بررسی مشخصات جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس

بررسی مشخصات جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس

جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس از جمله محصولات ارائه شده توسط این برند بوده که با قابلیت دمندگی و مکندگی روانه بازار می‌ شود. رونیکس این محصول خود را با موتور قدرتمند ۱۵۰ وات طراحی کرده است. اگر به دنبال جمع آوری زباله‌ های خشک و تر هستید و قصد دارید از یک جارو سطلی برای کاربردهای روزمره خانگی، نجاری و همچنین نظافت اتومبیل استفاده کنید، توصیه ما به شما خرید جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس است. این دستگاه دارای مخزن ۲۰ لیتری بوده که برای کارهای مختلف ظرفیت مناسبی تامین خواهد کرد. از جمله ویژگی‌ های شاخص این محصول ارائه شده توسط رونیکس می‌ توان به بهره‌ گیری از فیلتر قابل شستشوی HEPA اشاره نمود.

شرح جزئیات

جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس از جمله محصولات قابل حمل و چرخدار بوده که برای غبار زدایی محیط‌ های مختلف می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این اگر در فضاهای مختلف به دنبال تمیزکاری سطوح خشک و تر هستید، این دستگاه می‌ تواند انتخابی کاربردی برای شما باشد. در کنار این موارد بد نیست بدانید که محصول ارائه شده توسط رونیکس قابلیت دمندگی نیز دارد. یک جارو سطلی با طراحی ارگونومیک و موتور قدرتمند می‌ تواند بهترین انتخاب برای تمیزکاری هر محیط باشد.

مشخصات فنی جارو شارژی ۸۶۴۱ رونیکس

مشخصات فنی جارو شارژی ۸۶۴۱ رونیکس

جارو شارژی ۸۶۴۱ رونیکس با مشخصات فنی عالی به بازار عرضه می‌ شود. یک موتور پرقدرت به دستگاه متصل شده و با ولتاژ ۲۰ ولت می‌ تواند مکندری و دمندگی بی‌ نظیری برای مصارف مختلف از خود نشان دهد. این موتور با توان ۱۵۰ وات از عملکرد مناسبی برخوردار است. علاوه بر این بهره مندی از یک فن توانمند با قدرت 20 لیتر بر ثانیه برای ایجاد نرخ جریان هوا و ۱۰ کیلو پاسکال فشار مکش از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه شناخته می‌ شود.

رونیکس بر روی این محصول خود یک مخزن ۲۰ لیتری قرار داده است. به همین علت حجم زیادی از گرد و غبار را می‌ تواند پس از هر بار استفاده درون خود جمع آوری کند.

یکی از مشخصات بی‌ نظیر جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس، بهره‌ مندی از دو نوع فیلتر به شمار می‌ رود. فیلتر HEPA و اسفنجی که قابل شستشو بوده و از کیفیت بالایی بهره‌ مند هستند. فیلتر HEPA برای حذف ذرات جامد از هوا بهترین انتخاب عنوان می‌ شود. این فیلتر می‌ تواند با قدرت بالا ذرات ۰. میکرونی تا 0.3 را نیز جذب نمایند. بد نیست بدانید که استفاده از این فیلتر کمک می‌ کند تا عملکرد دستگاه بهبود یافته و طول عمر موتور نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

نوع طراحی و کیفیت بدنه

جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس به مانند تمام ابزار آلات ارائه شده توسط این برند دارای بدنه ای مقاوم است. یک بدنه ارگونومیک با طراحی مناسب شما را یاری می‌ کند تا به راحتی از دستگاه استفاده کنید. این جارو سطلی با وجود بهره‌ مندی از موتور توانمند و فن قدرتمند تنها ۴.۶۹ کیلوگرم وزن دارد.

طراحی چرخ‌ های جارو به گونه‌ ای است که کاربران به آسانی می‌ توانند آن را جابجا کنند.

باتری

رونیکس بر روی این جارو شارژی یک باتری ۲۰ ولت لیتیوم یون قرار داده است. این باتری با ظرفیت ۲ آمپر ساعت می‌ تواند تا ساعت‌ ها شما را یاری کند تا به غبار زدایی از محیط بپردازید. بد نیست بدانید که بر روی تمام محصولات سری ۸۶ رونیکس می‌ توانید باتری این جارو را به کار ببرید.

سایر متعلقات جارو

سایر متعلقات جارو

هنگام خرید جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس به شما متعلقات کاربردی نیز داده می‌ شود. از جمله این متعلقات می‌ توان به لوله تلسکوپی ضد زنگ و شلنگ پلاستیکی اشاره کرد. علاوه بر این فیلتر HEPA قابل شستشوی نیز بر روی جارو قرار دارد. از دیگر متعلقات این ابزار می‌ توان به سری گوشه‌ گیر، سری گرد، سری جمع آوری خشک و تر، فیلتر اسفنجی، یک عدد باتری ۲ آمپر ساعت، ۴ عدد چرخ و یک عدد شارژر ۲ آمپر اشاره نمود.

ویژگی‌ های جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس

بررسی ویژگی‌ های جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس نشان می‌ دهد که یک محصول با قابلیت‌ های متنوع در اختیار دارید. از جمله ویژگی‌ های این ابزار می‌ توان به بهره‌ مندی از موتور قدرتمند ۱۵۰ واتی اشاره کرد. این موتور توان کافی برای جمع آوری‌ های خشک و تر را دارد. علاوه بر این یک دستگاه قابل حمل با طراحی ارگونومیک که شما را یاری می‌ کند در هر شرایطی بتوانید از آن استفاده کنید. به همراه این موارد می‌ توان ویژگی‌ های زیر را برای جاروی ۸۶۴۱ رونیکس در نظر گرفت.

  • امکان نظافت سطوح خشک و مرطوب
  • بهره‌ گیری از مخزن ۲۰ لیتری
  • بهره‌ مندی از درپوش پلاستیکی جهت جلوگیری از نفوذ آب به درون باتری
  • بهره‌ مندی از مکش فوق العاده
  • قابلیت استفاده برای نظافت خانه، اتومبیل و نجاری

قیمت و خرید جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس

قیمت و خرید جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس

برای دریافت قیمت جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس سعی کنید به سراغ نمایندگی‌ های مجاز و فروشگاه‌ های معتبر بروید. علاوه بر این برای دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش سعی کنید خرید جارو شارژی سطلی ۸۶۴۱ رونیکس را از نمایندگی‌ های مجاز انجام دهید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    محمدرضا :
    7 ماه پیش

    واقعا جاروی فوق العاده با قدرت بالایی است. حتما به دوستان و آشنایان معرفی می کنم.