راهنمای خرید بوفه و ویترین دکوری و بررسی تفاوت آن ها

راهنمای خرید بوفه و ویترین دکوری و بررسی تفاوت آن ها

بوفه و ویترین دکوری دو عنصر دیگر از دکوراسیون منزل به شمار می روند. با توجه به اینکه بخش زیادی از افراد این دو بخش از مبلمان را مشابه می‌دانند باید بدانید که نسبت به هم تفاوت هایی دارند. در واقع با بررسی تفاوت ویترین و بوفه برای دکوراسیون منزل متوجه می‌ شویم که هر کدام از آن ها می توانند برای کاربرد خاص خود مد نظر قرار گیرند.

راهنمای خرید بوفه و ویترین دکوری

بوفه به کالایی گفته می ‌شود که معمولا طراحی آن به صورت چند طبقه انجام میشود. به راحتی می توانید ظرف های دکوری و تزیینی را در هر طبقه از آن قرار دهید. علاوه بر این امروزه برای نگهداری از وسایل کاربردی و گران قیمت، خرید بوفه برای دکوراسیون منزل ایرانی به عنوان یک کالا و ابزار ضروری مد نظر قرار گرفته است. در عین حال ویترین همانگونه که از نامش مشخص است، مکانی برای نمایش دادن اشیا تزیینی و ظروف گرانقیمت خواهد بود. این قطعه می‌ تواند به واسطه طراحی خاصی که دارد، جلوه ای شگفت انگیز برای دکوراسیون منزل شما ایجاد کند.

تفاوت بوفه و ویترین دکوری

بوفه و ویترین دکوری همانگونه که عنوان کردیم دو قطعه مجزای برای دکوراسیون منزل شناخته می‌شوند. اگر تعریفی از هر دو محصول داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که نسبت به هم تفاوت های زیادی دارند.

بوفه چیست؟

بوفه از جمله قطعات در مبلمان به شمار می‌رود که می‌تواند برای تکمیل لوازم دکوراسیون یک کالای ضروری شناخته شود. در واقع بخش زیادی از منازل ایرانی امروزه از بوفه برای نگهداری ظرف ها استفاده می کنند. بوفه به مانند ویترین یک وسیله کاربردی برای تکمیل دکوراسیون منزل و زیبا سازی آن خواهد بود. با توجه به نوع طراحی و ساخت بوفه، استفاده از آن در فضاهای کوچک ضرورت ندارد. با این حال امروزه می توان انواع بوفه ها را در ابعاد کوچک نیز برای هر فضا و اتاقی خریداری کرد. نوع ساخت بوفه به شکلی است که به صورت چند طبقه آن را طراحی کرده و به شما امکان نگهداری از ظرف ها و وسایل دکوری را می دهد. امروزه در بخش زیادی از منازل ایرانی می توان انواع بوفه را با هر نوع سبک طراحی مشاهده نمود.

ویترین چیست؟

برای درک بهتر تفاوت بوفه و ویترین دکوری می توانیم به سراغ تعریف این قطعه از مبلمان برویم. ویترین به مکانی گفته می شود که می توان برای نمایش دادن ظروف زینتی و اشیا گران قیمت از آن کمک گرفت. در ساخت ویترین معمولا شرایطی مد نظر قرار می‌گیرد که تمام آن شیشه ای بوده و به راحتی بتوان کالاهای نگهداری شده درون آن را مشاهده نمود. در طول زمان طراحی های خاصی برای ویترین مدنظر قرار گرفته است. در گذشته نوع ساخت ویترین به گونه ای بود که بخش زیادی از آن را کشوها تشکیل می داد.

بوفه بهتر است یا ویترین

با این حال امروزه ویترین ها به قدری بزرگ شده‌اند که برای نگهداری از ظروف تزیینی و گرانبها می ‌توانید روی به استفاده از قابلیت های آن ها بیاورید. در واقع ویترین به خوبی می تواند کمبود کابینت و فضای نگهداری برای ظروف قیمتی را جبران کند. فراموش نکنید که به هنگام استفاده از ویترین باید ظروف را به بهترین شکل درون آن قرار دهید تا بتوانید زیبایی خاصی را ایجاد نمایید. از آنجایی که ویترین به عنوان یک مکان برای نگهداری اشیای گرانقیمت شناخته می شود، سعی کنید در خرید این قطعه از مبلمان دقت کافی به خرج دهید.

راهنمای خرید بوفه و ویترین دکوری

هنگامی که قصد خرید بوفه و ویترین دکوری را دارید باید بدانید که به مانند مبلمان، کمد دیواری و کابینت، امروزه مدل های مختلفی با طرح های خاص در بازار عرضه می شوند. انواع بوفه و ویترین دکوری را با هر نوع سبکه طراحی و دکوراسیون می‌توانید برای منزل خود خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا به شما نکات کاربردی برای خرید بوفه و ویترین را بیان کنیم.

ویترین و بوفه برای منازل کوچک

اگر برای منازل کوچک به دنبال خرید بوفه و ویترین دکوری هستيد باید ابعاد آن را در نظر بگیرید. برای مکان های کوچک سعی کنید روی به خرید بوفه و ویترین ظریف بیاورید. با توجه به اینکه برخی از بوفه ها به شکل گسترده و باز طراحی می شوند، ممکن است فضایی ناهمگون در دکوراسیون منزل شما ایجاد کنند. علاوه بر این مشکل دیگری که وجود دارد دسترسی کودکان به بخش های مختلف بوفه و ویترین کوچک خواهد بود. سعی کنید هنگام خرید بوفه و ویترین دکوری گزینه ای را با اندازه متناسب انتخاب نمایید.

ویترین مناسب پذیرایی

برای خرید بوفه و ویترین دکوری به منظور قرار دادن در پذیرایی سعی کنید سبک های طراحی آن ها را در نظر بگیرید. سبک کلاسیک برای دکوراسیون های کلاسیک می توانند یک هارمونی بی‌ نظیر ایجاد کنند. معمولا در ساخت این نوع ویترین و بوفه حکاکی های زیبای بر روی چوب می شود. استفاده از تزئینات خاص این امکان را می‌ دهد که بوفه و ویترین طراحی شده ظاهری خاص و وقاری منحصر به فرد ایجاد کند. به هیچ عنوان سعی نکنید از بوفه های مدرن برای دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید.

مکان قرارگیری بوفه و ویترین را در نظر بگیرید

برای خرید بوفه و ویترین دکوری باید مکانی که قصد دارید آنها را قرار دهید را نیز در نظر داشته باشید. در واقع انتخاب مناسب ترین مکان برای قرار دادن ویترین و بوفه به شما کمک می کند تا زیبایی خاصی در دکوراسیون منزل به وجود بیاورید. یک بوفه و ویترین زیبا می تواند برای نگهداری از وسایل تزیینی به بهترین شکل نیازهای شما را برطرف کند. قطعاً به هنگام ورود مهمان ها می توانید سلیقه خاص خود را به آن ها نشان دهید. در واقع با خرید بوفه و ویترین با کیفیت و استاندارد و همچنین قرار دادن آن در مکانی مناسب می توانید پیام های زیادی به دیگران در خصوص سلیقه خود ارسال نمایید. قرار دادن ویترین یا بوفه با طراحی خلاقانه در انتهای راهرو یک روش منحصر به فرد و ایده ای خاص است. بهتر است از گلیم یا قالیچه برای پر کردن فضای راهرو و بوف کمک بگیرید.

انواع بوفه و ویترین دکوری کدامند؟

همانگونه که عنوان کردیم در طراحی و ساخت بوفه و ویترین دکوری به مانند بخش زیادی از قطعات مبلمان و لوازم دکوراسیون منزل، مدل های مختلفی مد نظر قرار می گیرد. برای خرید انواع مدل های ویترین و بوفه باید سایر لوازم منزل خود را در نظر داشته باشید.

ویترین و بوفه سلطنتی

اگر در خانه از دکوراسیون سنتی استفاده می کنید و علاقمند به سبک کلاسیک هستید، توصیه ما به شما استفاده از بوفه و ویترین سلطنتی در منزل خواهد بود.

ویترین و بوفه فانتزی

ویترین و بوفه فانتزی

بررسی انواع بوفه و ویترین دکوری نشان می دهد که نمونه های فانتزی می توانند انتخابی شیک و خاص باشند. این بوفه ها معمولا به شکلی طراحی می شوند که حالت رسمی ندارند. علاوه بر این می توان برای هر دکوراسیونی، روی به استفاده از بوفه و ویترین دکوری فانتزی آورد.

بوفه و ویترین دکوری مدرن

بوفه و ویترین دکوری مدرن نوع دیگری از قطعات مبلمان به شمار می رود که در بازار عرضه می‌شود. این نوع از بوفه و ویترین ها با ابعاد نامنظم و حجم های خاص می توانند جلوی ای زیبا ایجاد نمایند. علاوه بر این در ساخت این بوفه و ویترین ها شرایطی به کار می برند که ممکن است نیاز به استفاده از شیشه در آنها نباشد.

ارسال دیدگاه