خرید سیم رابیتس بندی با کیفیت بالا

خرید سیم رابیتس بندی با کیفیت بالا

برای اجرای دکوراسیون و سقف کاذب می ‌توانیم از رابیتس به عنوان کالایی از گروه فلزات استفاده کنیم. این نوع محصول به خوبی کمک می کند تا بتوانید انواع سقف های کاذب و طراحی دکوراسیون را با شکل های مخصوص به خود انجام دهید. با این حال برای اجرای این سیستم استفاده از سیم رابیتس با کیفیت مناسب و ضخامت ایده ‌آل امری ضروری محسوب می شود.

خرید سیم رابیتس بندی با کیفیت بالا

                                                                                                           سیم رابیتس بندی

سیم رابیتس بندی به عنوان یک فرآورده از گالوانیزه با ضخامت مناسب محسوب می شود. اگر به فعالیت در حوزه ابزار آلات و ابزار یراق مشغول هستید باید با انواع سیم ها و مفتول ها آشنا باشید. یکی از این سیم ها که کاربرد فراوانی در این بازار دارد سیم رابیتس خواهد بود. برای رابیتس بندی استفاده از این سیم اهمیت بالایی خواهد داشت.

با توجه به تنوع مفتول های موجود در بازار انتخاب گزینه با کیفیت که شرایط و ویژگی ‌های مناسبی داشته باشد اهمیت فراوان دارد. جهت انتخاب و خرید این سیم باید اطلاعات کافی از آن داشته باشید.

سیم رابیتس چیست؟

همانگونه که عنوان کردیم برای رابیتس بندی استفاده از مفتول گالوانیزه واجب خواهد بود. به همین علت سیم رابیتس برای اجرای رابیتس بندی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در پاسخ به سوالی درمورد رابیتس و اجرای آن می ‌توان گفت که رابیتس بندی به عنوان نوعی مسطح سازی در ساختمان سازی محسوب می شود. چنانچه قصد داشته باشید در قسمت های مختلفی از ساختمان خود مانند پذیرایی، آشپزخانه، بالکن یا سایر بخش ها اقدام به مسطح سازی فضا نمایید، باید از رابیتس بندی استفاده کنید.

برای انجام رابیتس و قرار دادن توری های آن باید از سیم رابیتس استفاده کرد. معمولاً این نوع سیم به عنوان یک مفتول گالوانیزه گرم در ضخامت 1.2 میلیمتری طراحی و به بازار عرضه می شود. با توجه به اینکه این نوع سیم با طی کردن عمل آنیلینگ به کاربران عرضه می شود، به راحتی انعطاف پذیر بوده و می توانید شکل دلخواه را به آن ها بدهید.

مهمترین مزایای استفاده از سیم رابیتس

همانگونه که می دانید برای اجرای بخش های مختلفی در ساختمان سازی باید کیفیت تجهیزات بکار برده را مد نظر قرار داد. با توجه به اینکه سیم های مختلف امکان زنگ زدن دارند استفاده از آن ها در رابیتس بندی نمی تواند گزینه ای مناسب باشد. به همین علت سیم رابیتس بندی با توجه به شرایط مناسبی که دارد مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن از خود نشان می دهد. با توجه به اینکه از گالوانیزه گرم جهت مقاوم سازی این مفتول و به عنوان یک روکش ساز استفاده می شود، این نوع سیم تا سالیان طولانی و بدون هیچ مشکلی می تواند برای شما عملکرد داشته باشد. از دیگر مزایای استفاده از سیم رابیتس می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر فشار وزنی اشاره کرد. کیفیت بسیار بالایی که این سیم دارد به راحتی در برابر فشارهای وارد شده مقاومت کرده و پاره نخواهد شد.

خرید سیم رابیتس بندی با کیفیت بالا

                                                                                                        مفتول گالوانیزه

با توجه به اینکه در اجرای رابیتس باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشید، این نوع سیم که با عمل آنیلینگ در اختیار کاربر قرار می گیرد به راحتی می توانید شکل پذیری مناسب را به آن القا کنید.

تفاوت سیم رابیتس با سیم اسکوپ

همانگونه که از نام سیم اسکوپ مشخص است برای اسکوپ کردن نمای ساختمان و سنگ های به کار رفته در آن می ‌توان از این سیم استفاده کرد. تفاوت های این سیم با سیم راببیتس می‌ توان به وجود اختلاف در ضخامت آن ها اشاره کرد. در حالی که سیم رابیتس بندی با ضخامت 1.2 میلیمتری در دسترس مصرف کننده قرار می ‌گیرد سیم اسکوپ با بهره مندی از ضخامت 1.5 میلیمتری به بازار عرضه می شود. این شرایط بیانگر این است که سیم اسکوپ با ضخامت بیشتری ساخته می شود. در عین حال از نظر سایر ویژگی ‌ها می‌ توان گفت که این دو سیم شباهت گسترده ای به هم خواهند داشت.

انواع سیم رابیتس بندی

سیم های رابیتس بندی ارائه شده در بازار معمولاً با ضخامت 1.2 میلیمتری و 1.5 میلیمتری در دسترس قرار دارند. به لحاظ ساختار نیز این سیم ها در دو دسته گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تقسیم ‌بندی می ‌شوند. هرکدام از این سیم ها دارای خصوصیات منحصر به فرد هستند.

سیم رابیتس بندی ساخته شده با گالوانیزه گرم که به بازار عرضه می شود از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر سیم ها برخوردار خواهد بود. علاوه بر این این نوع سیم دارای قیمت بالاتری با توجه به کیفیت مناسب و بازدهی کاری بالایی که دارد خواهد داشت.

نوع دیگری از سیم رابیتس بندی که با گالوانیزه سرد در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد نیز کیفیت قابل قبول و استاندارد مناسبی دارد. با این حال این نوع سیم قیمت مناسب تری نسبت به گالوانیزه گرم برای شما خواهد داشت.

توجه داشته باشید که امروزه سیم رابیتس بندی در بازار با کیفیت های مختلف ارائه می شود. جهت تشخیص دادن سیم با کیفیت بالا و استاندارد مناسب شما باید موارد متعددی را بررسی نمایید. معمولا این سیم از دو جنس فابریک و همچنین ورق ضایعات ساخته و به بازار ارائه می شود.

قیمت و خرید سیم رابیتس

چنانچه قصد خرید این سیم را داشته باشید از چند گزینه مختلف می ‌توانید استفاده کنید. بسته به نیاز خود می توانید از سیم رابیتس ساخته شده با گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد استفاده نمایید. چنانچه قصد خرید سیم با کیفیت بالا را دارید می توانید از گزینه گالوانیزه گرم استفاده کنید. با این حال قیمت سیم رابیتس تولید شده با گالوانیزه سرد می ‌تواند نسبت به سیم ساخته شده با گالوانیزه گرم مناسب تر باشد.

خرید سیم رابیتس بندی با کیفیت بالا

                                                                                                        سیم گالوانیزه

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مفتول گالوانیزه می ‌توان به ضخامت فلز روی، به کار رفته در آن اشاره کرد. چنانچه ضخامت فلز بکار رفته بالا باشد می توان گفت که از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. در حالت کلی اساس تفاوت قیمت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد نیز به همین علت برمی گردد.

ارسال دیدگاه