بررسی مشخصات شمشادزن شارژی مدل 8920 رونیکس

blank

شمشادزن شارژی رونیکس مدل 8920 از جمله ابزارآلاتی به شمار می‌ رود که توسط این برند برای افزایش سرعت هرس کردن شمشادها و سهولت در انجام این عملیات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در طراحی و ساخت این شمشادزن شرایطی مد نظر قرار گرفته که علاوه بر توان بالا و کارایی آسانی که دارد به واسطه وزن پایین نیز بتواند کاربر را یاری کند تا فرآیند مورد نظر را به آسانی طی کند. در کنار این موارد رونیکس با هدف تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست از جدیدترین استانداردها در ساخت این شمشادزن استفاده کرده است. با خرید شمشادزن ۸۹۲۰ شارژی رونیکس به‌ هیچ‌ عنوان هنگام استفاده از آن آلودگی ایجاد نمی شود. به همین علت مقایسه این شمشادزن با سایر محصولات عرضه شده توسط برندهای دیگر نشان می دهد که یک نمونه به مراتب بهتر و کاربردی تر در اختیار خواهید داشت.

مشخصات شمشادزن 8920

مشخصات شمشادزن 8920

با بررسی مشخصات شمشادزن شارژی رونیکس مدل 8920 متوجه خواهیم شد که از بهترین قطعات و بروزترین فناوری ها برای ساخت آن استفاده شده است. موتور قرار گرفته شده بر روی این دستگاه یک موتور براشلس بوده و با بازدهی بسیار بالا و قدرت بی نظیر می تواند راندمان خود را نشان دهد. میزان سرعتی که توسط موتور قدرتمند این شمشادزدن تولید می شود ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و به شما امکان برش با ظرفیت ۱۷ میلیمتری را نیز خواهد داد.

این موتور قدرتمند قادر است که ۵۵ الی ۶۰ دقیقه تیغه دستگاه را به حرکت درآورده و کمک می کند تا در سریعترین زمان بتوان برای هرس کردن و مرتب کردن شمشاد و بوته ها عملیات را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌ های این شمشادزن می‌ توان به بهره گیری از باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت اشاره نمود. این دستگاه از باتری قدرتمند برای تامین انرژی خود بهره مند شده و می‌ توانید جهت استفاده بر روی تمام محصولات سری ۸۹ از آن کمک بگیرید.

از دیگر مشخصات شمشادزن شارژی رونیکس مدل 8920 می توان به طول برش ۵۱۰ میلیمتری اشاره نمود.

طراحی و بدنه

رونیکس برای ساخت محصولات خود شرایطی در نظر می‌ گیرد که کاربر بتواند جهت حمل آسان دستگاه ها از محصولی استاندارد بهره مند شود. این دستگاه دارای وزن ۲.۱ کیلوگرم بوده و به راحتی می توانید برای جابجا کردن آن اقدام نمایید. علاوه بر این طراحی آرگونومیک در کنار وزن ایده آل شمشادزن شارژی رونیکس مدل 8920 کمک می‌ کند تا به سادگی بتوانید حجم زیادی از بوته ها و شمشادها را هرس کنید.

دسته به کار رفته بر روی این دستگاه به روکش پلاستیک ضد تعریق مجهز شده و دارای دسته جانبی D شکل نیز است. با توجه به این نوع طراحی به هیچ عنوان در هنگام استفاده دچار انحراف یا لرزش نخواهید شد.

علاوه بر این کاربر هنگام استفاده از شمشادزن شارژی ۸۹۲۰ رونیکس می‌ تواند به راحتی آن را جهت هرس کردن بوته ها و شمشادها در زوایای مختلف نگه دارد.

اگر در هر شرایطی گارد محافظ تیغه جدا شود، کاربر به خوبی در برابر صدمات احتمالی مورد محافظت قرار خواهد گرفت. تیغه فولادی دوکاره که بر روی این دستگاه قرار دارد به خوبی می تواند عملکرد برش را بهبود بخشد. علاوه بر این با توجه به نوع تیغه به کار رفته، لرزش دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

مشخصات شمشادزن رونیکس

ویژگی های شمشادزن شارژی رونیکس مدل 8920

بررسی ویژگی های شمشادزن شارژی ۸۹۲۰ رونیکس نشان می‌ دهد که به مانند سایر تجهیزات و ابزارآلات عرضه شده توسط این برند از قابلیت‌ های مختلفی بهره مند است. این دستگاه با بهره‌ مندی از نشانگر شارژ باتری به شما ظرفیت باقیمانده باتری را نشان می دهد. علاوه بر این از دیگر ویژگی های شمشادزدن ۸۹۲۰ شارژی می توان به استفاده جهت هرس کردن گیاهان در هر مکانی و بدون نیاز به جریان مستقیم برق اشاره نمود.

تیغه فولادی به کار رفته بر روی این دستگاه دو کاره بوده و علاوه بر کاهش لرزش به شما جهت بهبود فرآیند برش و هرس کردن گیاهان نیز کمک می‌ کند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه با کیفیت می توان موارد زیر را نام برد.

  • دارای ظرفیت برش عالی
  • قدرت بالا با ظرفیت ۱۷ میلی متری جهت عبور از پرچین و شمشاد
  • بهره گیری از دسته استاندارد با روکش ضد تعریق
  • قابلیت نگهداری در هر زاویه ای و برش در هر موقعیتی
  • استفاده از باتری با شارژ بالا

قیمت و خرید شمشادزن شارژی ۸۹۲۰ رونیکس

قیمت شمشادزن شارژی رونیکس مدل ۸۹۲۰ با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارد مناسب است. استفاده از این دستگاه شما را یاری می‌ کند تا فرآیند مرتب کردن بوته، پرچین و شمشاد را در سریعترین زمان طی کنید. اگر به دنبال خرید شمشادزن شارژی رونیکس مدل 8920 هستید، سعی کنید از نمایندگی های مجاز نیاز خود را دریافت نمایید.

ارسال دیدگاه