بررسی بتن کن شارژی براشلس مدل 8910 رونیکس

بررسی بتن کن شارژی براشلس مدل 8910 رونیکس

بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910 از جمله ابزارآلات پرقدرت و باکیفیتی به شمار می‌ رود که می‌ تواند هر کاربری را شگفت زده کند. طراحی و ساخت این دستگاه به گونه ای بوده که در عین سبک وزن بودن دارای موتور قدرتمندی است. بهره گیری از موتور ضد آب براشلس، استفاده از سیستم کلاچ ایمن و همچنین کمک گرفتن از سیستم ابزار گیری SDS_PLUS نشان می‌ دهد که این ابزار شارژی از بهترین دستگاه ها برای بتن کنی محسوب می شود. موتور براشلس به کار رفته در ساخت این بتن کن با استفاده از آرمیچرهای مگنتی دائمی تشکیل شده و برد الکترونیکی به کار رفته بر روی آن نیز دارای ساختاری مدرن است.

خرید بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910

با توجه به این که در ساخت این دستگاه از موتور بدون ذغال یا براشلس استفاده شده، نیاز به تعویض مداوم زغال نخواهید داشت. علاوه بر این استفاده از این نوع موتور نیز استهلاک قطعات داخلی را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

مشخصات بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910

بررسی مشخصات بتن کن شارژی براشلس 8910 رونیکس نشان می‌ دهد که این دستگاه فراتر از تمام محدودیت ها و با ویژگی های خاص در بازار عرضه می شود. این ابزار شارژی قدرتمند شما را یاری می کند تا برای سوراخکاری چکشی و همچنین تخریب سطوح بتنی از یک دستگاه فوق العاده استفاده نمایید. موتور قدرتمند ۲۰ ولتی که بر روی این بتن کن قرار دارد، قادر است در حالت آزاد سرعت بالایی در محدوده 0 تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه به وجود بیاورد. علاوه بر این با توجه به نیاز خود می توانید برای ۴ عملکرد به صورت مجزا دستگاه را تنظیم نمایید. گیربکس صنعتی بتن کن ۸910 رونیکس دارای پوسته آلومینیومی بوده و با افزایش سرعت انتقال حرارت می تواند کار شما را راحت نماید.

ابزار گیر چهار شیار SDS_PLUS که بر روی بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910 قرار گرفته است، به شما امکان تعویض راحت را خواهد داد. این ابزار گیر با بهره مندی از مکانیزم قفل کن اتوماتیک می‌ تواند سوراخکاری را در بتن تا ۲۲ میلیمتر، در چوب تا ۲۸ میلیمتر و در فلزات تا ۱۳ میلیمتر انجام دهد. باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولتی ۴ آمپر ساعتی نیز ظرفیت بالایی داشته و می‌ توانید آن را بر روی تمام ابزارهایی که توسط رونیکس عرضه می شوند قرار دهید.

مشخصات بتن کن شارژی 8910 رونیکس

طراحی و بدنه

صحبت از طراحی محصولات رونیکس که می شود، می توان با اطمینان گفت که از بدنه‌ اب آرگونومیک می توانید بهره مند شوید. این دستگاه با وزن سبک و حجم مناسبی که دارد، در کاربری های مداوم شما را یاری می کند تا بتوانید به راحتی و با دقت بالا عمل کنید. دستگاه بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910 دارای وزن ۲.۱۵ کیلوگرمی بوده و مطابق با جدیدترین استانداردهای دنیا و با مواد اولیه باکیفیت تولید می شود. علاوه بر این در ساخت این دستگاه از کلاچ ایمنی استفاده شده تا بتوان بین اجزا و شفت، از یک کوپلینگ بهره برد.

ویژگی های بتن کن رونیکس ۸۹۱۰

ویژگی های بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910 نیز بسیار متنوع هستند. این دستگاه با گیربکس قدرتمند به شکلی طراحی شده که طول عمر بالایی دارد. علاوه بر این موتور نصب شده بر روی این بتن کن ضد آب بوده و بهترین عملکرد را در میان دستگاه های هم رده خود نشان می دهد. بتن کن عرضه شده توسط رونیکس مجهز به کلید قفل کن بوده و برای استفاده مداوم در وضعیت روشن می توانید از آن کمک بگیرید. چراغ نشانگر نصب شده بر روی این دستگاه نیز به شما میزان شارژ باتری را نشان خواهد داد. در کنار مواردی که عنوان کردیم، می توانیم ویژگی های زیر را برای این محصول شگفت انگیز از رونیکس بیان کنیم.

  • بهره مندی از سیستم مدرن و منحصر به فرد چرخش ابزار گیر
  • مجهز به دسته آنتی شوک ۳۶۰ درجه
  • قابلیت سیستم گردش چپ گرد و راست گرد
  • قابلیت کنترل سرعت در شرایط کاری مختلف

قیمت بتن کن شارژی رونیکس 8910

مکانیزم ضربه بتن کن براشلس ۸۹۱۰

برای ساخت این دستگاه بتن کن از جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. مجموعه مکانیزم ضربه که بر روی این دستگاه قرار دارد شامل سیلندر، پیستون، شاتون و ضربه زن است. با توجه به توان این دستگاه حرکت پیستون داخل سیلندر به شکلی است که ظرفیت بالایی را می تواند به وجود بیاورد. این دستگاه توان حداکثری ۴۵۰۰ ضربه در دقیقه یا توان ضربه ۲.۲ ژول را ایجاد پرده و در این زمینه عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت.

قیمت و خرید بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910

قیمت بتن کن شارژی براشلس رونیکس 8910 به مانند سایر ابزارآلاتی که توسط این برند تولید می شوند، مناسب است. با این حال بايد بدانید که با خرید بتن کن شارژی براشلس ۸۹۱۰ رونیکس قادر به سوراخکاری بر روی بتن با قدرت بالا خواهید بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    احمد :
    7 ماه پیش

    مطالب واقعا عالی و کامل بودن و همین طور محصول… از شما سپاسگذارم🙏