بررسی مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس

بررسی مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس

دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۴ رونیکس یکی دیگر از محصولات با کیفیتی به شمار می‌ رود که توسط این برند در بازار عرضه می‌ شود. این ابزار شارژی با توان و قدرت ایده‌ آل شما را یاری می‌ کند تا بتوانید سه عملکرد مجزا از آن دریافت کنید. طراحی و ساخت دریل پیچ گوشتی رونیکس به گونه‌ ای است که امکان سوراخکاری چکشی، پیچ کاری و سوراخ کاری با استفاده از آن فراهم شده است. این ابزار با قدرت بالا از یک سه نظام اتوماتیک بهره برده و مقاومت بسیار بالایی از فعالیت در سطوح متراکم نشان می‌ دهد. از جمله ویژگی‌ های این دریل پیچ گوشتی می‌ توان به مقاومت بدنه بالا و طراحی ارگونومیک اشاره نمود.

شرح جزئیات

دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس از ابزار آلات توانمند ارائه شده توسط این برند به شمار می‌ رود. این محصول با موتور قدرتمند و با بهره‌ گیری از ویژگی ضد آب شما را یاری می‌ کند تا در هر شرایطی بتوانید از آن استفاده نمایید. رونیکس به خوبی توانسته است یک محصول ارگونومیک، کم حجم و سبک وزن را طراحی کند. در استفاده از این دریل پیچ گوشتی به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید کرد. کیفیت ساخت این محصول بالا بوده و با بهره‌ گیری از جدیدترین استانداردهای دنیا رونیکس محصولی کامل را طراحی کرده است. کاربران حرفه‌ ای و افرادی که به دنبال انجام امور روزمره و انجام کارهای خانگی هستند، می‌ توانند روی به خرید دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۴ رونیکس بیاورند.

نوع طراحی

نوع طراحی

طراحی و ساخت دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 8614 رونیکس به مانند سایر محصولات این برند صورت گرفته است. بدنه‌ ای ضد ضربه با طراحی ارگونومی نشان می‌ دهد که یک محصول کامل از نظر ساخت در اختیار دارید. علاوه بر این رونیکس تلاش کرده است که یک محصول کم حجم و سبک را در اختیار کاربران بگذارد. جالب است بدانید با وجود توان بالا و کیفیت ساخت عالی، این محصول تنها ۱.۱۶ کیلوگرم وزن دارد.

از دیگر ویژگی‌ های طراحی و ساخت دریل ۸۶۱۴ رونیکس می‌ توان به بهره‌ مندی از دسته تمام پلاستیکی اشاره نمود. این متریال کمک می‌ کند که کاربری دستگاه به میزان قابل توجهی آسان شود. علاوه بر این مقاومت در برابر ضربات احتمالی و سقوط را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های طراحی این دریل پیچ گوشتی عنوان کرد. اگر به دنبال استفاده از یک دریل در محیط‌ های تنگ و محصور هستید، توصیه می‌ کنیم به سراغ خرید دریل شارژی ۸۶۱۴ رونیکس بروید.

مشخصات فنی

رونیکس در ساخت ابزارآلات خود تلاش می‌ کند از مشخصات ایده‌ آلی بهره بگیرد. یک موتور قدرتمند با توان بالا بر روی این دریل پیچ گوشتی قرار گرفته است. این دریل با خاصیت ضد آب شما را یاری می‌ کند که در مکان‌ های مرطوب نیز بتوانید از آن استفاده کنید. از جمله مشخصات و ویژگی‌ های فنی دریل ۸۶۱۴ رونیکس می‌ توان به گشتاور تولیدی ۳۰ نیوتن متری اشاره نمود. این محصول عملکرد ایده آلی در طول عملیات سوراخ کاری چکشی، پیچ کاری و سوراخکاری نشان می‌ دهد. گیربکس قرار گرفته شده بر روی این محصول نیز قادر است در حالت آزاد سرعت معادل 0 تا ۴۰۰ دور در دقیقه ایجاد نماید. علاوه بر این با توجه به فعالیت‌ های مختلف محدوده سرعت به 0 تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه می‌ رسد.

یکی دیگر از ویژگی‌ ها و مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی لیتیوم شارژی ۸۶۱۴ رونیکس بهره‌ گیری از کلاچ ۲۱ حالته است. نوع کلاچ قرار گرفته شده بر روی دستگاه به گونه‌ ای است که امکان انجام پیچکاری دقیق را برای شما فراهم می‌ کند. علاوه بر این با بهره‌ مندی از این مدل ساخت، طول عمر سه نظام به میزان قابل توجهی افزایش می‌ یابد.

یک شارژر با فناوری شارژ سریع و عملکرد ایده‌ آل بر روی دستگاه قرار دارد. برای شارژ کردن کامل دستگاه تنها یک ساعت منتظر خواهید ماند. علاوه بر این دو باتری ۱.۵ آمپر ۱۴.۴ ولتی در هنگام خرید دستگاه به شما داده می‌ شود.

ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس

ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس

بررسی ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس نشان می‌ دهد که یک محصول کامل در دسترس شما قرار می‌ گیرد. این دریل پرقدرت به کاربر امکان استفاده از سه عملکرد مختلف را خواهد داد. علاوه بر این نوع موتور به کار رفته بر روی این دریل به شکلی است که با قدرت بالا امکان کار را در هر محیط حتی مکان‌ های مرطوب می‌ دهد. وزن سبک، طراحی ارگونومیک و کارایی بالا را می‌ توان از دیگر ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۴ رونیکس عنوان نمود. به همراه مواردی که بیان کردیم ویژگی‌ های زیر را نیز می‌ توانید برای این دستگاه در نظر بگیرید.

  • عملکرد فوق العاده با باتری ۱.۵ آمپر ۱۴.۴ ولتی
  • بهره‌ مندی از فناوری فست شارژ یا شارژ سریع
  • مجهز شدن به کلاچ ۲۱ حالته با هدف افزایش عمر سه نظام و بالا بردن دقت روند کار
  • سه نظام تمام استیل اتوماتیک که در شرایط سخت نیز اجازه کار را به کاربر می‌ دهد
  • بهره‌ مندی از چراغ LED جهت استفاده در محیط‌ های تاریک
  • مجهز شدن به گیربکس دو حالته جهت کار در شرایط مختلف
  • بهره‌ گیری از بدنه ضد ضربه با استحکام بالا در صورت افتادن و سقوط
  • بهره‌ گیری از نشانگر میزان شارژ باتری

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس با وجود طراحی ایده‌ آل و توان بالایی که دارد بسیار مناسب است. این محصول از جمله ابزارآلات کاربردی رونیکس شناخته می‌ شود. اگر به دنبال خرید دریل لیتیوم ۸۶۱۴ رونیکس هستید، سعی کنید از نمایندگی‌ های مجاز خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید در هنگام خرید باید به شما یک باتری اضافه و کیف BMC داده شود.

ارسال دیدگاه