استند گل و گلدان چیست؟ انواع آن کدامند؟

استند گل و گلدان چیست؟ انواع آن کدامند؟

استند گل به قفسه هایی گفته می‌شود که از جنس چوب یا فلز آنها را تولید می کنند. امروزه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان های مختلف می توانید از محصولات گوناگون کمک بگیرید. بدون تردید بهره گیری از گل و گلدان در خانه یکی از بهترین روش ها برای ایجاد فضایی دلنشین و آرام بخش خواهد بود. انواع مختلف گلدان را می توانید بر روی طاقچه یا میز در اتاق خود قرار دهید. در عین حال یک روش کاربردی برای قرار دادن تعداد زیادی گل و گلدان استفاده از استند است.

استند گل

انواع مختلفی از استندهای گل را امروزه در اندازه های مختلف و شکل های گوناگون می توانید مورد استفاده قرار دهید. یکی از لوازم ارزان که به شما کمک می کند تا بتوانید زیبایی را به منازل خود بیاورید، خرید این محصول خواهد بود.

منظور از استند گل و گلدان چیست؟

استند گل به قفسه هایی می گویند که در ابعاد مختلف و با طرح های خاص تولید می شوند. در واقع این محصول به عنوان اکسسوری های کم هزینه می توانند برای تغییر دکوراسیون و زیباسازی آن انتخابی مناسب باشند. نوع ساخت استند گل و گلدان به شکلی است که حتی اگر مقدار اندکی در نجاری سررشته داشته باشید، می توانید روی به طراحی و ساخت آنها بیاورید. استفاده از این وسیله به عنوان راهکاری کاربردی برای مدیریت گلدان ها به شمار می آید. با بهره‌ گیری از استند می توانید چیدمان نامرتب گلدان ها را به شکلی کاملا یکنواخت و مرتب تغییر دهید. به همین علت می توانید فضای منزل را چشم نوازتر کنید.

استندها را در چه مکانی می توان قرار داد؟

با توجه به نوع ساخت استند گل می توان آن ها را در هر بخشی از خانه و مکان های اداری نیز قرار داد. در واقع این وسیله از جمله لوازمی به شمار می‌رود که برای دکوراتیو کردن منازل می تواند گزینه ای منحصر به فرد شناخته شود. با توجه به اینکه گلدان ها را بر روی استند قرار می دهند، می توان به راحتی برای تغییر مکان آن ها و دریافت نور خورشید اقدام نمود. معمولا استندها را در گوشه خانه و در کنار تلویزیون قرار می دهند. علاوه بر این استفاده از استند گل در راهروها نیز کمک می کند تا ورودی منزل را به زیباترین شکل بتوانید آراسته کنید. برای زیباتر کردن ساختمان خود قادر هستید انواع گلدان های فانتزی و تزیینی را خریداری کرده و با استفاده از استند روی به مدیریت آن ها بیاورید. علاوه بر محیط خانه امروزه در فروشگاه های مختلف و اداره ها نیز مشاهده می کنید که برای دکوراسیون داخلی، روی به بهره‌ گیری از این وسیله می آورند.

انواع استند گل کدامند؟

استندهای گل و گلدان را می توانید در انواع مختلفی خریداری کنید. در واقع با توجه به سلیقه خود و حجمی که برای نگهداری گلدان ها نیاز دارید، قادر هستید سفارش طراحی و ساخت استند را به فرد وارد ارائه دهید. امروزه انواع مختلفی از این محصول با متریال مختلف در بازار عرضه می شوند.

استند چوبی

یکی از پر فروش ترین استندهای گل و گلدان در بازار، استند چوبی است. با توجه به اینکه بهره گیری از چوب می تواند موجب ایجاد بافتی گرم در منزل شود، ترکیب آن با گل و گیاهان یک فضای طبیعی خارق العاده ایجاد خواهد کرد. با در نظر گرفتن شرایط مختلف و ابعاد استند چوبی می توان قیمت آن را اعلام نمود.

استند چوبی

استند نردبانی

فضای کمی که ابن نوع استند گل در بر می گیرد موجب شده است که امروزه از جمله محبوب ترین گزینه ها برای تجهیز دکوراسیون داخلی شناخته شود. نوع طراحی و ساخت این استند به شکلی است که به حالت نردبان تولید می شود. به همین علت فضای بسیار زیادی را برای نگهداری از چندین گلدان در اختیار شما قرار خواهد داد. بهره‌ گیری از این استند به شما کمک خواهد کرد که چیدمان متفاوت برای گلدان های خود بتوانید رقم بزنید.

استند فلزی

خرید استند گل فلزی به واسطه مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی دارد، امروزه مورد توجه قرار گرفته است. انواع مختلفی از طرح ها را می توانید در این نوع استند مشاهده نمایید. کیفیت بسیار بالای استند فلزی موجب شده است که در هر مکانی بتوان به استفاده از آن آورد.

در کنار مواردی که عنوان کردیم، برای خرید استند گل و گلدان می توانید گزینه های دیگری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال استند پایه هندسی به واسطه طراحی خاصی که دارد، برای دکوراسیون های مدرن بهترین انتخاب است. در کنار این مورد استند دیواری و همچنین استند پازلی هر کدام می‌ توانند گزینه‌ های مناسب در شرایط خاص باشند. سعی کنید برای خرید استند گل و گلدان چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

استند فلزی

راهنمای خرید استند گل

با توجه به تنوع بالایی که در زمینه فروش استند گل به وجود آمده است، برای خرید این محصول با هدف زیباسازی دکوراسیون داخلی باید چند نکته کاربردی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد در این زمینه، انتخاب گزینه ای مقاوم خواهد بود. با توجه به اینکه می توان استندها را در هر نقطه ‌ای از خانه قرار داد، سعی کنید با تجه به محل نصب، به همان اندازه در خرید استند دقت داشته باشید که مقاومت بالایی داشته باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید از استند گل در بالکن استفاده کنید باید گزینه ای را در نظر بگیرید که ضد زنگ بوده و به هیچ عنوان با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نشود. نکته دیگر برای خرید این محصول، انتخاب گزینه ای با قابلیت حمل و جابجایی آسان است. با توجه به اینکه می‌تواند در زمان های مختلف برای تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان اقدام نمود، استند خریداری شده باید به راحتی حمل شود.

موارد دیگری در این زمینه مد نظر قرار می گیرند. نصب آسان استند و همچنین لق نبودن آن از جمله گزینه‌ هایی به شمار می‌ روند که حائز اهمیت هستند. اگر استند از ایستایی و استحکام بالایی برخوردار نباشد، ممکن است به گلدان های شما آسیب وارد کند. سعی کنید در خرید استند گل و گلدان گزینه ای در نظر بگیرید که قدرت تحمل بالایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه