بررسی مشخصات، قیمت و خرید اره گردبر براشلس مدل ۸۹۰۲ رونیکس

بررسی مشخصات، قیمت و خرید اره گردبر براشلس مدل ۸۹۰۲ رونیکس

اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس از جمله ابزار آلات کاربردی برای استفاده از صنایع مختلف محسوب می شود. این نوع اره که با نام اره دیسکی نیز از آن نام می‌ برند، برای انواع برش های زاویه دار، متقاطع، اریب و مستقیم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این چنانچه نیاز به برش کاری سطوح پلاستیکی، فلزی، سیمانی و چوبی دارید، قادر به استفاده از این اره گردبر خواهید بود. بررسی ویژگی ها و مشخصات اره گردبر ۸۹۰۲ رونیکس نشان می دهد که در ساخت آن از آرمیچرهای آهنربایی و بردهای الکترونیکی بهره برده شده و موتور الکتریکی به کار رفته بر روی آن از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

خرید اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس

اگر به دنبال برشکاری در زوایای مختلف هستید، می توانید از این ابزار قدرتمند استفاده کرده و با سرعت ۵۰۰۰ دور در دقیقه از چرخش آن بهره مند شوید. با توجه به نوع طراحی و ساخت این اره گردبر، برش دادن با استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است.

مشخصات فنی اره گردبر ۸۹۰۲ رونیکس

اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس از جمله ابزار آلات با کیفیت در بازار شناخته می شود. موتور قدرتمند به کار رفته بر روی این اره با توان ۲۰ ولت قادر است که در هر دقیقه ۵۰۰۰ دور در حالت آزاد داشته باشد. علاوه بر این استفاده از محدود کننده جریان الکترونیکی برای ساخت این موتور قدرتمند به دستگاه کمک می کند که در برابر جریان اضافی از موتور آن محافظت شود. صفحه برش قرار گرفته شده بر روی این اره گردبر با قطر تیغه ۱۶۵ میلی متری قادر است که در زاویه ۳۰ درجه با حداکثر عمق برش ۵۷ میلیمتری قابلیت‌ های خود را نشان دهد.  برای زاویه ۴۵ درجه نیز می توانید از حداکثر برش ۴۱ میلیمتری آن کمک بگیرید. این اره گردبر ۲.۷ کیلوگرم وزن داشته و به واسطه طراحی منحصر به فردی که دارد، به هیچ عنوان کاربر را در کارهای سنگین دچار خستگی نخواهد کرد.

مشخصات فنی اره گردبر ۸۹۰۲ رونیکس

از دیگر مشخصات فنی اره دیسکی ۸۹۰۲ رونیکس می توان به باتری ۲۰ ولتی از نوع لیتیوم یونی آن اشاره کرد. این باتری به شکلی بوده که برای تمام ابزارهای رونیکس می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی و بدنه

رونیکس محصولات خود را علاوه بر کیفیت بالا از لحاظ موتور در طراحی نیز مطابق با جدیدترین استانداردها روانه بازار می‌ کند. طراحی ارگونومیک اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس به گونه‌ ای است که بدنه آن کاملا متعادل بوده و می توانید با بهترین عملکرد، برشکاری بر روی سطوح مختلف را انجام دهید. برای ساخت این اره گردبر از دسته های ارگونومیک و نرم استفاده شده و به هیچ عنوان در کارهای سنگین دچار تعریق در کف دست نمی شوید. با توجه به استاندارد به کار رفته برای ساخت دسته های این اره گردبر، جابجایی آن نیز به راحتی امکان پذیر است. صفحه تمام فلزی که بر روی اره دیسکی ۸۹۰۲ رونیکس به کار گرفته شده است مدرج بوده و کاربر را برای برش های دقیق به بهترین شکل یاری خواهد کرد.

ویژگی های اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس

اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس به واسطه ویژگی های منحصر به فردی که دارد، بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال برشکاری سطوح هستند. این محصول مجهز به موتور قدرتمند بوده و به واسطه سرعت بالایی که دارد، کمک می کند تا کارها را سریعتر انجام دهید. این پایان کار نیست و طراحی ارگونومیک اره ۸۹۰۲ نیز موجب می‌ شود که دقت عملکرد دستگاه افزایش یافته و خستگی کاربر نیز به میزان قابل توجهی کمتر شود. استفاده از سیستم پیشرفته استارت نرم کمک می کند تا بتوان برای محافظت از ایمنی کاربر یک استاندارد بی نظیر را مشاهده نمود. این محصول ارائه شده توسط رونیکس مجهز به سیستم قفل شفت بوده و علاوه بر حفظ ایمنی کاربر شما را یاری خواهد کرد که صفحه برش آن را به راحتی تعویض کنید.

به همراه مواردی که عنوان کردیم، سایر ویژگی های اره گردبر ۸۹۰۲ رونیکس گزینه های زیر هستند.

  • استفاده از ترمز الکتریکی با هدف افزایش ایمنی کاربر
  • بکارگیری دسته روکش دار برای جلوگیری از لرزش و همچنین ایجاد تعریق
  • استفاده از دسته های استاندارد برای سهولت در انجام کار
  • بهره گیری از قابلیت تنظیم عمق برش
  • استفاده از محدود کننده جریان الکترونیکی
  • بهره مندی از چراغ LED برای کار در محیط های تاریک
  • بدنه کاملا متعادل و عملکرد بی نظیر
  • استفاده از کفی فلزی مدرج با هدف افزایش دقت برش کاری

قیمت اره ۸۹۰۲ رونیکس

کاربردهای اره گردبر 8902

با توجه به نوع ساخت این اره گردبر در صنایع مختلف مانند نجاری می توانید از آن کمک بگیرید. علاوه بر این برای برش فلز و مواد پلاستیکی و الوار نیز می توان از اره گردبر ۸۹۰۲ رونیکس استفاده نمود. این محصول کاملا سبک وزن بوده و به راحتی می‌ توانید آن را حمل کنید.

قیمت و خرید اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس

قیمت اره گردبر براشلس ۸۹۰۲ رونیکس بسیار مناسب است. خرید این اره گردبر به شما کمک می‌ کند تا با زوایای های مختلف بتوانید برشکاری را با بالاترین دقت انجام دهید. برای خرید اره دیسکی ۸۹۰۲ رونیکس سعی کنید از فروشگاه های مجاز نیاز خود را دریافت نمایید.

ارسال دیدگاه