هرآنچه که در خصوص نردبان مخابراتی باید بدانید

هرآنچه که در خصوص نردبان مخابراتی باید بدانید

نردبان مخابراتی از جمله پرکاربردترین نردبان هایی به شمار می رود که امروزه در بازار عرضه می شود. استفاده از آلومینیوم برای ساخت این نردبان موجب شده است که کیفیت بسیار بالایی از آن مشاهده کرده و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نخواهد شد. هنگامی که به دنبال خرید نردبان می روید باید با مدل های مختلف موجود در بازار بتوانید آشنایی کامل به دست آورید. به عنوان مثال امروزه انواع نردبان را می توان از نظر جنس، کاربرد، ارتفاع و نوع ساخت در دسته های مختلف قرار داد. هر کدام از نردبان های موجود می توانند برای انجام کارهای خاص پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند.

نردبان مخابراتی

نردبان مخابراتی یا نردبان کشویی چیست؟

نردبان مخابراتی که با نام نردبان کشویی نیز شناخته می شود، از جمله تجهیزاتی بوده که برای دسترسی به ارتفاع بلندتر می توان روی به استفاده از آن آورد. نوع طراحی و ساخت نردبان کشویی به گونه‌ ای بوده که از دو یا سه قسمت مجزا ساخته خواهد شد. هنگامی که قصد داشته باشید به ارتفاع بلندتر برسید، لازم است که قسمت دوم نردبان را مورد استفاده قرار دهید. این روزها در ساخت نردبان مخابراتی شرایطی مد نظر قرار می‌ گیرد که کاربر بتواند در ارتفاع و متراژهای مختلف، روی به خرید آن بیاورد. گاهی مواقع برخی مشاغل به گونه ای است که نیاز به دسترسی به ارتفاع بسیار بلند وجود دارد. به همین علت نردبان های مخابراتی می‌ توانند در این زمینه بهترین گزینه باشند.

آشنایی با انواع نردبان خانگی

قبل از اینکه به بررسی راهنمای خرید نردبان مخابراتی بپردازیم، بهتر است نسبت به انواع نردبان موجود در بازار آگاهی به دست آورید. امروزه مدل های مختلفی از انواع نردبان را می توان در بازار مشاهده نمود. نردبان چوبی را می توان ساده ترین و قدیمی ترین گزینه موجود در نظر گرفت. استفاده از چوب گردو و بلوط این امکان را می‌ دهد که یک نردبان با دوام و استحکام بالا بتوان طراحی کرد. در طرف مقابل امروزه نردبان های فایبرگلاس نیز نسبت به نردبان های چوبی متراکم تر بوده و با استحکام بالا و دوام بی نظیر می توانند مورد استفاده قرار گیرند. از جمله ویژگی‌ های نردبان فایبرگلاس می‌توان به غیر رسانا بودن آن اشاره کرد. در عین حال اندازه کوچک این مدل نردبان ها شما را یاری می کند تا به راحتی بتوانید آنها را جابجا نمایید.

آشنایی با انواع نردبان خانگی

انواع نردبان خانگی و نردبان های صنعتی امروزه در ارتفاع های مختلف به بازار عرضه می شوند. دسته دیگری از نردبان ها که با نام نردبان تلسکوپی وجود دارند نیز از متریال آلومینیوم ساخته شده و معمولا دارای ارتفاعی بین ۲ تا ۴ متر هستند.

ویژگی های نردبان کشویی

نردبان مخابراتی دارای ویژگی های مختلفی بوده که موجب افزایش فروش آن در بازار شده است. از جمله مهمترین مزایا و ویژگی های نردبان کشویی می توان به ساده بودن آنها اشاره کرد. علاوه بر این طراحی این مدل نردبان به گونه‌ ای بوده که بسیار منعطف است. در کنار این موارد، وزن و مقاومت بسیار بالای انواع نردبان های مخابراتی را می توان سایر ویژگی‌ های آن ها نامید. فراموش نکنید که این مدل نردبان دارای ایمنی بالایی بوده و به واسطه عرض زیادی که دارد، می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید.

راهنمای خرید نردبان مخابراتی

اگر به دنبال خرید نردبان مخابراتی هستید، لازم است چند فاکتور مهم را مد نظر قرار دهید. با توجه به اینکه امروزه انواع نردبان در شهرهای مختلف و با استحکام متفاوت به بازار عرضه می شوند، انتخاب یک گزینه متناسب با نیاز کاربر اهمیت بالایی دارد. از جمله مواردی که در خرید نردبان کشویی باید مد نظر داشته باشید، گزینه های زیر هستند.

ارتفاع نردبان

یکی از مهمترین موارد هنگام خرید نردبان مخابراتی، ارتفاع آن خواهد بود. با توجه به اینکه امروزه انواع نردبان کشویی در سایزهای مختلف به بازار عرضه می شوند، بسته به نوع کاربری و نیازی که دارید، لازم است خرید خود را انجام دهید. در خانه های امروزی می‌ توان از نردبان های با ارتفاع ۲ متر نیز استفاده نمود. این مدل نردبان ها در حدود شش پله داشته و امکان دسترسی به سقف را به راحتی در دسترس شما قرار خواهند داد.

حداکثر وزن قابل تحمل

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید نردبان مخابراتی، بررسی توان و استحکام آن خواهد بود. در واقع حداکثر وزنی که نردبان می تواند تحمل کند از جمله مواردی است که باید در نظر داشته باشید. امروزه از استانداردهای بین المللی برای ساخت انواع نردبان کشویی و نردبان های دیگر استفاده می‌کنند. بسته به نوع طراحی نردبان ممکن است ظرفیت آنها تا ۱۳۰ کیلوگرم نیز افزایش یابد.

جنس نردبان

همانگونه که عنوان کردیم، معمولا نردبان مخابراتی را با متریال آلومینیوم طراحی می کنند. در عین حال استفاده از آهن نیز موجب می شود که بتوان یک نردبان با استحکام بالا ساخت. فراموش نکنید که در عین بالا بودن استخدام نردبان باید طراحی آن به شکلی باشد که به راحتی کاربر بتواند آن را جابجا نماید.

عرض پله ها

یکی دیگر از موارد مهم برای خرید نردبان مخابراتی، بررسی عرض پله های آن خواهد بود. هر اندازه که پله های نردبان عریض تر باشند، شما راحت تر می توانید بر روی آنها بروید. علاوه بر این نردبان هایی که دارای پله هایی با عرض بیشتر هستند، ایمن تر خواهد بود.

ایمنی نردبان

افرادی که صورت مداوم از نردبان استفاده می کنند، نسبت به ایمنی آن حساسیت بالایی دارند. استحکام بدنه و سطح پله ها در کنار نوع ساخت نردبان از جمله مواردی به شمار می روند که می توانند ایمنی آن را تضمین کنند. نردبان باید در برابر وزن بالا، مقاوم بوده و به صورت پایدار بر روی زمین بتوان آن را قرار داد. علاوه بر این فراموش نکنید که نردبان باید به شکلی طراحی شود که جابجایی استاتیک را در آن مشاهده کنید.

قیمت نردبان کشویی

قیمت نردبان کشویی

معیارهای مختلفی در اعلام قیمت نردبان مخابراتی تأثیرگذار هستند. کیفیت ساخت، متریال به کار رفته و ارتفاع نردبان از جمله گزینه هایی به شمار می‌ روند که می‌ توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند. سعی کنید چنانچه قصد خرید نردبان مخابراتی را دارید، نسبت به کیفیت ساخت آن اطمینان کامل به دست آورید. امروزه فروش نردبان مخابراتی در بازار به واسطه نوع ساخت و ایمنی بالایی که دارند، افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه