خرید و استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون

خرید و استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون

استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون می تواند فضای داخلی ساختمان را به شکل زیبایی درآورد. در واقع امروزه برای اینکه بتوان دکوراسیون داخلی منزل را به شکل خلاقانه‌ ای طراحی کرد باید از ایده های جذاب کمک گرفت. روشن کردن یک شمع در قسمت های مختلف خانه می تواند یک حس بسیار لذت بخش و فضای زیبا به وجود بیاورد. بدون تردید استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون، حس عشق و آرامش را نیز در شما القا می کند. بخش زیادی از افرادی که به دنبال داشتن آرامش هستند، ترجیح می‌ دهند که در کنار میز غذا، شومینه و تختخواب خود از انواع شمع استفاده نمایند. با توجه به بحث روانشناسی، روشن کردن شمع در قسمت های مختلف خانه می تواند انرژی مثبت را برای شما به وجود بیاورد. فارغ از تمام ویژگی های روانشناسی که در استفاده از شمع می توانید مشاهده نمایید، این تکنیک، زیبایی خارق العاده ای را برای منزل به وجود می آورد.

استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون

نقش شمع در دکوراسیون منزل

سالیان زیادی است که برای روشن کردن فضا در مکان های مختلف از شمع استفاده می شود. کمک گرفتن از شمع برای دکوراسیون می تواند شما را یاری کند تا علاوه بر ایجاد آرامش و سکون بتوانید فضایی پر از عشق نیز به وجود بیاورید. با بررسی ویژگی‌ های جذاب شمع در دکوراسیون داخلی منزل متوجه خواهید شد که یک نورپردازی خارق العاده نیز می‌تواند هر شب ایجاد نمود. با توجه به اینکه این روزها از وسایل الکتریکی مختلفی برای روشن کردن فضا استفاده می شود، انواع شمع برای دکوراسیون می توانند انتخابی خلاقانه و فانتزی باشند.

اگر به خانه های لوکس مراجعه کنید، متوجه می شوید که از روش‌ های مختلفی برای زیباسازی دکوراسیون استفاده کرده‌ اند. در عین حال خرید شمع برای دکوراسیون تنها محدود به مکانی خاص نیست. از این ابزار زیبایی به راحتی می توانید در نقاط مختلف خانه استفاده نمایید.

از انواع شمع برای دکوراسیون خانه و قسمت های مختلف آن مانند اتاق خواب، اتاق پذیرایی، جلوی درب ورودی و حتی سرویس بهداشتی نیز استفاده می‌شود.

نقش شمع در دکوراسیون خانه بسیار پر رنگ بوده و با هدف خلق دکوراسیونی شیک، منحصر به فرد و زیبا می توانید از این روش کمک بگیرید.

نقش شمع در دکوراسیون منزل

تزیین میز شام با انواع شمع

اگر به دنبال استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون منزل هستید، قادر به بهره گیری از آن در بخش های مختلف خواهد بود. در عین حال یکی از پر استفاده ترین کاربردهای شمع، به وجود آوردن فضایی رویایی و رمانتیک در خانه و حتی رستوران‌ ها به شمار می رود. این روزها در کنار میز شام در منزل، رستوران و کافه می توانید این ابزار زیبایی را مشاهده نمایید. در کنار استفاده از گل و گلدان برای میز شام، ایده شمع نیز بسیار رویایی و شاعرانه خواهد بود. درخشندگی شعله های شمع به شما این امکان را می دهد که در کنار گل های لطیف و پرطراوت بتوانید یک فضای هیجان‌ انگیز را هنگام خوردن شام تجربه نمایید.

استفاده از شمع در اتاق خواب

اگر قصد دارید در فضایی رمانتیک و شاعرانه به استراحت بپردازید، خرید و استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون اتاق خواب را به شما توصیه می کنیم. به کارگیری این ابزار تزیینی شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید در فضایی رویایی برای خود آرامش به وجود بیاورید. شمع به عنوان دفع کننده انرژی منفی در داشتن خوابی راحت بسیار موثر خواهد بود. این روزها انواع شمع های طبیعی مانند شمع های بیزوکس یا موم عسلی برای اتاق خواب به میزان قابل توجهی مد نظر قرار گرفته اند. جالب است بدانید که بهره‌ گیری از این مدل شمع برای اتاق خواب شما را یاری خواهد کرد که فضا را پاکسازی کرده و هوایی کاملا تصفیه شده را دریافت نمایید. علاوه بر این شمع های طبیعی به خوبی می‌ توانند موجبات انتشار انرژی مثبت در فضا را نیز به وجود بیاورند.

نقش انواع شمع در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

همانگونه که عنوان کردیم، استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون بخش های مختلف خانه امکان پذیر است. با توجه به اینکه هیچگونه محدودیتی برای به‌ کارگیری شمع در قسمت های مختلف خانه ندارید، به خوبی می توانید از این ابزار زیبایی در سرویس بهداشتی نیز بهره مند شوید.

برای القای حس پاکیزگی و تمیزی می توانید شمع های ساده و سفید را در سرویس بهداشتی و حمام به کار ببرید. علاوه بر این که زیبایی خاصی در سرویس بهداشتی به وجود خواهد آمد، بوی عطر شمع نیز به خوبی برای این فضاها کاربردی است. بدون تردید هنگامی که مهمان های شما قصد دارند از سرویس بهداشتی استفاده کنند، با فضایی جذاب، شیک و منحصر به فرد مواجه خواهند شد. اگر به دنبال تزیین دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام با استفاده از انواع شمع هستید، می توانید رنگ های متضاد را نیز انتخاب نمایید. تضادی که رنگ شمع با سرامیک و کاشی ایجاد می کند، یک حس خاص به وجود خواهد آورد.

خرید و استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون

چند ایده ناب جهت استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون

استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون داخلی منزل و حتی قسمت های بیرون از فضای منزل کاربردی است. اگر در منزل خود حوض یا استخر دارید، می توانید از شمع های طبیعی کمک گرفته و این ایده هیجان انگیز را به کار ببرید. علاوه بر این امروزه در کنار پنجره های حیات نیز قادر هستید با توجه به سایر وسایل موجود، از انواع شمع استفاده نمایید. روشن کردن شمع در لب پنجره ها در حیات و در تاریکی شب یک فضای خاص به وجود خواهد آورد.

نکات مهم برای خرید و استفاده از شمع

اگر به دنبال خرید و استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون منزل هستید، سعی کنید چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین موارد، بررسی عمر شمع خواهد بود. برای اینکه از این ابزار زیبایی در منزل به مدت طولانی استفاده کنید، خرید خود را با نهایت دقت انجام دهید. علاوه بر این اگر به دنبال افزایش مدت استفاده از شمع هستید، می توانید آنها را در یخچال و فریزر قرار دهید. شمع ها را چند ساعت در فضای سرد نگهداری کرده تا اشک کمتری هنگام سوختن داشته باشند.

در عین حال برای نگهداری از انواع شمع، آنها را در لوله مقوایی بگذارید. اگر تعداد زیادی شمع خریداری کرده اید، آنها را در لوله مقوایی قرار داده و سعی کنید در محیط فریزر بگذارید.

روانشناسی استفاده از شمع

هر کدام از رنگ هایی که برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل به کار می برید، می توانند اثرات مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال شمع آبی این امکان را می دهد برای داشتن تمرکز و ایجاد آرامش از یک راهکار موثر کمک بگیرید. در عين حال شمع های صورتی احساسات دلپذیر و مهربان را بیدار می‌ کنند. اگر به دنبال دریافت انرژی مثبت زیاد هستید، شمع قرمز را خریداری کنید. شمع های بنفش نیز به خوبی می توانند به حفظ آرامش را القا کنند.

شمع سبز نماد معنویت و شمع زرد نیز برای حال و هوای شادی به خوبی می توانند اثر گذاری خود را نشان دهند.

ارسال دیدگاه