بررسی مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس

بررسی مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس

کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس از جمله محصولات کاربردی و حرفه‌ ای ارائه شده توسط این برند به شمار می‌ رود. رونیکس این محصول حرفه‌ ای خود را با موتور قدرتمند روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این با خرید کیت 8101K رونیکس قادر هستید ۳ عملکرد سوراخکاری، سوراخکاری چکشی و همچنین پیچ کاری را با استفاده از آن انجام دهید. نوع طراحی و ساخت این محصول به شکلی است که از یک سه نظام اتوماتیک دو تکه بهره می‌ برد. علاوه بر این رونیکس به خوبی توانسته است یک محصول با طراحی ارگونومیک و کم حجم روانه بازار کند. مقاومت بالای این ابزارآلات کمک می‌ کند که در برابر ضربات بتواند کیفیت خود را همواره حفظ نماید. یک گیربکس دو سرعته بر روی این دریل پیچ گوشتی قرار گرفته است.

قیمت دریل پیچ گوشتی 8101K رونیکس نیز با وجود کیفیت و کارایی مناسبی که دارد به صرفه بوده و با خرید آن می‌ توانید یک محصول All In One در اختیار داشته باشید.

شرح جزئیات

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس با توجه به نیاز کاربران و افرادی که در صنایع مختلف فعالیت می‌ کنند روانه بازار می‌ شود. این دریل کم حجم و قدرتمند یک ابزار شارژی بی‌ نظیر بوده که برای کاربران حرفه‌ ای و خانگی انتخابی مناسب به شمار می‌ رود. به راحتی در هر مکانی قادر به استفاده از دریل پیچ گوشتی شارژی 8101K رونیکس خواهید بود. اگر قصد استفاده از یک دریل پیچ گوشتی در موقعیت‌ های محصور و تنگ را دارید، خرید دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس را به شما توصیه می‌ کنیم. طراحی استاندارد این دریل پیچ گوشتی موجب شده است که کاربران ساعات متمادی بتوانند بدون خستگی مشغول به استفاده از آن شوند.

نوع طراحی و ساخت

نوع طراحی و ساخت

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس به مانند سایر ابزارآلات ارائه شده توسط این برند دارای طراحی خاصی است. این دریل پیچ گوشتی با بدنه ضد ضربه و با طراحی ارگونومیک در دسترس خریداران قرار می‌ گیرد. وزن سبک و ۱.۴۷ کیلوگرمی محصول و حجم کم آن شما را یاری خواهد کرد که در هر موقعیتی بتوانید روی به استفاده از آن بیاورید. علاوه بر این رونیکس با توجه به بهره‌ گیری از جدیدترین فناوری‌ ها بدنه این محصول را با لاستیک نرم ضد لغزش روانه بازار کرده است. به هیچ عنوان هنگام استفاده از دریل احساس تعریق در کف دست نخواهید کرد. شرایطی که موجب می‌ شود آسیب‌ های وارد شده به دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش یابند.

طراحی بدنه دریل پیچ گوشتی شارژی 8101K رونیکس به شکلی انجام گرفته که دارای دسته ضد لرزش است و کنترل آن بسیار ساده خواهد بود.

مشخصات فنی

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس با یک موتور توانمند در بازار عرضه می‌ شود. این موتور قدرتمند با ولتاژ ۱۲ ولت قادر است که در عملیات پیچ کاری، سوراخکاری و سوراخکاری چکشی بهترین عملکرد را ارائه دهد. حداکثر گشتاوری که توسط موتور قدرتمند این دریل تولید می‌ شود برابر با ۲۸ نیوتن متر است. علاوه بر این گیربکس قرار گرفته شده بر روی این دریل پیچ گوشتی قادر است که در محدوده 0 تا ۴۰۰ دور در دقیقه سرعت چرخش را در حالت آزاد ایجاد نماید. این سرعت با توجه به نوع مواد می‌ تواند به 0 تا ۱۳۰۰ دور در دقیقه برسد.

طراحی پیچ گوشتی 8101K رونیکس به شکلی صورت گرفته که با ۳ نظام اتوماتیک دو تکه قادر است که بر روی چوب، سوراخ کاری را تا ۲۵ میلی‌ متر انجام دهد. این میزان هنگامی که قصد سوراخکاری بر روی فلز را داشته باشید به ۱۰ میلی‌ متر خواهد رسید.

از دیگر ویژگی‌ ها و مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس می‌ توان به بهره‌ گیری از ترکمتر 1+1+21 اشاره نمود. با توجه به این ویژگی هنگام سوراخکاری و پیچ کاری، به سطح کار و پیچ کمترین آسیب وارد می‌ شود.

کاربردها

اصولا طراحی دریل پیچ گوشتی ها برای استفاده جهت باز و بسته کردن پیچ‌ ها و همچنین سوراخ کاری صورت می‌ گیرد. این دریل پیچ گوشتی یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنایع مختلف به شمار می‌ رود. افرادی که در کارگاه‌ های صنایع چوبی و نجاری فعالیت می‌ کنند، می‌ توانند روی قابلیت‌ های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس حساب ویژه‌ ای باز نمایند. علاوه بر این چنانچه دسترسی به برق مستقیم نداشته باشید نیز این محصول می‌ تواند گزینه‌ ای ایده‌ آل به شما رود.

ویژگی ‌های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس

ویژگی ‌های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس با ویژگی‌ های منحصر به فردی در بازار عرضه می‌ شود. این دریل با موتور توانمند و با راندمان عالی روانه بازار شده است. از دیگر ویژگی‌ های این دریل پیچ گوشتی می‌ توان به وزن سبک و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد. سایر ویژگی‌ های این محصول گزینه‌ های زیر هستند.

  • بهره‌ مندی از ترکمتر قابل تنظیم جهت بالا بردن سرعت و دقت پیچ کاری
  • بهره‌ گیری از سه نظام اتوماتیک با عملکرد بی‌ نظیر
  • مجهز شدن به دو حالت سرعت هنگامی که نیاز به قدرت و سرعت بیشتری دارید
  • دارای بدنه مقاوم با روکش لاستیکی ضد تعریق و ضد لغزش
  • بهره‌ گیری از دسته ارگونومیک و آنتی شوک
  • مجهز شدن به سیستم فست شارژ
  • بهره‌ گیری از چراغ LED برای روشن کردن محیط‌ های تاریک و مشاهده سطح کار

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس

قیمت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس با وجود کیفیت بالا، کارایی مناسب و طراحی منحصر به فردی که دارد منصفانه است. اگر به دنبال خرید دریل پیچ گوشتی شارژی 8101K رونیکس هستید، می‌ توانید از نمایندگی‌ های مجاز و فروشگاه‌ های معتبر خرید خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    Zoghi :
    10 ماه پیش

    مطالب و ابزار هر دو عالییی و کاربردی ممنون از سایت خوبتون… 👏👏👏