استانبولی گالوانیزه با کیفیت بالا و کاربردهای آن

استانبولی گالوانیزه با کیفیت بالا و کاربردهای آن

برای انجام فعالیت‌ های مختلف در حوزه بنایی نیاز به تجهیزات کاربردی خواهید داشت. یکی از ابزار آلات مورد نیاز در زمینه بنایی، استانبولی نام دارد. استانبولی گالوانیزه به بهترین نحو می تواند به شما در انجام پروژه ‌های عمرانی کمک کند. با توجه به کاربرد فراوانی که این ابزار یراق دارد، می توان طیف وسیعی از فعالیت ‌ها را با استفاده از آن انجام داد.

استانبولی گالوانیزه با کیفیت بالا و کاربردهای آن

این ابزار کاربردی در ابعاد مختلف و با کیفیت گوناگون در دسترس شما قرار دارد. معمولاً خریداران جهت خرید استانبولی گالوانیزه چند مورد را مد نظر قرار می ‌دهند. استفاده از ورق نو یا بندیل و همچنین وزن استانبولی از مواردی است که باید بررسی شود. با ما باشید تا در اینجا برای شما با معرفی استانبولی گالوانیزه اطلاعات کافی از این ابزار به شما ارائه دهیم.

استانبولی گالوانیزه چیست؟

در گذشته برای ساخت ملات و گچ و جابجایی آن ها از انواع سطل ها استفاده می شد. با توجه به نوع ساخت سطل ها، انجام این فرایند در آن ها با مشکلاتی همراه بود. با این حال با تولید استانبولی در کیفیت های مختلف، به راحتی می توان ضمن ساخت انواع ملات و گچ در آن ها، با توجه به کیفیت و مقاومتی که دارند برای جابجایی آن ها در مدت زمان طولانی استفاده کرد.

استانبولی یکی از ابزار آلات ساده برای بنایی است که با ساختاری مخروطی شکل و با دهانه باز به راحتی می توان درون آن به ساخت ملات پرداخت. علاوه بر این می توان برای حمل ملات و گچ از استانبولی استفاده نمود. علاوه بر استفاده در کارهای ساختمانی و ساخت و ساز، استفاده از استانبولی در مجسمه سازی نیز کاربرد فراوان دارد.

استانبولی در سایزهای مختلف به منظور کار در شرایط گوناگون طراحی و تولید می ‌شود. با این حال کاربردی ترین سایز هایی که امروزه مدنظر قرار دارند سایزهای ۵۰ و ۵۲ و ۵۴ خواهند بود.

انواع استانبولی

به منظور کار در شرایط مختلف، استانبولی در جنس های مختلف طراحی و تولید می ‌شود. امروزه استانبولی در شکل های مختلفی مانند استانبولی گالوانیزه، روغنی و کانالی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. با این حال استانبولی پلاستیکی نیز به عنوان گزینه ای با کیفیت در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. بد نیست بدانید که استانبولی نوع گالوانیزه با مقاومت بسیار بالایی که دارد در برابر عوامل محیطی به خوبی می تواند مقاومت نماید. علاوه بر این با خاصیت ضد زنگ بودن طول عمر بالا و دوام و کارایی مناسبی خواهد داشت. این استانبولی با توجه به کیفیت مناسبی که دارد نسبت به سایر استانبولی ها قیمت بالاتری خواهد داشت.

blank

معیارهای مهم در خرید استانبولی

چنانچه قصد خرید استانبولی را دارید با بررسی شرایط و بسته به نیاز خود اقدام نمایید. معمولاً خریداران به هنگام خرید استانبولی وزن آن را مد نظر قرار می ‌دهند. میزان وزن استانبولی باید به گونه ای باشد که علاوه بر مقاومت بالا، وزن استاندارد نیز داشته باشد. معمولاً استانبولی های سنگین تر با کیفیت بالا و از جنس گالوانیزه در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. معیار مهم دیگر در خرید استانبولی استفاده از ورق نو در ساخت آن خواهد بود. امروزه استانبولی گالوانیزه با انواع ورق ها تولید می شود. ورق بندیل می تواند طول عمر بالا و کیفیت مناسب تری داشته باشد. از دیگر شرایطی که هنگام خرید استانبولی مد نظر قرار می گیرد قیمت مناسب آن است.

سایزهای مختلف استانبولی

همانگونه که بیان کردیم استانبولی در سایزهای مختلف و برای مصارف گوناگون طراحی و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. با این حال از رایج ترین سایزهای استانبولی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • چهل و دو
  • چهل و چهار
  • چهل و شش
  • چهل و هشت
  • پنجاه
  • پنجاه و دو
  • پنجاه و چهار

در مصارفی مانند بنایی و ساختمان سازی بیشترین استفاده از سایزهای ۵۰ و ۵۲ و ۵۴ می شود. بد نیست بدانید که سایز ۴۴ این ابزار را به استانبولی شیرازی نیز شهرت دارد.

ویژگی های استانبولی گالوانیزه

همانگونه که پیشتر برای شما بیان کردیم استانبولی در شکل های مختلف و با مواد اولیه گوناگون طراحی و تولید می شود. با این حال استانبولی گالوانیزه با توجه به ویژگی هایی که دارد به عنوان پرکاربردترین نوع مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی ‌های استانبولی گالوانیزه می ‌توان به قابلیت استفاده در شرایط مختلف اشاره کرد. مقاومت بسیار مناسبی که این ابزار در برابر زنگ زدن دارد، این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید در مصارف مختلف از آن استفاده نمایید. علاوه بر این با توجه به کیفیت گالوانیزه و ورق به کار برده در آن، در شرایط مختلف مقاومت قابل قبولی خواهد داشت.

blank

با توجه به این شرایط، امروزه در کارهای ساختمانی، مجسمه ‌سازی و بنایی برای ساخت گچ و ملات و جابجایی انواع مصالح از استانبولی گالوانیزه استفاده می شود.

خرید استانبولی گالوانیزه با کیفیت

اگر در حوزه ساخت و ساز و بنایی مشغول به فعالیت هستید، برای این کار نیاز به ابزار آلات مختلف و کاربردی خواهید داشت. استانبولی نیز به عنوان یک جزء کاربردی برای این نوع مشاغل محسوب می شود. چنانچه قصد خرید استانبولی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید استانبولی گالوانیزه با کیفیت بالا است. این نوع ابزار با مقاومت مناسبی که دارد می تواند پاسخگوی نیازهای شما در شرایط مختلف شود. بسته به نیاز شما، در ابعاد مختلف استانبولی طراحی و تولید می شود.

ارسال دیدگاه