مشخصات بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس

blank

بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس با درایو ۱.۲ اینچ و ولتاژ 20 ولت انتخابی مناسب برای کار در شرایط مختلف است. این محصول با چرخ دنده های فلزی و با موتور قدرتمند روانه بازار می‌ شود. به مانند ابزارآلات دیگر ارائه شده توسط رونیکس، خرید بکس شارژی براشلس ۸۹۰۷ از این برند شما را یاری خواهد کرد تا علاوه بر بهره مندی از محصولی با طول عمر بالا، سرعت کار را در شرایط سخت بالاتر ببرید.

خرید بکس شارژی براشلس ۸۹۰۷ رونیکس

طراحی ارگونومیک این بکس شارژی و استحکام فوق العاده آن در کنار وزن سبک شما را یاری خواهند کرد تا از جنبه های مختلف یک محصول کامل در اختیار داشته باشید. این آچار بکس با کمک گرفتن از حرکت چرخشی و یک چکش سرعت باز کردن و بستن پیچ و مهره را با نهایت قدرت بالاتر می برد. باتری نصب شده بر روی این محصول نیز با ظرفیت مناسب به شما را کمک خواهد کرد که تا ساعت ها بدون شارژ مجدد، روی به استفاده از قابلیت های آن بیاورید.

طراحی و ساخت

ابعاد مناسب و کوچک، وزن سبک و بدنه ارگونومیک این بکس نشان می دهد که از نظر ساخت می‌ توانید به یکی از ابزارآلات کاربردی دسترسی داشته باشید. این محصول ۱.۱۲ کیلوگرم وزن داشته و در استفاده طولانی مدت آسایش کاربر را فراهم می‌ کند. رونیکس به مانند بخش زیادی از ابزارآلات خود از یک روکش با کیفیت بر روی این دستگاه استفاده کرده است. این طراحی علاوه بر اینکه لرزش را هنگام کار به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، از تعریق در دست و همچنین انحراف کار نیز جلوگیری می کند. با توجه به نوع طراحی منحصر به فرد این دستگاه، ایجاد سپری قدرتمند در هنگام استفاده از آن شما را مطمئن خواهد کرد که در برابر آسیب‌ های احتمالی نیز ایمن هستید. به همراه تمام مواردی که بیان کردیم، در سقوط احتمالی نیز کاربر مورد محافظت با استفاده از روکش نصب شده بر روی دستگاه قرار می گیرد.

مشخصات، طراحی و ساخت

مشخصات فنی بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس

مشخصات فنی بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس را که بررسی می کنیم به نقاط قابل توجهی خواهیم کرد. ولتاژ این دستگاه ۲۰ ولت بوده و با 3 سرعت در حالت آزاد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

  • هنگام روشن شدن یک چراغ سبز سرعت دستگاه بین ۰ تا ۱۶۰۰ دور در دقیقه است.
  • اگر دو چراغ سبز دستگاه روشن شود این مقدار به 2000 دور در دقیقه می‌ رسد.
  • در حالت دیگر می توان ۲۵۰۰ دور در دقیقه را از دستگاه به هنگام روشن شدن 3 چراغ سبز مشاهده نمود.

به مانند بخش دیگری از ابزارآلات ارائه شده توسط رونیکس، باتری نصب شده بر روی دستگاه از نوع لیتیوم بوده و ظرفیت بالایی دارد. صفحه به کار رفته بر روی بکس ۸۹۰۷ رونیکس ۱.۲ اینچ بوده و با شکل مربعی امکان باز و بسته کردن پیچ های m۱۰ تا 20m را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس

ویژگی های بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس نیز بسیار متنوع هستند. یک موتور پر قدرت برای عملکرد بهتر و بیشتر دستگاه با گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر بر روی آن قرار دارد. علاوه بر این مجهز شدن به موتور براشلس با عمر طولانی و با جدیدترین استانداردها کاربر را یاری می کند تا بتواند از محصولی باکیفیت بهره‌ مند شود. فراموش نکنید این دستگاه ضد آب بوده و در محیط های مرطوب بدون هیچ نگرانی می توانید روی به استفاده از آن بیاورید. چراغ نشانگر بر روی دستگاه تعبیه شده است تا کاربر بتواند از میزان شارژ باتری آگاهی به دست آورد. به همراه مواردی که عنوان کردیم، ویژگی های زیر را می‌توان برای این دستگاه نام برد.

  • بهره مندی از چراغ LED برای کار در محیط های تاریک و روشن کردن سطح کار
  • طراحی منحصر به فرد
  • استفاده از روکش لاستیکی برای بالا بردن کیفیت بدنه
  • مقاومت ایده آل در برابر سقوط از دست کاربر و دریافت ضربات
  • مجهز شدن به گیربکس فلزی مستحکم
  • قابلیت استفاده در شرایط پر فشار صنعتی
  • امکان توقف اتوماتیک پس از باز کردن پیچ و مهره
  • بهره مندی کاربر از قابلیت تنظیم تعداد و سرعت ضربه در سه حالت
  • وزن کم و ابعاد مناسب جهت استفاده در طیف وسیعی از برنامه ها

کاربردها

این ابزار برقی که توسط رونیکس عرضه شده است نسبت به دریل های شارژی دور آزاد بیشتری دارد. با توجه به اینکه گشتاور و دور آزاد بالایی از این دستگاه دریافت می کنید، قادر به استفاده از آن در صنایع ساختمانی و مکانیکی هستید. علاوه بر این مدل شارژی ارائه شده توسط رونیکس بدون شلنگ و سیم بوده و جهت جابجا کردن آن به راحتی می توانید عمل کنید.

قیمت بکس شارژی براشلس ۸۹۰۷ رونیکس

قیمت و خرید بکس شارژی براشلس 8907 رونیکس

قیمت بکس شارژی براشلس ۸۹۰۷ رونیکس در مقایسه با ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب است. مزیت خرید بکس شارژی براشلس ۸۹۰۷ رونیکس، استفاده از آن در شرایط محیطی مختلف است. اگر برای نیازهای صنعتی و مکانیکی به دنبال خرید بکس شارژی هستید، توصیه ما به شما بررسی این محصول خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه