بررسی مشخصات دریل شارژی چکشی لیتیوم ۱۶ ولت 8616k رونیکس

بررسی مشخصات دریل شارژی چکشی لیتیوم ۱۶ ولت 8616k رونیکس

دریل شارژی چکشی ۱۶ ولت 8616k رونیکس با موتور قدرتمند از جمله محصولات ارائه شده توسط این برند بوده که روانه بازار می‌ شود. همانگونه که می‌ دانید در مشاغل مختلف و حتی مصارف خانگی دریل را از جمله پرکاربردترین ابزارآلات می‌ دانند. این روزها تولید کننده‌ ها انواع مختلفی از دریل پیچ گوشتی های شارژی، برقی و بادی را در دسترس خریداران قرار می‌ دهند. به واسطه ویژگی‌ های خاصی که دریل های شارژی دارند، در میان کاربران محبوبیت بالایی به دست آورده اند.

قیمت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی ۱۶ ولت 8616k رونیکس با وجود موتور توانمند و همچنین قابلیت تنظیم کلاچ، بسیار مناسب است. رونیکس این محصول خود را با طراحی ارگونومیک و زیبا روانه بازار می‌ کند.

شرح جزئیات

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس از جمله محصولات پرقدرت بوده که می‌ تواند سه عملکرد سوراخکاری چکشی، پیچ کاری و سوراخ کاری را انجام دهد. رونیکس این محصول خود را مجهز به گیربکس دو حالته کرده است. به همین علت با خرید آن می‌ توانید طیف گسترده ای از فعالیت‌ ها را انجام دهید. از کاربران حرفه‌ ای تا خانگی قادر هستند با خرید این کیت دریل شارژی در هر موقعیتی و در مکان‌ های مختلف از قابلیت‌ های آن بهره ببرند. به واسطه طراحی منحصر به فردی که این محصول دارد، ساعات متمادی می‌ توانید بدون خستگی مشغول به استفاده از آن شوید.

نوع طراحی و ساخت

نوع طراحی و ساخت

دریل شارژی چکشی لیتیوم ۱۶ ولت 8616k رونیکس با بدنه ضد ضربه روانه بازار می‌ شود. رونیکس برای این محصول خود یک طراحی منحصر به فرد را مد نظر قرار داده است. با خرید این دریل می‌ توانید از یک محصول با وزن کم و حجم بسیار پایین بهره‌ مند شوید. جالب است بدانید با وجود کیفیت بالا و موتور توانمندی که این دریل داشته، تنها ۱.۱۶ کیلوگرم وزن دارد.

با هدف سهولت کاربری، دسته پیچ گوشتی تمام پلاستیکی انتخاب شده و به واسطه مقاومت بالایی که دارد، در برابر ضربات احتمالی و سقوط به هیچ عنوان کیفیت خود را از دست نمی‌ دهد. به همراه مواردی که عنوان کردیم بد نیست بدانید که بر روی این دریل یک نشانگر قرار گرفته که کاربر می‌ تواند میزان شارژ باتری را مشاهده نماید. علاوه بر این برای استفاده در مکان‌ های کم نور و تاریک یک چراغ LED بر روی دستگاه تعبیه شده است. اگر به دنبال خرید دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی برای استفاده در محیط‌ های تنگ هستید، توصیه می‌ کنیم به سراغ این محصول از رونیکس بروید.

مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس نشان می‌ دهد که یک محصول با موتور قدرتمند در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد. این پیچ گوشتی با موتور ضد آب به شما کمک می‌ کند تا با ولتاژ ۱۶ ولت در مکان‌ های مرطوب نیز از آن استفاده کنید. حداکثر گشتاوری که توسط این موتور قدرتمند ایجاد شده به 30 نیوتون متر می‌ رسد. علاوه بر این به واسطه موتور توانمندی که بر روی دریل قرار دارد، در طول عملیات سوراخکاری چکشی، پیچ کاری و سوراخ کاری بهترین عملکرد را از آن دریافت می‌ کنید.

از دیگر مشخصات دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس می‌ توان به بهره‌ مندی از گیربکس مدرن اشاره کرد. این گیربکس قادر است در دو محدوده صفر تا 400 در حالت آزاد و همچنین صفر تا ۱۵۰۰ دور با توجه به نوع فعالیت و مواد، کاربرد خود را نشان دهد. یک کلاچ 18+2 حالته بر روی این دریل قرار گرفته است. شرایطی که کمک می‌ کند علاوه بر پیچ‌ کاری کارآمد و دقیق، طول عمر سه نظام نیز افزایش یابد.

سه نظام اتوماتیک بسیار مقاوم و تمام استیل در سطوح متراکم می‌ تواند تا ۱۰ میلیمتر سوراخکاری را انجام دهد. این میزان برای استفاده در شرایط مختلف متفاوت است. به عنوان مثال اگر به دنبال سوراخ کاری بر روی چوب هستید، قدرت این دریل به شما کمک می‌ کند تا ۲۵ میلیمتر بتوانید به آن نفوذ کنید. در فلزات ۱۰ میلیمتر و همچنین برای استفاده بر روی بتن این میزان به ۱۳ میلیمتر می‌ رسد.

یک جفت باتری ۱۶ ولتی نیز بر روی دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس قرار گرفته است. این باتری ۱.۵ آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع شما را یاری می‌ کند که تا ساعت‌ ها مشغول به استفاده از آن شوید. علاوه بر این بد نیست بدانید که باتری ۱۶ ولت این دریل را می‌ توانید بر روی تمام محصولات سری ۸۶ رونیکس به کار ببرید.

ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس

ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس

ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس متنوع هستند. یک مجموعه کامل را برای انجام طیف گسترده‌ ای از فعالیت‌ ها در اختیار خواهید داشت. این دریل پیچ گوشتی با سه کارایی سوراخ کاری چکشی، پیچ کاری و سوراخ کاری روانه بازار می‌ شود. موتور قدرتمند این محصول کمک می‌ کند که در هر شرایط حتی در مکان‌ های مرطوب نیز بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این ویژگی‌ های زیر را برای دریل 8616k رونیکس می‌ توان در نظر گرفت.

  • عملکرد فوق العاده با باتری ۱۶ ولت ۱.۵ آمپر ساعت
  • بهره‌ مندی از فناوری شارژ سریع
  • مجهز شدن به کلاچ 2+18 حالته با دقت بالا و افزایش عمر سه نظام
  • حداکثر گشتاور ۳۰ نیوتن متر برای عملکرد متمایز و ایجاد قدرت بالا
  • مجهز شدن به گیربکس دو حالته
  • بهره‌ مندی از چراغ LED برای استفاده در محیط‌ های تاریک
  • دارای بدنه ضد ضربه و طراحی منحصر به فرد
  • بهره‌ مندی از نشانگر میزان شارژ باتری

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس

قیمت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس را از فروشگاه‌ های معتبر به دست آورید. خرید دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8616k رونیکس به شما کمک می‌ کند تا بتوانید سه عملکرد مجزا از آن دریافت نمایید. به هنگام خرید این محصول یک کیف BMC و یک جفت باتری نیز شما داده می‌ شود.

ارسال دیدگاه