معرفی توری جوشی و کاربردهای آن

معرفی توری جوشی و کاربردهای آن

توری جوشی یکی از انواع تورهای پرکاربرد در کشاورزی یا صنعت ساختمان سازی است. از این محصول برای مصارف خانگی و عمومی نیز استفاده می‌شود. این تورهای فلزی از میلگرد ساخته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه به بررسی انواع تور جوشی‌ها و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم.

تعریف توری جوشی به همراه کاربرد های آن

توری جوشی اغلب برای حفاظت از محصولات کشاورزی یا در ساختمان سازی برای جلوگیری از برخورد مصالح با افراد به کار برده می‌شود. این محصول از فولاد محکم ساخته شده که با دستگاه به میله‌های آن شکل داده شده است. این تورها از طریق دستگاه جوش در نقطه‌ای متقاطع این میله‌ها، به یکدیگر جوش می‌خورند. توری‌های جوشی دارای استحکام کافی بوده و به همین راحتی دچار پارگی یا آسیب نخواهند شد. این تورهای جوشی در اندازه‌ها و ابعاد گوناگونی همچون ورقه‌های جوشی در ابعاد ۱ تا ۳ متر و توری رولی جوشی در بازار به ابعاد ۳۰ متر وجود دارند. بیشتر استفاده از توری جوشی در پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز است.

توری جوشی از نظر شکلی، همانند شبکه‌هایی اند که تمام اجزای داخل آن برای استحکام و ارتباط با یکدیگر به هم وصل شده‌اند. علت اصلی نام این محصول نحوه اتصال میلگرد‌ها در آن به یکدیگر بوده که بیشتر مهندسان از نوع مش جوشی آن برای محکم‌تر کردن زیر بنایی ساختمان استفاده می‌کنند.

معرفی توری جوشی و کاربردهای آن

انواع توری جوشی موجود در بازار

توری‌های جوشی معمولاً با مفتول‌ها و میلگرد‌های آهن، اسید شور و گالوانیزه تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در دو نوع مختلف برگی و رولی وجود دارند.

توری جوشی برگی بیشتر به صورت ورقه‌ای در بازار برای قرار گرفتن در زیر مصالح ساختمان جهت محکم سازی و بالا بردن تحمل وزن استفاده می‌شود. این محصول معمولاً در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف، بسته به نوع درخواست مشتری تولید و مورد استفاده مهندسان ساختمانی قرار می‌گیرند.

توری جوشی رولی همانطور که از نامش پیداست به صورت رول در اندازه‌ها و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. توری‌های رولی بیشتر برای حفاظت در مکان‌های مختلف مثل زمین‌های فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر دو نوع محصول از پرطرفدارترین مصالح استفاده شده در ساختمان‌ها یا برای حفاظت در مکان‌های دیگر هستند که از کیفیت و ضخامت خوبی برخوردارند.

 خرید توری جوشی

این محصول بر حسب نیاز مشتری و اندازه توری‌های جوشی متفاوت است. مشتری می‌تواند به بازار فروش مصالح ساختمانی برود و با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کند. در واقع خرید توری‌های جوشی نیاز به اطلاعات و دانش قبلی ندارد و فرد از طریق نگاه کردن می‌تواند قطر و اندازه دلخواهی که برای برطرف کردن نیاز خود احتیاج دارد، خریداری کند. اما اگر مشتری زمان کافی برای رفتن به بازار و خرید توری جوشی به صورت حضوری را ندارد با استفاده از سایت‌های فروش آنلاین مصالح ساختمانی، می‌تواند این محصول را تهیه کند. معمولاً بیشتر مهندسان به دلیل کمبود زمانی که دارند ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری به بازارهای فروش، از طریق سایت‌های فروش در زمینه مصالح ساختمانی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

چگونه توری جوشی را از بازار خریداری کنیم؟

معرفی توری جوشی و کاربردهای آن

 توری‌های جوشی از میلگرد‌های نازک آهن تشکیل شده که بیشتر برای کمک به تحمل وزن بالا در ساختمان‌ها یا برای حفاظت در زمین‌های فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا توری‌های جوشی در دو نوع مختلف ثل توری جوشی برگی یا ورقه‌ای و توری جوشی رولی در بازار وجود دارند. از توری جوشی ورقه‌ای بیشتر در ساختمان استفاده می‌شود. علت این انتخاب به دلیل ضخامت بالای این ورقه‌ها است؛ همچنین از توری جوشی رولی نیز برای حفاظت در مکانهای مختلف به کار گرفته می‌شود. مهندسین از نوع ورقه‌ای این توری‌ها، جهت جلوگیری از خطرات احتمالی در ساختمان بهره می‌گیرند. قیمت توری‌های جوشی معمولا به عوامل مختلفی از قبیل ضخامت قطر و اندازه آن‌ها بستگی دارد.

تور جوشی و کاربرد آن در صنایع مختلف

تور جوشی از جنس میلگرد است. این تورهای فلزی در کشاورزی، مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند. این تورها مانند شبکه‌های هستند که تمام اجزای داخل آن جهت استحکام و ارتباط با یکدیگر به هم وصل شده‌اند. این تورها در دو نوع برگی و رولی تولید می‌شوند. قیمت این تورهای جوشی بسته به مقدار و ضخامت آن‌ها دارد. مهندسین از این تورهای جوشی جهت جلوگیری از خطرات احتمالی استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    باغستان نیوز :
    10 ماه پیش

    ممنون از شما به خاطر آموزش این مطلب