هر آنچه در خصوص تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه برف پاک کن باید بدانید

هر آنچه در خصوص تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه برف پاک کن باید بدانید

تیغه برف پاک کن و در حالت کلی سیستم برف پاک کن از جمله ابزارهای ضروری برای ماشین شناخته می شود. با توجه به اینکه لوازم ایمنی خودرو گستردگی بالایی دارند، بررسی سیستم برف پاک کن نیز در این زمینه حائز اهمیت است. امروزه علاوه بر خودروهای سواری می توانید خودروهای سنگین، قطار و کشتی را مشاهده کرد که از این فناوری کمک می‌گیرند. علاوه بر تیغه برف پاک کن که حائز اهمیت است، خرید لاستیک تیغه برف پاک نیز با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار باید با دقت بالایی صورت گیرد.

هر آنچه در خصوص تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه برف پاک کن باید بدانید

امروزه انواع تیغه های برف پاک کن و لاستیک های این سیستم ایمنی را با استانداردهای مختلف می توانید در بازار مشاهده نمایید. استفاده از برف پاک کن شما را یاری می کند که در روزهای برفی و بارانی بتوانید برای افزایش دید خود از قابلیت‌های آن بهره ببرید. لازمه رسیدن به این هدف، خرید لاستیک تیغه برف پاک کن مناسب و نصب آن بر روی خودرو خواهد بود. شاید نامناسب بودن تیغه برف پاک کن بتواند کارایی این سیستم ایمنی را عملاً زیر سوال ببر. با این حال کسب اطلاعات کافی در این خصوص حائز اهمیت است.

برف پاک کن چیست؟

برف پاک کن به ابزاری بر روی خودروها گفته میشود که روی شیشه جلو و در بخشی از خودروها بر روی شیشه عقب نصب خواهد شد. استفاده از این فناوری می‌تواند برای از بین بردن برف، باران، یخ و ذرات کثیف، کاربرد خود را نشان دهد. علاوه بر این، ابزار ضروری به کار رفته بر روی خودرو می تواند نقش موثری در بهبود رانندگی ایفا نماید. برف پاک کن با استفاده از یک بازو تشکیل شده و بر روی این بازو یک تیغه لاستیکی بلند نیز نصب می‌شود. بخش دیگر برف پاک کن یک گشتاور داشته که باعث حرکت بر روی شیشه های خودرو خواهد شد. تیغه های نصب شده بر روی آن می تواند آب و برف و یخ را به راحتی از روی شیشه پاک نماید. این روزها برای ساخت برف پاک کن از یک مخزن نیز کمک می گیرند. راننده می تواند مخزن برف پاک کن را با آب و مایع های شوینده شیشه پر کرده و به منظور پاک کردن شیشه ها از آن ها کمک بگیرد.

انواع تیغه برف پاک کن

سیستم برف پاک کن خودروها از بخش های مختلفی تشکیل می شود. تیغه برف پاک کن یکی از ابزارهای ضروری بوده که باید بر روی خودرو نصب شود.

انتخاب و خرید تیغه برف پاک کن مناسب و استاندارد شما را یاری می کند تا بتوانید از قابلیت‌های این فناوری کمک بگیرید. امروزه مدل های مختلفی از تیغه های برف پاک کن برای خودروها روانه بازار می‌شود. گزینه های زیر هنگام خرید این محصول می توانند در نظر گرفته شوند.

تیغه برف پاک کن فلزی یا معمولی

متداول ترین و ساده ترین تیغه برف پاک کن که بر روی خودروها قرار میگیرد، تیغه معمولی نام دارد. استفاده از پلاستیک فشرده شده در ساخت این تیغه ها کمک می کند تا بتوان برای پاک کردن آب، برف و یخ از قابلیت‌های آن کمک گرفت. برف پاک کن فابریکی نام دیگر تیغه های معمولی بوده که به صورت پیش فرض بر روی خودروها نصب می شود. با توجه به قیمت انواع تیغه برف پاک کن، خرید این محصول می‌تواند. گزینه‌ای مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

هر آنچه در خصوص تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه برف پاک کن باید بدانید

تیغه ژله ای

نوع دیگری از تیغه برف پاک کن که امروزه به شکل گسترده مورد توجه قرار گرفته است، تیغه برف پاک کن ژله ای نام دارد. این تیغه به عنوان نسل جدیدی از محصولات با استفاده از سیلیکون تولید می شود. با توجه به اینکه سیلیکون کیفیت و مقاومت بالایی دارد، در برابر سرما و گرما طول عمر بیشتری داشته و می‌تواند یک ویژگی بسیار مفید در اختیار شما قرار دهد.

علاوه بر این استفاده از تیغه برف پاک کن ژله‌ای به شما این امکان را می‌دهد که با کیفیت بالایی بتوانید لکه های آب روی شیشه را از بین ببرید. افرادی که در شرایط بارانی رانندگی می کنند باید با خرید این محصول، ایمنی خودرو خود را افزایش دهند.

تیغه برف پاک کن هیبریدی

تیغه برف پاک کن هیبریدی ترکیبی از تیغه های ژله ای و معمولی یا فلزی است. از جمله مزایای استفاده از این تیغه می توان به پاک کردن با قدرت و سرعت بیشتر نسبت به تیغه های ژله‌ای اشاره نمود. تیغه های هیبریدی ظاهر برف پاک کن های ژله ای را داشته و از ویژگی‌های آیرودینامیکی این محصول کمک می‌گیرند. تیغه برف پاک کن هیبریدی با قیمت بالاتر و با کاربرد بیشتر می تواند بر روی سیستم برف پاک کن نصب شود.

blank

تیغه برف گیر دار

نوع دیگری از تیغه های برف پاک کن که برای بخش زیادی از افراد شناخته شده نیستند، تیغه برف پاک کن برف گیر دار نام دارد. این تیغه برای افرادی که در مناطق کوهستانی رانندگی می کنند و به طور مکرر با بارش برف و باران مواجه هستند، بهترین گزینه محسوب می شود. تیغه برف گیر دار برای برف های سخت و پاک کردن یخ از روی شیشه به بهترین شکل کیفیت خود را نشان می‌دهد.

لاستیک تیغه برف پاک کن چیست؟

هنگامی که صحبت از سیستم برف پاک کن می شود، با اصطلاحات متعددی مواجه می‌شویم. لاستیک تیغه برف پاک کن به لاستیک سیاه رنگی اطلاق می شود که با اتصال به فلز این سیستم می‌تواند برای پاکسازی شیشه، عملکرد خود را نشان دهد. این محصول به خوبی انحنای شیشه ها را تحت پوشش قرار خواهد داد. خرید لاستیک برف پاک کن با کیفیت برای پاک کردن لکه های باران و زدودن انواع لکه های آب، حائز اهمیت است. فراموش نکنید که لاستیک تیغه می‌تواند برای هر خودرویی به شکل متفاوت خریداری شود. به عنوان مثال نوع ساخت لاستیک تیغه پژو ۲۰۶ با لاستیک تیغه پراید متفاوت است.

عموما لاستیک های تیغه برف پاک کن در دو نوع سیلیکونی و معمولی به بازار عرضه می‌شوند. لاستیک های معمولی با بهره گیری از پلاستیک عادی تولید شده و قیمت مناسبی دارند. با این حال بررسی قیمت لاستیک تیغه برف پاک کن سیلیکونی بیانگر این است که کیفیت بسیار بالای این محصول قیمت آن را نیز افزایش داده است.

زمان تعویض لاستیک تیغه برف پاک کن

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید باید بدانید که هنگام کاهش توانایی لاستیک برف پاک کن برای زدودن لکه ها نیاز است که روی به تعویض آن بیاورید. فراموش نکنید حرکت دشوار لاستیک بر روی شیشه خودرو ممکن است موجب ایجاد خط و عدم پاک کردن صحیح شیشه جلو شود. برای تعویض لاستیک برف پاک کن به راحتی می توانید اقدام نمایید.

هر آنچه در خصوص تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه برف پاک کن باید بدانید

 

قیمت و خرید لاستیک تیغه برف پاک کن

با توجه به تنوع بالایی که در زمینه فروش لاستیک تیغه برف پاک کن و تیغه آن وجود دارد، قیمت‌ گذاری این محصولات متفاوت است. برای خرید این محصول سعی کنید از فروشگاه های معتبر نیاز خود را دریافت کنید.

ارسال دیدگاه