هفت نکته ای که هنگام خرید میز ناهارخوری باید بدانید

هفت نکته ای که هنگام خرید میز ناهارخوری باید بدانید

میز ناهارخوری امروزه به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم منزل تبدیل شده است. تنوع بسیار بالایی که در تولید انواع میزهای ناهارخوری به وجود آمده است، انتخاب را برای بخش زیادی از افراد دشوار می کند. امروزه می توان انواع میزها را از لحاظ جنس، اندازه و شکل ظاهری برای منزل خریداری نمود. با توجه به اینکه هر کدام از میزهای ناهارخوری دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند، بررسی راهنمای خرید و آشنایی با نکات کاربردی در این زمینه می تواند شما را یاری کند تا انتخابی مناسب انجام دهید.

میز ناهارخوری

بدون تردید توجه به سبک دکوراسیون منزل از جمله مهم ترین موارد در این زمینه شناخته می شود. این که شما علاقه مند به استفاده از دکوراسیون کلاسیک یا لوکس هستید نیز می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد. با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب گزینه کاربردی کمک کنیم.

انواع میز ناهارخوری

قبل از اینکه به بررسی راهنمای خرید میز ناهارخوری بپردازیم، بهتر است ابتدا انواع گزینه های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

میز ناهارخوری سلطنتی

اگر بخواهیم به معرفی لوکس ترین و منحصر به فردترین میز ناهارخوری بپردازیم، می توانیم مدل سلطنتی را نام ببریم. استفاده از پارچه مرغوب و چوب خالص کمک می کند تا برای تولید این نوع میز بتوان از متریال درجه یک کمک گرفت. این روزها مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند، با استفاده از منبت کاری می‌ توانند نقش‌ و نگارهای جذاب و ظریفی را برای تولید میز و صندلی ناهارخوری مورد استفاده قرار دهند. مبلمان سلطنتی در کنار میز ناهارخوری سلطنتی فضای منحصر به فرد برای منزل شما ایجاد خواهند کرد. با توجه به بهره گیری از چوب های محکم می توان مدت زمان طولانی از این نوع میز استفاده نمود.

میز و صندلی ناهارخوری سلطنتی

میز ناهارخوری اسپرت

با بررسی انواع میز ناهارخوری متوجه می‌ شویم که میزهای اسپرت نیز می توانند گزینه ای مناسب برای افرادی باشند که علاقه‌ مند به این سبک دکوراسیون هستند. میزهای اسپرت با تنوع رنگ بیشتری که نسبت به مدل صنعتی دارند، برای طیف گسترده ای از دکوراسیون های داخلی مناسب خواهند بود. امروزه از چوب های با کیفیت برای تولید این نوع میز نیز استفاده می کنند. خرید میز اسپرت ارزان قیمت شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید دکوراسیون منزل خود را با محصولات اقتصادی تکمیل کنید. برای خرید این نوع میز ناهارخوری بهتر است که نوع تولید و شکل ظاهری آن را در نظر بگیرید. انواع میزهای مستطیل و دایره ای امروزه در دسته میزهای اسپرت به بازار عرضه می شوند.

میز ناهارخوری چستر

دسته دیگری از میزهای ناهارخوری را با نام میز چستر می شناسند. این نوع مدل که به لمسه دوزی های خاصی مجهز می‌ شود، از جمله شیک ترین گزینه ها برای تکمیل دکوراسیون مدرن خواهد بود. انواع صندلی را برای میزهای ناهارخوری چستر می توانید انتخاب نمایید. استفاده از پارچه ضد لک کمک می کند تا بتوان برای پاک کردن و شستشوی میز و صندلی چستر به راحتی عمل نمود. انواع مختلفی از این نوع میز ناهارخوری را می توانید در شکل های مختلف برای دکوراسیون منزل خود برگزینید.

میز ناهارخوری فرانسوی

هنگامی که صحبت از میز ناهارخوری فرانسوی به میان می آید، ممکن است بخش زیادی از افراد گمان کنند که لزوما از کشور فرانسه به سایر نقاط جهان صادر می شوند. با این حال باید بدانید که دلیل نامگذاری آن به واسطه سبک طراحی این نوع میز برمیگردد. انواع میز و صندلی ناهارخوری فرانسوی را می توانید برای سبک کلاسیک و مدرن دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. با توجه به نوع تولید این نوع میز به راحتی می توان آن را در هر خانه‌ ای با هر سبکی قرار داد. استفاده از پارچه نانو و قابل شستشو کمک می‌ کند تا برای پاک کردن کفی صندلی های این میز ناهارخوری بتوان به راحتی عمل نمود. برای تولید این میز از رنگ‌ های مختلفی مانند زرد، سبز، آبی نفتی و قرمز آجری استفاده می کنند.

نکات مهم برای خرید میز ناهارخوری

حال که با انواع محصولات موجود در بازار آشنایی پیدا کرده اید، می توانیم نکات لازم برای خرید میز ناهارخوری را عنوان کنیم.

  • توجه به سبک دکوراسیون

یکی از مهمترین موارد برای خرید میز و صندلی ناهارخوری، توجه کردن به سبک دکوراسیون منزل خواهد بود. با توجه به اینکه امروزه از دکوراسیون های مدرن کلاسیک و اسپرت می توانید استفاده کنید، برای خرید میز و صندلی ناهارخوری این نکته را نیز باید در نظر بگیرید. دکوراسیون مبلمان منزل شما نیز می تواند یک اصل مهم برای خرید میز و صندلی ناهارخوری باشد.

  • توجه به ابعاد میز

یکی دیگر از مهمترین موارد برای خرید میز و صندلی ناهارخوری، توجه به ابعاد میز خواهد بود. این نکته را در نظر بگیرید که می خواهید در کدام قسمت از خانه، میز و صندلی ناهارخوری را قرار دهید. گاهی اوقات فضایی که در نظر گرفته اید محدود بوده و برای خرید میز باید این نکته را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که قطعا نیاز است چند صندلی را در اطراف میز قرار دهید.

  • بررسی جنس میز و صندلی ناهارخوری

یکی دیگر از نقاط مهم برای خرید میز و صندلی ناهارخوری، بررسی متریال بکار رفته برای تولید آن خواهد بود. با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید روی به خرید میز با جنس مورد نظر بیاورید. امروزه تولید کنندگان این محصول انواع میزهای ناهارخوری را با استفاده از چوب و فلز در بازار عرضه می کنند. در کنار این موارد انواع میز و صندلی ناهار خوری با جنس پلی استر نیز کیفیت بالایی داشته و می‌ توانند در هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار گیرند.

  • تعداد نفرات خانواده را در نظر داشته باشید

یک اصل مهم دیگر برای خرید میز و صندلی ناهارخوری، در نظر داشتن تعداد اعضای خانواده است. با توجه به اینکه خرید میز و صندلی بزرگ و با تعداد زیاد ممکن است بخش زیادی از فضای منزل شما را اشغال کند، سعی کنید این نکته را در نظر بگیرید.

  • شکل میز و صندلی

نکته مهم دیگر برای خرید میز ناهارخوری، در نظر داشتن شکل آن است. امروزه این محصول را در شکل های مختلف می توانید خریداری نمایید. انتخاب میز و صندلی ناهارخوری با طراحی خاص می‌ تواند یک جلوه زیبا به اتاق شما هدیه دهد. انواع میزهای مستطیل و گرد هر کدام برای فضاهای خاص عرضه می شوند. به عنوان مثال اگر محدودیت فضا دارید، به هیچ عنوان سراغ میز مستطیلی نروید. برای اتاق های کوچک بهتر است که از میزهای دایره ای استفاده کنید.

  • رنگ میز

محصولی که انتخاب می کنید باید با فضای خانه و دکوراسیون منزل شما سنخیت داشته باشد. یک میز با رنگ شاد می تواند انرژی شما را بسیار بیشتر کند. امروز انواع میزهای سلطنتی، میزهای فرانسوی و میزهای اسپرت را در هر طیف رنگی که علاقه دارید، می‌توانید برای منزل خود خریداری نمایید.

  • قیمت میز ناهارخوری

در کنار مواردی که عنوان کردیم، قیمت میز ناهارخوری نیز یک فاکتور مهم برای انتخاب و خرید این محصول خواهد بود. امروزه انواع میز و صندلی های ناهارخوری با جنس چوب، فلز و پلی استر در بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر این، ابعاد میز و صندلی ناهارخوری نیز از جمله مواردی به شمار می‌روند که می‌توانند در قیمت محصول تاثیرگذاری خود را نشان دهند. سعی کنید این نکته را نیز در نظر گرفته و گزینه ای با توجه به قیمت مناسب آن انتخاب نمایید.

قیمت میز و صندلی ناهارخوری

ارسال دیدگاه