آشنایی با ویژگی های متر فایبرگلاس

آشنایی با ویژگی های متر فایبرگلاس

متر فایبرگلاس از جمله ابزار و تجهیزاتی به شمار می‌رود که با طراحی عالی روانه بازار شده است. امروزه برندهای مختلف تلاش کرده اند تا در ساخت ابزار آلات مختلف، جدیدترین استانداردها را مد نظر قرار دهند. در این میان متر به عنوان یک ابزار جهت بدست آوردن اندازه و مختصات تجهیزات مختلف با استانداردهای گوناگون در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. انواع متر فایبرگلاس با کیفیت بالا و مقاومت در برابر ضربه را می‌توانید امروزه در بازار مشاهده نمایید. استفاده از فایبرگلاس برای ساخت این محصول موجب شده است که علاوه بر کاهش وزن بتوان مقاومت بالایی در شرایط مختلف از آن مشاهده نمود. با توجه به اینکه در صنایع مختلف و کارگاه ها نیاز به تجهیزات مقاوم در برابر ضربه و رطوبت وجود دارد، مترهای فایبرگلاس می‌توانند در این زمینه انتخابی کاربردی باشند.

متر فایبرگلاس

طراحی و ساخت متر فایبرگلاس

نوع طراحی و ساخت متر فایبرگلاس به شکلی است که در زمینه های کاری مختلف می توانید از آن کمک بگیرید. این روزها انواع مترها را با استانداردهای خاص می توانید در بازار مشاهده کنید. در عین حال متر فایبرگلاس به واسطه بهره مندی از روکش پی وی سی شما را یاری می کند تا بتوانید دوام بالایی از آن مشاهده نمایید. در کنار این مورد طراحی و ساخت مترهای فایبرگلاس به شکلی است که روکش قرار گرفته شده بر روی آن، این محصول را به یک گزینه قابل شستشو نیز تبدیل می کند. در طرف مقابل طراحی و ساخت متر فایبرگلاس به گونه‌ ای بوده که می توانید از مدل های 20 متری تا مترهایی با طول ۵۰ متر نیز استفاده نمایید. در این میان رونیکس به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت ابزار آلات مختلف تلاش کرده است که متر فایبرگلاس را با عرض ۱۵ میلیمتر و طول بلند زیاد در دسترس کاربران بگذارد. مقاومت بسیار بالای بدنه این محصول شما را یاری می کند تا بتوانید به طرز چشمگیری در هر شرایطی از آن کمک بگیرید.

متر ۵۰ متری نووا

ویژگی های متر فایبرگلاس

اگر به دنبال خرید متر فایبرگلاس هستید باید یک محصول با کیفیت از برند معتبر انتخاب نمایید. مترهای فایبرگلاس در حالت کلی ویژگی‌ های متعددی خواهند داشت. به عنوان مثال قابلیت ضد سایش این امکان را می‌ دهد که در صنایع مختلف و زمینه های کاری گوناگون بتوانید از آن استفاده نمایید. این پایان کار نیست و با خرید انواع متر فایبرگلاس می توانید یک محصول مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نیز در اختیار داشته باشید. برندهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ویژگی‌ های متعدد دیگری نیز بر روی مترهای خود قرار داده‌ اند. به عنوان مثال مترهای ۲۰ متری برای نجاری و همچنین کاشی کاری انتخابی کاربردی هستند. این مترها با قابلیت جمع شدن سریع و با پوشش پلاستیکی شما را یاری خواهند کرد که مقاومت بالایی از آنها مشاهده نمایید.

معمولا شرکت هایی که در زمینه ساخت ابزار آلات فعالیت می کنند، به دنبال دریافت بالاترین استانداردها هستند. از ویژگی های بهترین متر فایبرگلاس می‌توان به بهره‌ مندی از استاندارد CE اشاره نمود. طراحی این متر مطابق با استاندارد بین المللی نشان می دهد که یک محصول کاربردی را می توانید در شرایط مختلف در اختیار داشته باشید. از دیگر ویژگی های این نوع متر می توان موارد زیر را نام برد.

قابلیت جمع شدن سریع در مقایسه با انواع رایج متر

قابلیت خواندن راحت ارقام موجود

قابلیت رویت ارقام در هر دو سمت

بهره‌ مندی از قلاب جهت آویزان کردن

استفاده از بهترین روکش ها با هدف جلوگیری از سایش و همچنین افزودن قابلیت شستشو

ساخته شده از مواد فایبرگلاس جهت کاهش وزن و اندازه گیری دقیق

انواع متر فایبرگلاس در بازار

همانگونه که عنوان کردیم، برای خرید متر فایبرگلاس با توجه به نیازی که دارید، می توانید این محصول را در طول و عرض های مختلف خریداری کنید. در عین حال امروزه فروش متر ۲۰ متری فایبرگلاس با توجه به قابلیت‌ های متنوعی که دارد، در بازار افزایش یافته است. این متر با بهره مندی از جدیدترین استانداردها و با طول عمر بالا در دسترس شما قرار می گیرد. در این بین اگر به دنبال خرید متر با طول بیشتر هستید، مترهای ۵۰ متری فایبرگلاس را به شما توصیه می‌کنیم. درجه بندی این مترها با توجه به طول بالایی که دارند، بر حسب سانتی متر صورت گرفته است. علاوه بر این مترهای ۵۰ متری مجهز به دسته چرخان بوده که در سریعترین زمان بتوانید برای جمع کردن آنها اقدام نمایید. با توجه به اینکه مترهای با طول زیاد برای زمینه های کاری مختلف به بازار عرضه می شوند، دارای طراحی منحصر به فردی هستند.

انواع متر

بهترین برندهای تولید کننده متر

همانگونه که عنوان کردیم، برای خرید متر فایبرگلاس می توانید محصولات عرضه شده توسط چند برند را در بازار مشاهده نمایید. بدون تردید رونیکس را می‌توان یکی از محبوب ترین برندها در زمینه فروش متر فایبرگلاس نامید. این شرکت تلاش کرده است که انواع ابزار آلات را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند. ضخامت مناسب و کیفیت ساخت شگفت انگیز محصولات عرضه شده توسط رونیکس این امکان را به شما می‌ دهد تا در هر شرایطی بتوانید روی به بهره مندی از قابلیت های آن ها بیاورید.

در طرف دیگر برند نووا نیز تلاش کرده است انواع متریال فایبرگلاس را با طول کم تا طول ۵۰ متری در دسترس کاربران بگذارد. این برند با هدف طراحی مترهای مقاوم و خوشدست، انواع محصولات را با بالاترین استانداردها در دسترس شما قرار خواهد داد. اگر به دنبال خرید متر فایبرگلاس از بهترین برند تولید کننده هستید، توصیه ما به شما بررسی این محصولات خواهد بود.

قیمت متر فایبرگلاس

این روزها انواع متر لیزری، متر معمولی و مترهای فایبرگلاس را در بازار می توانید مشاهده نمایید. هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند. در عین حال با توجه به کیفیت بالای مترهایی که از متریال فایبرگلاس تولید می شوند، قیمت آن ها نسبت به سایر گزینه ها نیز بیشتر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع متر فایبرگلاس در طول و عرض مختلف از فروشگاه های معتبر نیاز خود را دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    فاطمه علی زاده :
    6 ماه پیش

    بسیار عالی و کاربردی

  2. blank
    رویا پرتوی :
    5 ماه پیش

    خیلی دقیق و عالی و بسیار کاربردی ممنون