مشخصات، قیمت و خرید کیت دریل شارژی براشلس رونیکس مدل 8905K

مشخصات، قیمت و خرید کیت دریل شارژی براشلس رونیکس مدل 8905K

کیت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس از جمله ابزارآلاتی به شمار می رود که برای کاربردهای مختلف نیاز به استفاده از آن خواهید داشت. با توجه به اینکه این محصول کار دریل و پیچ گوشتی را انجام می دهد، برای سوراخ کاری و پیچ کاری می توانید از قابلیت های آن کمک بگیرید. این ابزار کم وزن و کوچک با موتور قدرتمند و بدون زغال قادر است که سوراخ کاری را بر روی سطوح مختلف انجام دهد. استفاده از بدنه مقاوم موجب شده است که کاربر بتواند در شرایط مختلف، روی به بهره‌ گیری از این دریل بیاورد. در ساخت دریل شارژی 8905K تلاش شده است با بهره گیری از مواد اولیه استاندارد و جدیدترین تکنولوژی ها محصولی بی نظیر در اختیار کاربر قرار گرفته شود. اگر به دنبال سوراخ کاری چکشی، سوراخکاری و پیچ گوشتی هستید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم.

خرید کیت دریل شارژی براشلس K۸۹۰۵ رونیکس

مشخصات فنی دریل 8905K

بررسی مشخصات فنی کیت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس نشان می‌ دهد که به مانند محصولات دیگر این برند از موتور قدرتمند برای ساخت آن استفاده شده است. موتور ۲۰ ولت بدون زغال که بر روی این محصول قرار دارد، قادر است با سرعت ۵۵ نیوتن متر، گشتاور بی‌ نظیری را تولید نماید. علاوه بر این استفاده از فناوری‌ های روز برای طراحی این محصول کمک کرده است که مقاومت آن در برابر آب افزایش یابد. با توجه به اینکه در ساخت این دریل قابلیت سوراخکاری و پیچ گوشتی مدنظر قرار گرفته است، می توانید در محدوده های مختلف برای با ضربات گوناگون از سرعت چرخش آن کمک بگیرید.

ساخت کیت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس به شکلی بوده که سه نظام اتوماتیک و فلزی ۱۳ میلیمتری شما را یاری می کنند که بتوانید با قطر بیشتر بر روی سطوح مختلف، روی به حفر سوراخ بیاورید. بخش زیادی از سه نظام های موجود در بازار تنها قادر به انجام هر سوراخ با قطر ۱۰ میلیمتری هستند. علاوه بر این از دیگر مشخصات فنی دریل براشلس 8905K رونیکس می توان به استفاده از یک جفت باتری کامپک اشاره نمود. این باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت با ظرفیت ۲ آمپر ساعت شما را یاری خواهد کرد که بدون نیاز به شارژ مجدد تا ساعت ها بی وقفه روی به استفاده از آن بیاورید است.

مشخصات فنی دریل K۸۹۰۵

حداکثر سوراخکاری این دریل برقی چوب ۳۸ میلیمتر، فلز ۱۳ میلیمتر و در بتن نیز ۱۳ میلیمتر بوده که نشان از طراحی خاص آن می دهد.

طراحی و بدنه

رونیکس برای ساخت کیت دریل شارژی براشلس 8905K از بدنه ای فوق العاده و مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده است. این دریل شارژی با طراحی خاص و بدنه ارگونومیک شما را یاری می کند تا به راحتی و بدون خستگی در بلند مدت از آن استفاده نمایید. مجهز شدن به دسته های لاستیکی نیز این امکان را می دهد که در هنگام کار کمترین احساس خستگی را داشته باشید. طراحی ارگونومیک دسته های لاستیکی به صورت پهن و نرم بوده و به هیچ عنوان دستان شما دچار تعریق نمی شوند. این محصول ۱.۱۸ کیلوگرم وزن داشته و روکش پلاستیکی نصب شده بر روی آن خطر آسیب دیدن از سقوط ابزار را کاهش می دهد.

ویژگی های کیت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس

ویژگی های کیت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس را که مرور می‌ کنیم، متوجه می‌ شویم که محصولی کامل را در اختیار خواهید داشت. این دریل پرقدرت با قابلیت سوراخکاری چکشی، سوراخکاری و پیچ گوشتی در دسترس شما قرار می گیرد. موتور براشلس نصب شده بر روی این محصول ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد. علاوه بر این با توجه به اینکه برای استفاده طولانی مدت از ابزارآلات باید طراحی آن ها به شکل استاندارد صورت گیرد، رونیکس تمام این شرایط را در نظر گرفته است. این محصول با استحکام فوق العاده و وزن کم دارای ابعاد مناسبی بوده و به هیچ عنوان کاربر را خسته نمی‌ کند. از دیگر ویژگی های دریل 8905K رونیکس می توان موارد زیر را نام برد.

  • استفاده از گیربکس مستحکم فلزی با طول عمر بالا
  • بهره گیری از چراغ جهت نمایش میزان شارژ باتری
  • مجهز شدن به فناوری شارژ سریع برای بهره بهتر از محصول
  • دارای گشتاور مناسب با عملکرد شگفت انگیز و قدرت عالی
  • قابلیت تنظیم سرعت در سطوح مختلف با دو دور متفاوت
  • قابلیت تنظیم گشتاور کلاچ در ۲۱ شکل جهت جلوگیری از آسیب به سطح کار
  • مجهز شدن به سه نظام فلزی اتوماتیک برای استفاده در فعالیت های صنعتی پرفشار

قیمت دریل شارژی براشلس K۸۹۰۵ رونیکس

کاربردهای کیت دریل 8905K رونیکس

کیت دریل 8905K رونیکس را برای زمینه های کاری مختلف می توانید خریداری کنید. با توجه به نوع ساخت این محصول، جهت سوراخکاری چکشی و پیچ کاری بر روی سطوح چوبی و بتنی می‌ توانید از قابلیت‌ های آن کمک بگیرید. علاوه بر این در حرکت چرخشی نیز با توجه به نوع ساخت این محصول و با ضربات زیادی که می تواند وارد نماید، برای کاربر پیشروی را آسان تر می کند. اگر در محیط های مرطوب نیاز به استفاده از دریل دارید، خرید این محصول را توصیه می کنیم.

کاربردهای کیت دریل K۸۹۰۵ رونیکس

قیمت و خرید کیت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس

برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت دریل شارژی براشلس 8905K رونیکس به فروشگاه های مجاز مراجعه نمایید. خرید این محصول نیز شما را یاری می کند تا بتوانید از ۳ حالت عملکرد آن برای انجام کارهای خود کمک بگیرید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    محمد :
    7 ماه پیش

    برند رونکیس فوق العادست کیفیت این دریل شارژی خیلی بالاتر از بقیه برند هاست و تا سال ها راحت کار میکنه. توی ابزار فنی کیفیت حرف اولو میزنه که این دریل کیفیتش فوق العادس

  2. blank
    Jalali :
    6 ماه پیش

    محصول عالی و با کیفیت. واقعا پیشنهاد میشه