظام ۱.۴ اینچی
  • بهره‌ مندی از باتری لیتیوم ۳.۶ ولت ۱.۵ آمپر ساعت
  • بهره‌ مندی از فناوری شارژ سریع جهت شارژ کردن باتری دستگاه در مدت زمان کوتاه
  • قابلیت تعویض آسان و سریع سری پیچ گوشتی
  • مجهز شدن به چراغ LED برای کار در محیط‌ های تاریک یا کم نور
  • دارای کیس آلومینیومی زیبا و مقاوم

قیمت و خرید پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس

قیمت و خرید پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس

قیمت پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس را از فروشگاه‌ های معتبر سعی کنید به دست آورید. رونیکس این محصول خود را نیز به مانند سایر ابزار آلات با قیمت مناسب روانه بازار می‌ کند. با خرید پیچ گوشتی شارژی مشتی ۸۵۰۰ رونیکس می‌ توانید از ابزاری کامل برای باز و بسته کردن پیچ‌ ها بهره ببرید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    ابی :
    8 ماه پیش

    من نمیدونم به نویسنده کلمه ای پول میدن که یه چیزو ۵۰ بار هی تکرار میکنه؟ خلاصه نویسی آشنا نیست براتون؟ حالا اونش به کنار ، بزرگترین مزیت این محصول انواع سری پیچ گوشتی هاشه که اصلا انگار نه انگار !
    یکم به وقت خودتون و خواننده هاتون احترام بذارین

    • 7 ماه پیش

      سلام, حتما این مورد رو به مدیریت سایت اعلام خواهیم کرد جهت بررسی بیشتر
      تشکر از شما بابت انتقاد , اگر پیشنهادی دارید ممنون می شیم با ما در ارتباط باشید.

  2. blank
    Arezoo :
    8 ماه پیش

    بسیار محصول کاربردی می باشد

  3. blank
    مهدی :
    8 ماه پیش

    من بیشتر از ده سال یک دریل سه کاره بوش داشتم خیلی ازش راضی بودم دزد بردش
    رفتم مشابهش رونیکس خریدم بعد دو ماه کار پشیمون شدم آلیاژ مزخرفی داره

  4. blank
    تقی زاده :
    8 ماه پیش

    این مدل قدرت چندانی ندارد و موتور آن ضعیف است من داشتم سوخت و تعمیر هم نکردند گارانتی هم قبول نکرد

  5. blank
    صادق :
    8 ماه پیش

    محصول با کیفیت و کاربردی هست .

  6. blank
    نفس :
    8 ماه پیش

    پیچ گوشتی شارژی خیلی به درد میخوره واقعا باید بخرم.

  7. blank
    زارعی :
    7 ماه پیش

    بلاخره قیمت چنده.آخرش نگفتید.ضمنن آیا مته خور هم هست؟؟

    • 7 ماه پیش

      سلام, شماره تماس و پاسخگویی پشتیبانی چت آنلاین در سایت در خدمتتون هستیم